Vejron najbrži automobil - koji košta čak milion evra

Vejron najbrži automobil - koji košta čak milion evra

offline
  • SSpin 
  • Saradnik foruma
  • Pridružio: 09 Dec 2004
  • Poruke: 6488
  • Gde živiš: Nis -> ***Durlan City***

Amerikanci su zaljubljenici u automobile, a nemačka kompanija Folksvagen planira da to iskoristi, pomoću novog – skupog – sportskog automobila. U svetu filma, automobili mogu da postanu vremeplovi ili raketni lanseri.

Bugati Vejron je auto koji je prestao da bude mašta – ali samo za one koji to sebi mogu da priušte. Vejron se reklamira kao najbrži automobil - koji košta čak milion evra. Ipak, kolekcionar automobila Majkl Fks smatra da se to isplati.

“Ja ne kupujem automobile samo da bi ih gledao. Ja ih kupujem da ih vozim i uživam u njima.”

Vejron je prvi automobil koji je firma Bugati napravila posle 50-godišnje pauze. Kompanija je originalno nastala krajem 19. veka, a bila je poznata po elegantnim sportskim automobilima i limuzinama – poput ovog Bugatija tip 57-C iz 1939. Uprkos visokoj ceni Vejrona, kompanija Folksvagen koja je sada vlasnik firme Bugati, ne očekuje zaradu, zbog toga što se vozila sastavljaju ručno – otprilike jedan auto nedeljno. Folksvagen se za ovaj poduhvat odlučio krajem 1990-ih, zahvaljujući uspehu drugih modela - poput Golfa, Džete i Pasata. Danas, Folksvagen proizvodnju Vejrona smatra istraživačkim projektom, za koji se nada da će doneti rezultate koji bi mogli da se primene na vozilima tipa Audi i Lamborgini. Kompanija očekuje da tokom narednih 5 godina proda oko 300 primeraka Vejrona.

izvor



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 19 Jul 2005
  • Poruke: 130
  • Gde živiš: Bachka

Zanimljiv tekst. Mada nisu bas svi podaci tacni.
Kao prvo vejron nije prvi bugatijev automobil posle 50 godina. Bugati je 1990. konstruisao model EB 110. Prodato je 154 primerka do 1995. kada je proizvodnja stala. Bugati je bankrotirao i kompaniju je 1998. preuzeo Folksvagen.
Inace, ovaj automobil je stavio veliku firmu u grdne neprilike. Mada je nenadmasan kada su u pitanju vozila srednje klase tipa glofa i pasata folksvagen je pokazao veliko neiskustvo (ili nesposobnost) kada se radi o konstrukciji sportskih limuzina. Ocigledno je da bi islo mnogo lakse da se ovog posla prihvatio ferari.



Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 997 korisnika na forumu :: 47 registrovanih, 7 sakrivenih i 943 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 357magnum, ajo baba, Apok, arsa, Brana01, celik, CikaKURE, cvrle312, dankisha, Dimitrije Paunovic, DPera, drimer, havoc995, ivan1973, ivica976, janbo, Još malo pa deda, Karla, kolle.the.kid, ladro, ljuba, MB120mm, mercedesamg, mikrimaus, milenko crazy north, Milometer, Milos ZA, moldway, mrvica78, Nikolaa11, PAGZLY, royst33, sap, ser.hill, slonic_tonic, Srle993, Stanlio, Stoilkovic, suton, Trpe Grozni, tubular, vaso1, VJ, VP6919, vukovi, zillbg, zixmix