Modelovanje zamka

2

Modelovanje zamka

offline
  • Pridružio: 03 Okt 2006
  • Poruke: 60

Ne bi da zvucim prepotentno, posto imam tek 15 godina , i nemam bas mnogo iskustva , ali zar ne mislis da taj zid nece izgledati tako realno kao onaj predhodni. Upravu si sto se tice poligona , ne moguce je raditi sa methaformom, jer moras da radis triple, tako da ce taj objekat imati vise od 23 000 poligona. Mnogo za jedan zid zar ne? Ipak uradio sam drugi zid pa bi voleo da mi kazete kako vam se cini, s obzirom da ima mnogo manje poligona

mycity.rs/must-login.png



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 30 Sep 2005
  • Poruke: 333
  • Gde živiš: Dva prsta od nigde

Alexander ::Ne bi da zvucim prepotentno, posto imam tek 15 godina , i nemam bas mnogo iskustva , ali zar ne mislis da taj zid nece izgledati tako realno kao onaj predhodni. Upravu si sto se tice poligona , ne moguce je raditi sa methaformom, jer moras da radis triple, tako da ce taj objekat imati vise od 23 000 poligona. Mnogo za jedan zid zar ne? Ipak uradio sam drugi zid pa bi voleo da mi kazete kako vam se cini, s obzirom da ima mnogo manje poligona

https://www.mycity.rs/must-login.png

lepo ti kazem:
Citat:niko nije rekao da je lako napraviti realistican zamak.... naravno treba uzeti u obzir da li ce zamak biti "u daljini", "iz bliza", ili ce se "setati" kroz zamak

za razlicite scene.... razliciti objekti... napravi zid za "iz bliza" posebno, a posebno za "iz daleka" Neutral



offline
  • Stane 
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 13 Jan 2004
  • Poruke: 3590
  • Gde živiš: Niš

Za "realističnost" je od geometrije mnogo važnije svetla i teksture, odradi rljav low-poly objekat od 10 000 poligona i izrendaj ga uz neki radiosity i da vidiš čuda.

Nažalost nemam na ovom kompu ništa od starijih radova da ti pokažem na šta mislim, ali moj ti je savet za pravljenje dobrih, upotrebljivih objekata, potraži neki tutorial za Box Modeling, to se barem tako zove u 3DS Max. Siguran sam da se to vrlo slično radi i u LW.

Posle toga nađi neki tutorijal za mapiranje tekstura i neki gde će da ti objasne kako da u Photoshopu sam praviš teksture koje se spajaju bez šavova seamles tiling.

Tako ćeš bez mnogo frke moći da napraviš skoro sve što možeš da skiciraš rukom na papiru, a objekti će biti upotrebljivi i za animaciju i za neku realtime primenu.

Nažalost nisam nikad radio u LW pa ne znam precizno ni terminologiju nit imam linkove na tutorijale. Neću da te ubeđujem ali ako rešiš da pređeš na Maxu mogu tačno d ati kažem na šta mislim.

Dopuna: 14 Okt 2006 0:12

Na ovo sam mislio. Pogledaj koliko je ovde geometrija prosta a kako scena realno izgleda. Mislim na prste se poligoni mogu prebrojati.
http://enparaleloinformatico.iespana.es/informatico/galeria/zos3r/r2.jpg

offline
  • Pridružio: 03 Okt 2006
  • Poruke: 60

Ovako nesto?
mycity.rs/must-login.png

offline
  • Stane 
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 13 Jan 2004
  • Poruke: 3590
  • Gde živiš: Niš

npr. ako preko tog bumpa udaris i normalnu teksturu dobijas sasvim dobar efekat.

offline
  • Pridružio: 03 Okt 2006
  • Poruke: 60

Mislim da je ovo ok
mycity.rs/must-login.png

offline
  • Stane 
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 13 Jan 2004
  • Poruke: 3590
  • Gde živiš: Niš

Eh da to je tehnički otprilike to. Ima doduše jedan problem, vidi se dosta da se jedna mala tekstura ponavlja po objektu. To ti je zato što je ova crna rupa previše upadljiv detalj pa je oko lako hvata. Možeš da probaš u Photoshopu to da ukloniš da bi nekako smanjio taj utisak. Mada kad budeš lepio ovu texturu na neki složeniji objekat to neće biti tako upadljivo jer će konture objekta da ublaže efekat.

offline
  • Pridružio: 03 Okt 2006
  • Poruke: 60

Slazem se sa tobom, ali kako da popravljam u photshopu ako pravim animaciju, to ce biti tesko moguce..... Pokusacu na neke drugacije nacine ili da nadjem neku drugu texturu. Ostavi neku adresu ako znas

Dopuna: 19 Okt 2006 20:29

Ovo je pristojno valjda
mycity.rs/must-login.png

offline
  • Stane 
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 13 Jan 2004
  • Poruke: 3590
  • Gde živiš: Niš

Ta tekstura je neka rasterska tzv. bitmapirana slika (.jpg, .gif, .tiff, .tga...) fajl koji možeš da učitaš i izmeniš u photoshopu. Kada je tu središ kako ti je po volji ponovo je učitaš u 3D programu i nalepiš na objekat, dok još modeluješ objekat, a pre nego izrendaš animaciju.

Elem to sad nije toliko važno. Sad kad imaš jedan zid možeš nastaviti s modelovanjem.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 807 korisnika na forumu :: 35 registrovanih, 7 sakrivenih i 765 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: _Rade, A.R.Chafee.Jr., Areal84, Bahuss, bato, Belac91, bojank, bojanM84, Boris90, crnitrn, Dorcolac, dragon986, Gargantua, HrcAk47, indja, Klecaviks, KUZMAR, mikrimaus, milekNS, Oluj2.1, ostoja, pacika, Petar35, Pohovani_00, proka89, Rakenica, Recce, royst33, sakota79, Sale.S, stegonosa, suton, theNedjeljko, vladetije, Vojkan Milovanovic