Kupovina preko AliExpressa

14

Kupovina preko AliExpressa

offline
  • LoXo  Male
  • Super građanin
  • Pridružio: 14 Okt 2011
  • Poruke: 1212

Pise da su meni urucili paket..............



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Milan
  • Pridružio: 17 Dec 2007
  • Poruke: 14809
  • Gde živiš: Niš

Ne bih da malerišem, ali sam čuo i za slučajeve gde poštar/kurir praktično ukrade paket, a u evidenciji ga zavede kao da je isporučen. Zato ja uvek izbegavam da naručujem skupe stvari. Nadam se da ovo nije slučaj kod tebe, ali definitivno bi trebalo da se 'uzbuniš' što pre.



offline
  • Miroljub Čeperković
  • mašinska
  • Pridružio: 20 Mar 2012
  • Poruke: 2181
  • Gde živiš: Vrnjačka Banja

LoXo ::Pise da su meni urucili paket..............


lepo piše datum kada je paket ubeležen u evidenciji, ko što sam ti preporučio idi i vidi u pošti šta je sa paketom i traži ime poštara/kurira koji je preuzeo paket kao i povratnicu na kojoj bi trebalo da stoji potpis osobe koja je primila paket

offline
  • StAlek 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 14 Jan 2017
  • Poruke: 5

@Loxo definitivno što pre idi do pošte i digni uzbunu tamo. Ko zna gde je završio paket, a oni tamo (upošljenici) neka se dogovore gde je paket.

Ima li neko ko je već otkazio plaćenu pošiljku? Kako da otkažem, a da mi vrate novac koji sam platio za narudzbinu? Hvala unapred na pomoći.

offline
  • Miroljub Čeperković
  • mašinska
  • Pridružio: 20 Mar 2012
  • Poruke: 2181
  • Gde živiš: Vrnjačka Banja

Do sada hvala Bogu nisam otvarao dispute preko aliexpress, no nikad se ne zna
Mogu samo da te uputim na http://sale.aliexpress.com/buyerprotection-en.htm kako da rešiš problem sa otkazivanjem porudžbine i vraćanju novca

offline
  • LoXo  Male
  • Super građanin
  • Pridružio: 14 Okt 2011
  • Poruke: 1212

Nije nesto preterano, 10-15e, ali svakako necu da me namagarci neki postar ili neko iz poste. Sutra svakako iz drugih razloga idem do poste tako da cu proveriti.
Ocekujem jos 20-ak razlicitih paketa, pa cu proveriti da li je za jos neki paket tako isto.

Zanima me kako da otvorim dispute. Stigao mi je duks, dok velicina tok duksa nije ni priblizna kao na onoj tabeli sa dimenzijama.
Duks je 3XL (tamo pise da je to kao nase XL) i evo sad ga nosi dete 4. razred osnovne Very Happy

offline
  • Milan
  • Pridružio: 17 Dec 2007
  • Poruke: 14809
  • Gde živiš: Niš

Ako je istekao rok za dispute, mislim da ne možeš da otvoriš više. Inače, tamo u listi porudžbina za svaku koja je u toku stoji link 'Open dispute'. U principu, potrebno je da napišeš neki opis/razlog zbog koga otvaraš dispute, a onda se javlja prodavac i pokušavate da se nagodite nekako. Ako se prodavac ne javi u nekom roku (3 ili 5 dana) Aliexpress automatski vraća novac. Ja sam otvarao dispute dva puta, i oba puta sam bez problema dobijao novac nazad.

Inače, kod povraćaja novac ide nekako direktno na karticu (uplata nije na račun, jer oni ni nemaju tvoj račun, već samo broj kartice). Ta transaksija mi je bila vrlo čudna tada, jer maltene ispada kao da sam plaćao nešto karticom, ali sa negativnim iznosom. Very Happy Kako god, sav novac mi je vraćen, i nije bilo nikakvih problema oko toga. Smile

offline
  • StAlek 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 14 Jan 2017
  • Poruke: 5

Kada sam ja otvarao Dispute, naveo sam razlog ukratko i dodao slike da potkrepim. Prodavac se nije ni javio i AliExpress je vratio sav novac. Novac se vratio kao da je stornirana uplata, pisalo je na izvestaju banke "Storno". Možda je najbolje slikati duks sa metrom gde bi se lepo videlo da ne odgovara dimenzijama i time bi AliExpress olako trebalo da vrati novac.

Na svim linkovima koje sam posetio na AliExpress-u, nigde nisam našao da piše koji su koraci da raskidanje porudzbine i povratak novca plaćene pošiljke, kada pošiljku Kinez još nije poslao tj piše "Awaiting Shipment". U porukama se vidi da Kinez nema na lageru i pitao je za produženje roka za isporuku "Processing Time", ali to vreme uskoro ističe - trenutno je 8 od 10 dana koliko je ukupno imao sa mojim produženjem. Da li samo da čekam da istekne vreme "Awaiting Shipment" ili da idem na "Cancel Order" ? I kako da budem siguran da sam povuko pravi potez, tj. da će da mi vrate pare?

offline
  • Milan
  • Pridružio: 17 Dec 2007
  • Poruke: 14809
  • Gde živiš: Niš

Pa na 'Cancel Order' bi trebalo da ti vrate novac. Barem je tako logično. Smile

Mada, ako sam ispratio dobro, u pitanju je relativno veća suma? Da probaš nekako da kontaktiraš neku podršku na Aliexpress-u?

offline
  • LoXo  Male
  • Super građanin
  • Pridružio: 14 Okt 2011
  • Poruke: 1212

Samo da obavestim da nije postar ukrao paket Very Happy
Danas kada sam dosao iz skole sacekalo me je 10 paketa, medju kojima je i taj sto je pisalo da sam vec primio.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 887 korisnika na forumu :: 11 registrovanih, 1 sakriven i 875 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: Dimitrije Paunovic, gorican, Kriglord, mikki jons, Ognjen D., simazr, Sir Budimir, sovanova95, stalja, uruk, Valter071