Kolika vam je kilometraža godišnje

Napisano: 22 Avg 2012 1:19

Znam vaso, koristio sam i Strava.com, pa mi je garmin iskreno naj brzi ili verovatno i navika prebacim dnevni trenig, pogledam sta me zanima u vezi tog dana i to je to,ture znam uglavnom koje cu da radim za celu nedelju,da to je ture preko Sapca na cer i nazad zaista milina ... bez mnogo saobracaja sto mi mnogo znaci u Srbiji, mada i F.Gora je ok

Dopuna: 23 Avg 2012 16:32

[quote="vasa.93"]Aha, Sremska Mitrovica. Smile Fino, fino. Smile

Taj dan je tura bila sa Fruske gore prema Sapcu i Ceru ... Wink

Dopuna: 20 Sep 2012 17:05

Bicilisticka sezona je pri kraju ...
Saljem vam kilometrazu sa mog treniga one godine od Aprila pa evo sad je 20.Septebar 012 kao sto sam i rekao , kobinaciji duzih tura 120,160,180 km i kracih sa dosta uzbrdicama tako da je sve to ukljuceno, 10.01190km Ovo je samo moj solo trenig.
Ostalo je jos koji dan u Oktobru pa onda se sve nastavlja ali na ''trainer-u'' i polako zagrevanje za sledecu sezonu,inace sezona 2012 je bila sasvim dobra ...
Pozdrav svima koji vole biciklizam ali ne samo u forumima nego prakticnom delo !!! Zagrljaj

Ziveli

Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
  • Milan
  • Pridružio: 17 Dec 2007
  • Poruke: 14809
  • Gde živiš: Niš

Svaka čast! Very Happy Ziveli

Ja se još ne preračunavam, rano je još. Very Happy Koliko se sećam, prošle godine sam u četvrtom kvartalu prešao najviše kilometra. Mr. Green

Zdravo
Iz Nisa sam 1956 godiste.Biciklu vozim od malena.Jedno vreme sam i trenirao u niskom Zeleznicaru bk ali to je bilo odavno.Ove godine sam nabavio dobru biciklu marke "Pegasus".Od kada imam novu biciklu preporodio sam se. Od 31 marta kada sam je kupio vozim je rekreativno ali intezivno.Dakle ne takmicim se niti vozim brzo obicno oko 18 do 25 km/h.
Ove godine tacnije petog avgusta odvazio sam se da preispitam svoje psihofizicke granice pa sam izvozio relaciju od Nisa preko Svrljiga do Knjazevca a zatim ka Soko Banji , zatim na Bovansko jezero pa na kraju do sela Subotinac sto je sve ukupno 124 km.Tu relaciju sam presao za nekih 10 sati jer relacija je 2/3 uzbrdo a ja nisam smeo bas toliko da forsiram telo.
Nakon tog mog "podviga" odvazio sam se 12,13 i 14 avgusta da podjem za Novi Sad preko Smedereva i Panceva pa preko Titela za NS.
Taj put sam prevalio za dva ipo dana tacnije 25 sati efektivne voznje. Prevalio sam 407 km u jednom pravcu.Uz put sam sreo na desetine bajkera koji su isli put Grcke.
U Nisu ne postoji nikakvo udruzenje bajkera rekreativaca i to je tuzno.

• LoXo  Male
  • Super građanin
  • Pridružio: 14 Okt 2011
  • Poruke: 1212

Prosecno oko 3.500 km godisnje ne vozim duge relacije, cisto rekreaetivno, od sledece godine bih mogao da probam i duze relacije! Smile

• Milan
  • Pridružio: 17 Dec 2007
  • Poruke: 14809
  • Gde živiš: Niš

Napisano: 21 Sep 2012 21:09

@Branko Djokic
Pre svega, čestitam povratak biciklizmu. Very Happy Ziveli
Svaka Vam čast na podvigu! Very Happy

