Da li da menjam provajdera?

Da li da menjam provajdera?

offline
  • vale-K 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 10 Jul 2012
  • Poruke: 7

Користим pttnet adsl већ негде око две године и већ неко време имам проблема при учитавању већих видео записа и при скидању великих фајлова (на пример преко 20МВ). Али то не важи за торенте Laughing Иако је веза стабилна и при обичном отварању сајтова нема никаквих проблема ни прекида, ово већ почиње да буде досадно. Једино успевам да скинем неки већи фајл ако укључим NetLimiter и прилично ограничим брзину али није то решење.
Занима ме да ли се ово само код мене дешава, можд нека грешка у систему или подешавања или и други корисници птт-а имају сличне проблеме па да мењам провајдера ако је тако.
Иначе ово су карактеристике:
TP-LINK TD-8811 1536/256 Kbps Realtek PCIe GBE



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 02 Feb 2008
  • Poruke: 14018
  • Gde živiš: Nish

Bilo bi dobro da pozoves njihovu tehnicku podrsku i prijavis problem. Imas pravo na to jer placas njihovu uslugu da radi kako stoji u ugovoru, a ne da polu-radi ili ne radi.. Mozda oni imaju resenje. Ukoliko ne uspeju da ti pomognu i kazu da je problem do tebe, tvog sistema/racunara, javi se ovde da pokusamo da pronadjemo uzrocnik takvog problema.



offline
  • vale-K 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 10 Jul 2012
  • Poruke: 7

goran9888 ::Bilo bi dobro da pozoves njihovu tehnicku podrsku i prijavis problem.

Кога мрзи да чита чисто да зна да ПТТ нема добру техничку подршку.

А ево зашто. Иако имам лоша искуства са њиховом подршком али ево да пробам опет. Пре десетак дана позовем и гле чуда не ради телефон за моју подршку. Окрећем у разно доба дана са разних телефона и ништа. Окренем онај њихов кол сервис и добијем оператера који каже да код њих све изгледа добро, покуша да окрене моју подршку и каже да све супер функционише. Пробам ја поново и никако не успевам да добијем, број је добар али се нико не јавља. Опет добијем кол сервис и они ми дају неки тест протока да урадим (све у реду) и да им пошаљем резултате а они ће позвати моју подршку која треба мени да се јави.
Ја пошаљем резултате теста, они ми одговоре да не постоји корисник са тим бројем! А да напомен да ме још нису звали због мојих проблема.

Тако да ћу пробати још мало да тестирам уз побољшану конфигурацију, па ако не буде ишло мењам провајдера. Хвала на одговору у сваком случају!

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 470 korisnika na forumu :: 2 registrovanih, 0 sakrivenih i 468 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3028 - dana 22 Nov 2019 07:47

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: MikeHammer, vathra