Projekat Apokalipsa | 3D | Unity |

5

Projekat Apokalipsa | 3D | Unity |

offline
  • Xqpe 
  • Novi MyCity građanin
  • Stefan Vujadinovic
  • Pridružio: 19 Feb 2014
  • Poruke: 29
  • Gde živiš: Ko kaze da zivim ?

Pratim razvoj ove igre skoro od pocetka Very Happy .
Zelim da kazem par stvari o ovome:

1. Voleo bih da u igri postoji malo komplikovaniji crafting system, znaci nista previse komplikovano ( a + b = c, c + a = g itd...) .

2. Da li ste planirali neki multiplayer ? To bih takodje voleo da vidim.

3. Mislim da bi trebalo ubaciti zedj, tacnije da covek moze da bude zedan, a ne samo gladan. Da se ta voda nalazi ispod nekog mesta, gde treba iskopati da bi se do nje doslo.

4. Ja licno ne volim zombi igre, zato sto su nekako prevazidjene Razz . Salim se, nisu prevazidjene , ali ih ja ipak ne volim. Bilo bi interesantno ako postoji neka zasebna vrsta zombija koja moze da te zarazi, i da imas nekih 120s da uzmes antidot.

5. Zaista bih voleo da vidim nekog zarazenog psa, koja je jako brz ali lako umire.

6. Da postoji kontakt sa ostalim skladistima tj, bazama u kojima su ljudi koji moze da se izgubi.

7. i najbitnije od svega. Ukoliko je prica dovoljno dobra i originalna , a igra radjena skroz po njoj bice sasvim uspesna !


Srecno i cestitke zbog ovog zasadasnjeg rada ! Very Happy



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12340

Napisano: 05 Apr 2014 17:10







2. Ne

6. Postojaće skloništa, NPC-i sa kojima možeš da vršiš rasprodaju itd.

Dopuna: 08 Apr 2014 11:46









^ Jedna od mnogih građevina koje ćete pronaći u svetu igre. One mogu da sadrže sve i svašta; od resursa potrebnih za život, do oružja. One mogu da budu vaš spas, mogu da postanu vaše sklonište, mogu da budu poslednje što ćete videti.

Svaka veća građevina će biti posebno iskustvo za igrača i posvećuje joj se posebna pažnja prilikom dizajna. To uključuje nameštaj, priču vezanu za građevinu, neprijatelje i događaje u toj građevini.
Veličina građevina nije fiksna. Igra će imati sve od hotela sa više spratova do napuštenih vikendica u sred nedođije.

Izmenilo se par ključnih "sistema" igre. Ranije je prilikom odbrane planiran strateški pregled (prilikom kreiranja skloništa). No takav pristup ruši RPG-ish osećaj koji želim da igra ima, stoga će sada igrači imati mogućnost da pretvore bilo koju građevinu u sklonište ukoliko imaju dovoljno resursa kod sebe i ukoliko prethodno očiste istu od neprijatelja.

Postojaće atributi koji direktno utiču na određeni sistem igre a igrač može da ih nadograđuje. Postojaće skillovi koji su pasivni, sami se nadograđuju upotrebom određenih predmeta a svakim novim poenom poboljšavaju neki deo igre.

Krafting sistem je A+B = C stim što kvalitet C zavisi od kvaliteta materijala A i B. Ujedno ukoliko A i B nisu potrošni materijali, C može da se rastavi na iste. C takođe može da se nadogradi na taj način bilo kada u bolji predmet. Postojaće Cooking sistem takođe.

Inače ako se iko pitao čemu služe one poruke na prethodnoj strani, pred NG smo trebali da objavimo jedan mini demo na jednom nivou sa skriptovanim događajima i sl. međutim jedna od mašina je "otišla" pa dok smo vratili podatke nazad prošla je i NG i ostali praznici, pa se odustalo Mr. Green Taj nivo će svejedno biti u finalnoj igri. Same poruke su bile vezane za priču ljudi koji su se nalazili u toj građevini i bile su teaser pred ono što vas je čekalo. Svejedno ovakve poruke ili priče ćete nalaziti i u drugim građevinama.

Od sada pa na dalje ću češće pisati o gotovim sistemima i kačiću više ss-ova iz samog endžina. (Ovo gore je blender mada u Unity-ju izgleda skoro isto) Pitanja? Komentari? Šta vam se ne sviđa ? Slobodno ... poželjni su Smile

Nadam se da ću u sledećem postu okačiti SS sveta iz endžina ako pak to ne sredim verovatno ću dovršiti neki do glavnih sistema, o čemu ću opet pisati i objasniti kako rade. Nisam siguran koga interesuje time-lapse video iz blendera tokom rada, na primer na ovakvim modelima, svejedno sam imao u planu da odradim jedan time-lapse za model od početka, uključujući modeliranje, obradu tekstura i sl. Ziveli

Dopuna: 09 Apr 2014 13:27

Ovo me je zaista iznenadilo.
Uzeo sam jednu scenu iz projekta i izgradio apk da testiram isti na Androidu. Očekivao sam loš FPS jer je scena masivna, međutim SG S2 je izvlačio iznad 30 FPS-a pa sve do 60... što je impresivno Very Happy



SS sa telefona. Ono što me je takođe iznenadilo je što je uopšte scena radila bez većih problema. Ove siluete su samo neki testovi shadera koje sam vršio i koje se nalaze na PC verziji a jedini problem koji sam primetio na telefonu je nedostatak svetla. Iako u planu nemam nikakvu podršku za Android, voleo bih da korisnicima pametnih telefona mogućim dodatni prikaz nečega, bilo inventara ili mape.

Dopuna: 25 Apr 2014 4:02









Iz endžina bez dodatnih vizuelnih efekata.



offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12340

Napisano: 01 Maj 2014 19:29

Napraviću mali presek ovde, nadam se da se urednici ovog dela neće ljutiti. Hteo bih ovo da izdvojim.

FB stranica
Apokalipsa ima sada zavaničnu FB stranicu koju ću uskoro da promovišem na par Indie portala. https://www.facebook.com/projectapocalypse Tamo će biti sve bitnije objave iako sada nema ničega sem par SS-ova koji se nalaze ovde.

Indie portali i grupe na FB-u su sjajno mesto ideja, kritika i sličnog što mi treba strašno trenutno. Većina zajednica koje sam ja video je prijateljski nastrojena prema svakakvim projektima pa možda tamo krene nešto novo za ovaj projekat.


Druga informacija je manje bitna ali mi je drago da kažem da je u planu potpuna podrška kontrolera, već sam testirao par skripti i zadovoljan sam rezultatima Smile Potpuno je igrivo i mislim da igrači koji koriste kontroler neće biti u nikakvom minusu u odnosu na one koji koriste tastaturu i miša. Pored Xbox360 kontrolera kog Unity podržava, igra će moći da se igra sa bilo kojim drugim kontrolerom koji ima "palice". Ja testiram igru na najjeftinijem Intex-ovom gamepad-u Mr. Green

Dopuna: 04 Maj 2014 18:54

Lindžoslav Ubuntu 14.04






smešak

Dopuna: 07 Maj 2014 10:06

Polako se završava jedna od zona!

offline
  • C# and PHP Developer
  • Pridružio: 16 Feb 2011
  • Poruke: 1627
  • Gde živiš: Pancevo

hmm dobri su vam ovi modeli.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 593 korisnika na forumu :: 12 registrovanih, 1 sakriven i 580 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: Aleksandar Tomić, Atomski čoban, dexter300, Djole, galijot, havoc995, laze2, miodrag, Panonsky, shaja1, Smd, Trpe Grozni