Planirao ja tako duge relacije, ali nikada nisam skupio hrabrosti da krenem na takav put. Vozio sam neke etape od 110km, al eto, mladi, puni snage, pa zapnemo u početku, isteramo prosek na 28km/h, pa i više, a onda jedva stignemo do kuće, nema se snage. Mr. Green A i sa suvozačima sam kuburio. Imam par drugara sa kojima stalno vozim, ali eto, ovog leta smo slabo vozili, odmori, svako na svoju stranu... Tj, retko smo vozili. Vozimo uglavnom etape od 60 do 80km. To je neka zlatna sredina. Međutim, ovog leta smo vozili po jedan eventualno dva puta nedeljno... I zbog toga je krajnja cifra jaako mala... :/

Mada, to je ova godina, matura, prijemni za faks, upisi, trte mrte... A i ove tropske vrućine nam i nisu davale mnogo prostora. Wink Inače, neki moj prosek je tako oko 3000km godišnje.

Bicikl inače vozim od malena, baš. Već u šestom razredu smo drugari i ja vozili etape od po 40-50km... Very Happy

Citat:Ovim putem pozivam interesente iz Nisa i okoline koji imaju slicne afinitete kao ja da se upoznamo na ovom sajtu i da razmenjujemo misljenja i dozivljaje.Takođe, pozivu se pridružujem i ja. Very Happy

Pored mišljenja možemo da razmenjujemo slike, iskustva sa opremom, mišljenja i predloge o etapama... Ma nebo je granica. Very Happy

Dopuna: 21 Sep 2012 21:18

@Branko Djokic

Takođe, sutra postoji jedna akcija u Nišu, pogledajte o tome na: http://www.mycity.rs/Vesti/Dan-bez-automobila-u-Nisu.html

• Pridružio: 10 Okt 2011
  • Poruke: 212

do 1500 km godišnje!

• Gde živiš: Na granici

Nismo se culi dugo jel se okrecu pedale i dalje, ako ne napolju onda bar u kuci ... spremajte se za 013 sezonu pun gas !!!! Ziveli naravno bez piva !!!

Caos
Biciklu ne ispustam ni sada kada je napolju jako hladno.Za mene je kraj sezone tek kad naveje sneg.Inace kad je "ujasim" bez 20-30 km ne silazim sa nje. Ipak sada je hladnije za dalje a tu su i moguci kvarovi te zato vozim uglavnom u lokalu.
Na prolece 2013 se spremam "psihicki" na turu od jedno 1500-2000 km po srbiji i vojvodini.Posao bih iz Nisa ka Knjazevcu pa dalje Zajecar, Negotin, Kladovo onda uz Dunav pa tamo preko Dunava prema B.Crkvi zatim uz granicu sa Rumunijom, Madjarskom ka Apatinu pa opet uz Dunav prema B.Palanci dalje ka N.Sadu, zatim preko F.Gore na Irig pa na Rumu ,dalje na Obrenovac pa dole na Radljevo pa dalje ka Vrnjackoj banji i tako prema Nisu.
Sve u svemu jedno 15 dana pedalisanja.
Zena mi je konacno dala podrsku jer je videla da je biciklizam moja druga ljubav te zato nije ljubomorna.

