Projekat Apokalipsa | 3D | Unity |

3

Projekat Apokalipsa | 3D | Unity |

offline
  • Pridružio: 26 Sep 2012
  • Poruke: 1861
  • Gde živiš: Ček' da vidim...

U bre ovo ce da bude extremno dobro ,sve pohvale narode Very Happy



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12345

Hoćete li, molim vas, da popunite ovaj upitnik koji ima 8 pitanja ?

http://www.surveymonkey.com/s/RJ8GM77

Kako nama upitnik može pomoći ?

Mi imamo ogroman broj ideja i taj broj ideja raste svaki put kada četujemo grupno.
Iako postoji gruba linija koju pratimo u kreiranju, slobodni smo da izmenimo bilo koji deo toga.
Ogroman broj tih ideja je odličan i jedino što nas sprečava da ne dodamo iste je neko čulo koje nam kaže "Dosta, ovo je već previše".
Statistika ovog upitnika će nam pomoći da shvatimo vaša očekivanja i vaše viđenje ovakvih igara.
To će nam dosta pomoći pri podešavanju nekih sistema igre.

Ovo je jedan od nekoliko upitnika koji će se pojaviti tokom projekta.

Ovog meseca očekujte informacije vezane za gameplay i određene mehanike igre.

Hvala Zagrljaj



offline
  • Programer
  • Pridružio: 23 Maj 2012
  • Poruke: 4534

Popunio Very Happy Ziveli

offline
  • Pridružio: 12 Avg 2008
  • Poruke: 708
  • Gde živiš: Bogu iza tregera!

Same here...

offline
  • Osvjedodžbeni spretnik munjarstva
  • Pridružio: 04 Jul 2011
  • Poruke: 5424
  • Gde živiš: Beograd

Done. Ziveli

offline
  • Ričard  Male
  • Lavlje srce
  • Supermoderator
  • Zver!
  • Electro maintenance engineer
  • Pridružio: 28 Nov 2006
  • Poruke: 13729
  • Gde živiš: Vršac

Popunio.

offline
  • Srđan Tot
  • Am I evil? I am man, yes I am.
  • Pridružio: 12 Jul 2005
  • Poruke: 2483
  • Gde živiš: Ljubljana

Kako da na 6. pitanju izaberem "veoma bitno" i za A i za B?

offline
  • Osvjedodžbeni spretnik munjarstva
  • Pridružio: 04 Jul 2011
  • Poruke: 5424
  • Gde živiš: Beograd

Imaš dve kolone, jedna se zove A, druga B. Smile

offline
  • Ričard  Male
  • Lavlje srce
  • Supermoderator
  • Zver!
  • Electro maintenance engineer
  • Pridružio: 28 Nov 2006
  • Poruke: 13729
  • Gde živiš: Vršac

^

Ne može u obe kolone da se markira isti red, npr: "Svejedno mi je". Ali se zato u jednoj koloni mogu markirati sva tri, ili dva reda. Mr. Green

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12345

Hvala svima, imali smo dobar odziv i neki sistemi su skicirani i napravljeni u prvobitnim oblicima odmah nakon pregleda statistike Ziveli

+ Dosadašnji rezultati



"Iza scena"
Kada sam postavio to pitanje imao sam na umu da svako od članova tima odradi kratak video o svom poslu, međutim to nije moguće zbog određenih problema koji bi mogli da nastanu nakon toga pa od tog direktnog posla "iza scena" možemo pokazati samo deo koji se radi u Blenderu i delove koji se rade u Unity-ju. Međutim to nas neće sprečiti da prokomentarišemo neke radove ili načine...

Gameplay :

Nismo hteli da otkrijemo ništa vezano za gameplay dok ne napravimo grubu crtu koju pratimo. Još uvek ne želimo mnogo da otkrijemo pa nećemo ići u detalje sistema ali :

Igra se deli na dve vrste gameplay-a :
Prvi deo - menadžment skloništa, preživelih, resursa, crafting
Drugi deo - traganje za resursima.

Prvi deo će imati "stratešku" kameru i interakcije će se vršiti mišem direktno na objektima.

Drugi deo će dozvoliti igraču da kontroliše model lika i pređe u akciju, šeta po mapi itd. Za sada je u planu više skloništa. Mape će biti okoline skloništa sa objektima na njima, cilj nam je da svaki objekat ima propratni indoor nivo(e) kome igrač može pristupiti. Ti indoor nivoi će imati mnogo nameštaja koji se može pretražiti za resurse.

O Crafting sistemu nešto kasnije.

U međuvremenu, tok projekta :

Morando trenutno testira neke scene u Unity-ju sa modelima, to ovako izgleda :




Ima mnogo posla oko samih modela, po nekoj našoj proceni, gruboj, do kraja godine ćemo imati jedno celo sklonište i nekoliko kompletnih indoor nivoa.

Dok on radi spoljašne, ja radim na indoor nivoima, koji iza scene ovako izgledaju u fazi obrade :



Pored toga čačkamo po unity-ju, pišemo skripte i testiramo mogućnosti i granice.

Milojica95 radi UI grafiku i šemu,

Cloud-Of-Judgement radi zvučne efekte, muziku i concept art.


Što se samog programiranja igre tiče nismo duboko zagazili u taj deo posla, sredili smo neke jednostavnije sisteme i trenutno razvijamo posebnu aplikaciju koja će implementirati dijalog u igru , što izgleda ovako :



Kasnije će nam se pridružiti Srki82.

Svaki SS iznet ovde je rad u toku i ne postoji garancija da će takvi biti u igri.
Neki SS-ovi imaju modele drugih projekata jer se koriste za testove.

Još jednom, treba nam trenutno najviše umetnika za 3D, animacije, teksture (to će mnogo ubrzati tok samog projekta) ali i oni koji u životu nisu imali dodir sa programiranjem/modeliranjem mogu da pomognu pričom, savetima, nameštajem, predlozima itd.

Projekat će "zvanično" početi za 4. dana.

Što se samog upitnika tiče, dosta je pomogao i zahvaljujući njemu je kreiran sistem razgovora kao i crafting sistem concept, hvala. (Btw svestan sam da je postojao bug sa pitanjem 8. sledeći put neću koristiti tu šemu za odgovor).

Pozdrav od nas Ziveli

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 763 korisnika na forumu :: 34 registrovanih, 5 sakrivenih i 724 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., Aleksandar Tomić, aleksmajstor, Apok, cenejac111, Ctrl x, Cufo, dac, djordje92sm, Faki-Valjevo, havoc995, helen1, krlebgd77, kybonacci, Leonardo, LUDI, Mahovljani, MarKhan, MB120mm, Miskohd, moldway, Mugy, mushroom, NoOneEver Dreams, repac, sakota79, sovanova95, stegonosa, StepskiVuk, Tas011, vasa.93, voja64, yrraf, zlatkovuka