Kupovina preko AliExpressa

17

Kupovina preko AliExpressa

offline
  • Milan
  • Pridružio: 17 Dec 2007
  • Poruke: 14609
  • Gde živiš: Niš

Napisano: 07 Jun 2017 7:59

Tu stoji isti status. Otići ću danas do pošte pa ću da vidim šta je u pitanju.

Dopuna: 07 Jun 2017 9:26

Da, to je bilo u pitanju, nekako se zagubio taj izveštaj.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • tm1603 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 11 Nov 2017
  • Poruke: 1

Danas sam greskom posle potvrde o porudzbini, tu istu odkazala i oni su mi to potvrdili. Novac je skinut sa kartice. E sada, zelela sam ja to da ponovim sve, ali ne znam da li opet skidaju novac ili ne. Iakovec sada cekam povracaj novca, da li zaista vracaju i za koliko ili je to samo varka.
Order Number:
87660773203826
Status:
Fund Processing
Reminder:
The buyer has cancelled this order. After cancellation, you will receive the refund within 3-20 business days or confirm with bank if any delays.
Nov.11 2017
Waiting Refund
Refund Processing
Refund



offline
  • Milan
  • Pridružio: 17 Dec 2007
  • Poruke: 14609
  • Gde živiš: Niš

Naravno da vraćaju novac. Piše sve u poruci koju si dobila (i okačila ovde) - povrat novca sledi posle 3-20 radnih dana.

offline
  • Gama  Male
  • Zaslužni građanin
  • istoričar
  • Pridružio: 14 Jun 2004
  • Poruke: 689
  • Gde živiš: Niš, Srbija

tm1603 ::
The buyer has cancelled this order. After cancellation, you will receive the refund within 3-20 business days or confirm with bank if any delays.


U pitanju je tzv. "rezervisanje novca" sa kartice.

Ja sam imao problem sa kupovinom Nalgene čuturice. Nisam mogao da je kupim jer distributer ne prima VISA Electron kartice izdate van SAD. Međutim, napravio nalog na sajtu i kupio ali je došlo do greške, kupovina nije obavljena, s tim što je novac skinut sa kartice. Kontaktirao sam distributera mejlom i oni su uradili "release". Kako su mi objasnili, pošto nisam baš upoznat sa finansijskom terminologijom, u pitanju je situacija kada vam novac stoji na kartici ali je rezervisan za transfer na drugi račun i čeka se odobrenje od tog drugog računa (primalac) da kaže Yes i da potvrdi prijem.
Po povratku u Srbiju, pozvao help centar banke i izdiktirao im broj računa i JMBG i oni su videli da imam rezervisan novac ali da je primalac odbio transfer. Sačekao sam minut i učinili novac dostupnim na korišćenje.

Ukoliko želite da se ubrza proces, sačekajte 3-5 radna dana (da AliExpress to obavi) i ako ne bude promene na računu pozovite banku i konsultujte se sa njima da vam sredstva učine dostupnim. Ako se dobro sećam, banka Intesa radi ovaj povraćaj na 45 dana (ako se rezervišu sredstva i ako primalac odbije transfer posle ovog perioda se automatski vraćaju na vaš račun na korišćenje). Za druge banke ne znam kakva je procedura.

PS: na kraju ovo što sam bezuspešno kupovao, dobio na poklon Smile.

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12340

Poručio sam nešto prvi put preko Alija još 29. jula.
Paket je još uvek u fazi "Shipment ready for dispatch", "Shipment accepted by Airline 2019 08 02".

Porudžbina će biti automatski otkazana za 19 dana.
Interesuje me, da li moram da otvorim Dispute pre nego što istekne taj rok, uzevši u obzir da piše da daju kompletni refund ako paket ne stigne u roku od 60 dana?

offline
  • Milan
  • Pridružio: 17 Dec 2007
  • Poruke: 14609
  • Gde živiš: Niš

Kako će to porudžbina biti automatski otkazana ako je pošiljka već poslata? Može da bude automatski otkazana samo ako još uvek nije poslata. Da nisi nešto pogrešno protumačio?

Ako si taj broj od 19 dana video na stranici porudžbine, to je verovatno broj dana do isteka buyer protection perioda koji je 60 dana (a i ima smisla, prošlo je baš nekih 40ak dana, i ostaje 19). U principu, dispute bi trebalo pokrenuti nešto pre isteka tog perioda. Ranije je dispute bilo moguće pokrenuti samo pre isteka, ali koliko sam ispratio sada to nije slučaj, već se omogućili pokretanje dispute-a i zahtevanje refundiranja sredstava čak i nakon isteka buyer protection perioda. Tipa ako naručiš neku robu čiju funcionalnost ne možeš trenutno da potvrdiš, pa su ostavili kupcima prostora da naknadno pokrenu dispute. Kako god, pokreneš dispute dan - dva pre isteka buyer protection perioda i ne moraš da razmišljaš dalje o tome. Dispute se ionako ne razrešava trenutno, već može da potraje i nekoliko dana, pa ako u međuvremenu primiš robu i sve bude okej, dispute se jednostavno zatvori i to je to.

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12340

Citat:Ako si taj broj od 19 dana video na stranici porudžbine, to je verovatno broj dana do isteka buyer protection perioda koji je 60 dana

Da, to je to.

Sve u svemu, javio se prodavac, produžio tu zaštitu jer smo videli da je došlo do promene statusa trackinga.

Paket je putovao 64 dana, China Post Registered Air Mail.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 568 korisnika na forumu :: 5 registrovanih, 1 sakriven i 562 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: Botovac, gorantrojka, ILGromovnik, laki123rambo, vrlenija