Napisano: 11 Nov 2012 13:52

Lepo Branko
Zasto da ne,drago mi je da ima ljudi koji uzivaju u biciklizmu bez obzira na godiste.
Moja sezona voznje je Mart-April pa do kraja Septebra,male pauze pocetkom Avgusta (abrozija)
Uglavnom vozim(treniram) solo,jer tu mogu da forsiram svoj tepo,vreme i teren.
Mada svremena na vreme naletim na moju grupu vozaca(od 40 pa do 70 godina) njih je 10-15 koji se sastaju svake nedelje-jutro,onda oni odvozaju 120-160km,mada oni svi voze uglavnom par puta nedeljno ,ali ovo nedeljom je zakon.
Kao sto vec rekoh imam i troica momaka koji su po 69-70 godina svi su uglavnom Italijani u grupi i naravno Srbin, posto ja retko vozim sa njima mada imam opravdanje,znaju oni da vezbam sam,onda ja obavezno vozim na celu a oni koriste mene zbog vetra i dogovor je da ih vucem na 35km/h ali ne preko,Verovali ili ne Branko bez ikakvih problema oni prate tu brzinu, onda ih ja cimnem malo 38-40,naravno na kratko kilometar dva,ali se svi drze,zaista uvek me drago iznenade ti ljudi ,onda se zezaju da im tu snagu donosi njihovo italijansko vino koji oni prave sami ja mislim u neogranicenim kolicinama ! i svi izgledaju mnogo mladje za svoje godine i oni tvrde da im je to pomoglo sto redovno godinama voze bicikli.
Inace turu koju pripremate u 013 je super,i ja sam 011 u Srbiji presao tu oko 2200km ali to su bile uglavnom trening voze po Fruskoj gori,gore- dole, oko Beocina,manastir Rakovac tu je izvaredno uzbrdica A+,uz venac prema Irigu, lep deo za voznju definitivno,isto tako je lep i Sabac pa prema Trekerisu i Cer.
Jedino mi je problem bahatost nasih vozaca na putu,iskreno nije mi prijatno voziti po putevima u Srbiji ali vozim i trudim se da budem 100% koncetrisan na desavanje oko mene !
Ova godina je bila super 10280km, bez povreda,od septembra 25.sam poceo voznom u kuci,oko 1400-1500km mesecno sto ce se povecati u januaru tako da budem spreman April.
Moj plan je iman neku voznu u Aprilu pa u Maju koju necu da propustim i plan je da polovinom Juna idem za Italiju-Alpi,to su neke ideje naravno da budemo zivi i zdrave ...
Puno pozdrava pa se mozda i vidimo negde na voznji !

Dopuna: 11 Nov 2012 13:59

Ziveli vino je zdravije

• Gde živiš: nis

Ne snalazim se bas najbolje na ovom forumu jer ne "visim" ovde.sto se tice tvog biciklizma on je za mene i moj pojam "profesionalni" i moglo bi se reci extreman .ne razmisljam tako kao ti jer je za mene bicikla pre svega uzivanje a ne takmicenje sa svojom snagom i izdrzljivoscu.
ja NE treniram preko zime i NE forsiram svoje telo uzbrdo. gde ne mogu da izvucem u sedistu ja lepo sidjem pa nastavim sa guranjem bicikle a za to vreme mi se i cirkulacija u donjim ledjima ponovo uspostavi! nemam afinitete ni prema brzini kao sto kazers od 30-40 km na cas.takve brzine ja postizem samo na dooobrim nizbrdicama.lepo je voziti 30-40 na sat ali sve dok ne naletim na grbu ili rupu pa se ohladim jer mi se cini da ce bicikla da se prepolovi jer ja imam brat bratu 110 kila.
sto se tice bahatih vozaca pa ja sam ih doziveo bar 100 ako ne i vise samo na putu od smedereva ka kovinu i dalje prema pancevu. ta relacija je pogibeljna za bicikliste jer po duznom kilometru puta prodje sto tamo sto na ovamo 50 do 100 slepercina i kamioncina a kad proooodju il me oduvaju il me zaustave u mestu.toplo preporucujem buducim biciklistima da nasiroko zaobilaze ovu deonicu puta.takodje je ubitacan i zrenjaninski put bar od panceva ka njemu.preporucujem put knjazevac soko banja i nazad cca 80 km zato sto na tom putu nema takoreci uopste saobracaja a asfalt je relativno dobar.

Ko je trenutno na forumu

Ukupno su 1382 korisnika na forumu :: 34 registrovanih, 6 sakrivenih i 1342 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 9k38, aleksmajstor, Alibaba1981, Atomski čoban, bladesu, BlekMen, Bobrock1, bojank, bojankrstc, bojanM84, Boris90, ccoogg123, crnogorac, Dannyboy, DeerHunter, Dimitrise93, doktor1964, Dorcolac, FileFinder, GenZee, havoc995, ILGromovnik, ljuba, ljubacv, maiden6657, Mihajlo, mile23, milutin134, Seeker, Srle993, Valter071, Zandar, zzapNDjuric99, Čivi