Projekat Apokalipsa | 3D | Unity |

1

Projekat Apokalipsa | 3D | Unity |

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12391




Prvobitno planiran kao 2D igra, sada već nešto više. Pitao sam na forumu ima li ko volje da pomogne kreiranju 2D strateške igre, odziv je bio fantastičan i shvatili smo da možemo da idemo dalje.

Veoma brzo smo skupili ekipu različitih znanja i krenuli sa planovima.

Projekat Apokalipsa (ime projekta, ne zvanično ime igre) će biti 3D strateška igra sa elementima simulacije u apokaliptičnom svetu gde je nastala zombi zaraza. Igrač će moći da manipuliše skloništem, biti primoran da traži resurse, upozna druge preživele i ukoliko to želi, deli dalje preživljavanje sa njima.
Potrudićemo se da gameplay učinimo originalnim, dakle pored svega onoga što već postoji u tim igrama, mi ćemo pokušati da stvorimo nešto novo, unikatno i realističnije. U planu je takođe dinamično kretanje igrača po mapi i donekle dinamičan gameplay gde će igrač biti pred ozbiljnim izborima koje mora da napravi u određenim trenucima.

Toliko o gameplay-u za sada.

Naš tim ima trenutno :
Modelera statičnih objekata,
UI grafičkog dizajnera
C# programere
Concept art
Kreatora muzike

Svaka pomoć nam je dobrodošla, trenutno nam najviše treba animator modela. Unity je radno okruženje.
Uskoro više informacija, možete da nam se javite ovde ili na PP ukoliko ste zainteresovani za rad na projektu.

Trenutni članovi tima koji su ovde na forumu:
Morando
Milojica95
Cloud-Of-Judgement
Bobo123
Ja

Radovi će zvanično početi prve/druge nedelje septembra, a do tada pripremamo sve što nam treba i polako radimo modele.

Vremenski rok neće postojati.

Radovi su pomalo u toku, uskoro možda i prvi SS-ovi scena Ziveli


Zvanični update postovi :

Pregled nekih modela :
http://www.mycity.rs/3D-programiranje/Projekat-Apo.....l#p1574840

Upitnik 1 :
http://www.mycity.rs/3D-programiranje/Projekat-Apo.....l#p1578182

Gameplay, behind the scenes, rezultati upitnika 1 :
http://www.mycity.rs/3D-programiranje/Projekat-Apo.....l#p1581162



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Srđan Tot
  • Am I evil? I am man, yes I am.
  • Pridružio: 12 Jul 2005
  • Poruke: 2483
  • Gde živiš: Ljubljana

Zvuči super Very Happy
Nisam baš uspeo da razumem da li je igra RTS ili TBS?



offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12391

Gameplay neće biti samo jednog žanra tokom cele igre. Dakle niti RTS niti TBS posebno.

offline
  • C# and PHP Developer
  • Pridružio: 16 Feb 2011
  • Poruke: 1630
  • Gde živiš: Pancevo

Zovite ako vam zatreba nesto iz dela Web-Develop...

HTML & CSS
JavaScript
HTML DOM
jQuery
AJAX
JSON
PHP full OOP
SQL
XML
DTD
XSLT, XPath ,XQuery

Bla, bla bla.... Smile

offline
  • Srđan Tot
  • Am I evil? I am man, yes I am.
  • Pridružio: 12 Jul 2005
  • Poruke: 2483
  • Gde živiš: Ljubljana

Znači biće i RTS i TBS, verovatno i sa elementima globalnog upravljanja? Smile
Zanima me koji pathfinding algoritam ćete koristiti? Ja upravo eksperimentišem nekim hibridom A* i vector field-a, i mogu reći da su rezultati prilično dobri Smile

offline
  • Programer
  • Pridružio: 23 Maj 2012
  • Poruke: 4575

Srki_82, u kom jeziku to radiš? Pomogao bih vam i ja, ali pošto vidim da radite u Unity... ništa od toga Smile Puno sreće u daljem radu vam želim Ziveli

BTW, ako se ovako nastavi MC bi mogao da postane i distributer video igara Mr. Green

offline
  • Srđan Tot
  • Am I evil? I am man, yes I am.
  • Pridružio: 12 Jul 2005
  • Poruke: 2483
  • Gde živiš: Ljubljana

U Pascal-u, u kom bi drugom? Very Happy

offline
  • Programer
  • Pridružio: 23 Maj 2012
  • Poruke: 4575

A tako, u tvom miljeniku Very Happy Otkud znam, ti poznaješ mnogo jezika Razz

offline
  • Pridružio: 19 Maj 2011
  • Poruke: 297

Jos nisam pricao u vezi sa AI-jem sa Srkijem, a trenutno ja radim samo modelovanje a i polako se upoznajem sa C#-om pa bih i tu pomogao kad stignem, ali cu izneti moje misljenje.
Koliko sam video do sad postoje par free framework-ova za AI koji se mogu koristi u Unity-ju pa bi mogli to da iskoristimo, recimo RAIN.
Ako u nekom slucaju to ne bude odgovaralo, posto free verzija Unity-ja ima ugradjen sistem kreiranja navmesh-eva, a imam neke projekte od ranije na kojima sam radio (C++, moji nedovrseni experimenti) mogao bih da vidim sta treba od interfejsa da se implementira da dodjem do tih poligona. Ukratko imam neke algoritme u ruksaku kojima bi to pasovalo, mada bi nam sigurno odgovaralo ako bi se neko prikljucio ko je vec uverziran sa AI-jem. Mogao si i ti Srki da nam se prikljucis ako imas vremena? Ziveli

ELITE. Ako poznajes C#, JavaScript ili Boo verujem da bi mogao necim da doprineses sigurno. Ziveli

offline
  • Srđan Tot
  • Am I evil? I am man, yes I am.
  • Pridružio: 12 Jul 2005
  • Poruke: 2483
  • Gde živiš: Ljubljana

Mestimično povremeno imam slobodnog vremena. Od nedavno sam oženjen čovek i sad je programiranje u drugom planu, ali što da ne. Imajte samo na umu da može da se desi da po par nedelja nemam pristup računaru Smile

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 901 korisnika na forumu :: 39 registrovanih, 6 sakrivenih i 856 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: _Rade, Andrija357, Apok, babaroga, BlekMen, bojanM84, bojcistv, Bubimir, ccoogg123, cinoeye, dankisha, darios, Denaya, DragoslavS, Frunze, Georgius, Goran 0000, ILGromovnik, Još malo pa deda, kunktator, Lubica, MiG-29M2, mikrimaus, milenko crazy north, MilosKop, Mixelotti, nemkea71, NoOneEver Dreams, Pakito93, pein, RJ, Rogan33, royst33, sokars, Steeeefan, suton, t84dar, yrraf, |_MeD_|