sta je sve potrebno za 3D modeliranje jednog grada?

3

sta je sve potrebno za 3D modeliranje jednog grada?

offline
  • Pridružio: 19 Maj 2005
  • Poruke: 352
  • Gde živiš: Sabac - Novi Sad

"Tiha voda breg roni!"

Nase vreme tek dolazi!



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 05 Jun 2003
  • Poruke: 2075
  • Gde živiš: MaYur CitY

Xex moj brate na stvari mozes da gledas realno.
Ovo je sabac ekaj nabroj 6 mesta koja su zanimljiva.
Mislim ovde je internet razvijen oooono nezna se ;>

Okej uradicu to za 400e.

Da bi izveo to sto si ti zamislio treba ce ti par godina Mr. Green svetlosnih ....
Prvo ako oces samo prezentaciju okej zanima gde ces renderovati toliko nesto mozda neka fabrika racunara?
Ko ce ti to sve modelovati.Max se uci godinama bukvalno ako oces da msterujes da ne poiminjem maxscript koji verovatno nikada neces savladati.
Zatim ogroman posao sakupljanja textura pravljenja istih itddddd.

A sto se tice kao da se setas ti kroz grad imas npr free engine sto ce ti opet rerbati znanje nekog jezika kako bi sve to pokrenuo.
pravljenje svog egnine - dobro to je vec zalogaj poznavanje c,c++,dx baterije ili opengl.

Medjutim imas npr blender u kome sve to mozes da porkeens ali to bi bila samoublacka misja. E sad treba videti neke prgrame za izrade kuca i okoline i zgrada oni wyswyg programe mozda tu ima nesto.



offline
  • Pridružio: 22 Feb 2005
  • Poruke: 282
  • Gde živiš: Šabac

ma ne znam ja da je to izuzetno tesko,ali sam cisto hteo da dam ideju...mislim da bih ja to prvi platio kada bi neko napravio,jer je izvrsna stvar...
znaci naglasavam,ja sam samo idejski ovo napisao.A ja sam,slabo poznajem c a jos daleko manje 3d...
ali cisto ono,ko se vec bavi tim stvarima neka krene od svoje ulice,pa sledeci od svoje kuce i tako se radi nekoliko godina,sve se skupi,i eto ti projekta koji vredi..

offline
  • Pridružio: 05 Jun 2003
  • Poruke: 2075
  • Gde živiš: MaYur CitY

Mislim da bi bilo pametno krenuti od nekih manje ambicioznih projekata
eto je i MoDcHe smo pricali nesto o sabac linux user group pa cemo videti sta ce biti stim. Skoro smo imali sastanak...

offline
  • Pridružio: 19 Maj 2005
  • Poruke: 352
  • Gde živiš: Sabac - Novi Sad

@ iNSPIRED
Nisam u toku u vezi toga...

oftopic: Moze malo detalja

offline
  • Pridružio: 05 Jun 2003
  • Poruke: 2075
  • Gde živiš: MaYur CitY

Ako ce moderatori dozvoliti mali offtopic Mr. Green>

@zevs
to sam ja bloodzero Mr. Green srdjan
Inace ja i modche (sekula) mkdsl i jos par likova imali smo
skoro neki miting tj dva puta u vezi osnivanja Sabac linux group.
Malo smo razmatrali kolko ljudi u Sapcu koriste linux ko bi se otprilike
za to zainteresovano i cime bi doprineli zajednici. Imali smo na umu izradu sajta , neke projkete i odrzavanje javnih predavanja i sl.
Ako ste zainteresovani i ti i sadux i dollar ko vec javite se ;>
da pokrenemo celu stvar
Takodje uskoro imamo sastanak u krupnju u vezi izrade LFS disttribucije.

Dopuna: 12 Avg 2005 13:55

E ovako pogledaj sadux ovu temu na DZ

http://www.dizajnzona.com/forums/index.php?showtopic=4457


Ukoliko si zainteresovan i dalje za ovo mogu ti po ekstra jeftinoj ceni obezbediti potreban softver naravno licenciran.
U pitanju je 3d game studio editor/script/engine koji je DX9 kompatibilan i zaista ima tone fiscrsa i mnogo dobro izgleda u praksi. Naime full paket tj pro
kosta 899$ Ja bih ga dao jedno 10 puta jeftinije Smile i uz to mogu vam lincencirati i gamespace koji sluzi za modelovanje cena prava njegova je 399$.

Evo specifikacije enginea

http://www.3dgamestudio.com/
de mozes videti shotse


3D engine ...........................................................

* Six degrees of freedom, multiple cameras and render views
* Supports DirectX 9, DirectPlay, DirectShow, DirectSound
* Window or fullscreen mode
* BSP/PVS, Portal and frustrum culling
* Geometric LOD and trilinear mip mapping
* Static and dynamic point, spot, and directional light sources
* Static and dynamic shadows
* Colored fog areas
* Portals and mirrors
* Vertex and pixel shaders, HLSL/Cg and asm shader languages
* Bump and environment mapping
* Multitexturing (up to 8 textures), light maps, detail textures
* Material properties for static and dynamic objects
* Animated 3D sprites and decals
* Seamless indoor and outdoor support with deformable multitexture terrain
* Models with mesh deformation, bones and vertex animation, animation blending
* Programmable particle and beam generators
* Sky system with animated layers and backdrop bitmaps
* 2D renderer for still images, 2D sprites, panels, buttons, sliders, overlays, Truetype and bitmap fonts, screenshots and movies
* 3D views and movies can be rendered to curved surfaces, for distortion or fisheye effects
* Programmable 2D and 3D effects like lens flares, bullet holes, cartoon rendering etc.

Game engine ........................................................

* Polygon level collision detection
* Physics engine supports gravity, damping, elasticity, friction, and hinge, ball, wheel, and slider joints
* 3D sound sources (WAV and OGG) with Doppler effect
* Slow motion / quick motion effect
* Arbitrary axis rotations for space and flight simulators
* Path tracking for camera, actors or vehicles
* Mouse picking and manipulating of 3D objects
* Save / Load system for resuming games at arbitrary positions
* Multi-player client/server mode for LAN and Internet (TCP/IP, UDP)
* Multizone/multiserver support for massive online multiplayer games
* Expandable through DLL plugin interface

offline
  • Stane 
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 13 Jan 2004
  • Poruke: 3590
  • Gde živiš: Niš

Hey blood, nemo sad odma da popijes ban zbog piraterije :-)

offline
  • Pridružio: 05 Jun 2003
  • Poruke: 2075
  • Gde živiš: MaYur CitY

Stane ::Hey blood, nemo sad odma da popijes ban zbog piraterije :-)

Pa rekoh da se radi o LICENCIRANOM softveru.

offline
  • Stane 
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 13 Jan 2004
  • Poruke: 3590
  • Gde živiš: Niš

Zato ti i nije obrisan post odmah... ajd sad reci kako bi to uradio jedno 10 puta jeftinije?

offline
  • Pridružio: 05 Jun 2003
  • Poruke: 2075
  • Gde živiš: MaYur CitY

Stane ::Zato ti i nije obrisan post odmah... ajd sad reci kako bi to uradio jedno 10 puta jeftinije?

Softver je legalan i sve to imas svoj licence bla bla...nebitno nije ipak ovo mesto za reklamiranje
samo sam saduxu dao alternativu koja ce ga izaci mnogo jeftinije.
naravno pa kod mene sve moze Wink

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 877 korisnika na forumu :: 10 registrovanih, 1 sakriven i 866 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: comi_pfc, Darko_X, draggan, goxin, havoc995, prle122, sasa76, Shilok, stalja, zlaya011