Da li da menjam provajdera?

Da li da menjam provajdera?

offline
  • vale-K 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 10 Jul 2012
  • Poruke: 7

Користим pttnet adsl већ негде око две године и већ неко време имам проблема при учитавању већих видео записа и при скидању великих фајлова (на пример преко 20МВ). Али то не важи за торенте Laughing Иако је веза стабилна и при обичном отварању сајтова нема никаквих проблема ни прекида, ово већ почиње да буде досадно. Једино успевам да скинем неки већи фајл ако укључим NetLimiter и прилично ограничим брзину али није то решење.
Занима ме да ли се ово само код мене дешава, можд нека грешка у систему или подешавања или и други корисници птт-а имају сличне проблеме па да мењам провајдера ако је тако.
Иначе ово су карактеристике:
TP-LINK TD-8811 1536/256 Kbps Realtek PCIe GBE



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 02 Feb 2008
  • Poruke: 14018
  • Gde živiš: Nish

Bilo bi dobro da pozoves njihovu tehnicku podrsku i prijavis problem. Imas pravo na to jer placas njihovu uslugu da radi kako stoji u ugovoru, a ne da polu-radi ili ne radi.. Mozda oni imaju resenje. Ukoliko ne uspeju da ti pomognu i kazu da je problem do tebe, tvog sistema/racunara, javi se ovde da pokusamo da pronadjemo uzrocnik takvog problema.



offline
  • vale-K 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 10 Jul 2012
  • Poruke: 7

goran9888 ::Bilo bi dobro da pozoves njihovu tehnicku podrsku i prijavis problem.

Кога мрзи да чита чисто да зна да ПТТ нема добру техничку подршку.

А ево зашто. Иако имам лоша искуства са њиховом подршком али ево да пробам опет. Пре десетак дана позовем и гле чуда не ради телефон за моју подршку. Окрећем у разно доба дана са разних телефона и ништа. Окренем онај њихов кол сервис и добијем оператера који каже да код њих све изгледа добро, покуша да окрене моју подршку и каже да све супер функционише. Пробам ја поново и никако не успевам да добијем, број је добар али се нико не јавља. Опет добијем кол сервис и они ми дају неки тест протока да урадим (све у реду) и да им пошаљем резултате а они ће позвати моју подршку која треба мени да се јави.
Ја пошаљем резултате теста, они ми одговоре да не постоји корисник са тим бројем! А да напомен да ме још нису звали због мојих проблема.

Тако да ћу пробати још мало да тестирам уз побољшану конфигурацију, па ако не буде ишло мењам провајдера. Хвала на одговору у сваком случају!

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 958 korisnika na forumu :: 50 registrovanih, 8 sakrivenih i 900 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: -[CoA]-, 357magnum, 8u47, _Rade, babaroga, Battlehammer, Bobrock1, Boris Bosiljčić, Brana01, bufanje, cemix, Centauro, DENIRO, Dimitrise93, Djokislav, Duh sa sekirom, dzoni19, Georgius, h8propaganda, ILGromovnik, jackreacher011011, Kubovac, kybonacci, ladro, Lieutenant, ljuba, Magistar78, maiden6657, mercedesamg, mile23, Milometer, MiroslavD, misa1xx, mkukoleca, mnn2, muaddib, Nemanja.M, opt1, Panter, Posmatrac77OKB, prle122, RJ, SlaKoj, stegonosa, VJ, Vladko, vladulns, wolverined4, zziko, Čivi