Dying Light

4

Dying Light

offline
  • Research Engineer @MalwareBytes
  • Pridružio: 09 Avg 2011
  • Poruke: 15877
  • Gde živiš: Beograd

Nema nam ga Bocke da se javi kako stoje stvari na Linuxu Smile

Evo ceo Patch changelog, kod mene se upravo apdejtuje, pa cu da javim ima li poboljsanja Smile

Kazu da treba smanjiti Draw Distance na 0, onda radi kaze daleko bolje Smile

Citat:1.2.1 patch notes (Windows & Linux)


• numerous performance optimizations, both general and configuration-specific, that resolve many performance problems
• compatibility fixes – related to language and regional system settings
• fixes a number of crashes in various situations
• blocked cheating by changing game’s data files
• new issue tracking mechanisms (-safemode switch, additional logs, minidumps always, full dumps on request)
• numerous audio compatibility fixes

• Bug fixing:
o resolved disappearing inventory in a save game in specific circumstances
o resolved blocked using of items after breaking reloading of shooting weapon
o removed weapon duplication glitch of throwable weapons
o limited camera field of view on cutscenes when in-game FOV set to other than default
o lowered frequency of docket availability information

KNOWN ISSUES WE ARE WORKING ON:
• performance issues of systems based on the AMD processor
• freezes when using Nvidia DoF
• unsatisfactory performance on multi-GPU systems



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12392

Napisano: 31 Jan 2015 11:26

Brate,

da li je neko uspeo da uradi Tobiasov challenge na Hard težini ?
Odustajem nakon bar 8 puta failovanja.

Najbliže finišu sam bio kada sam ubio 38/40 zombija i onda 5 sekundi bacio na traganje za ostala 2 Sad

New Game + ću pokrenuti tek kada završim sve sporedne kvestove koji ne zahtevaju da tražim neki item po mapi, jer me ne interesuju mnogo sporedne aktivnosti osim kvestova.

Mislim da će do tada stići i onaj peč pa ću možda čak i uživati u new game + igri jer će tada sve biti bez lagova i sa svim skillovima koji su zanimljivi Smile

Dopuna: 31 Jan 2015 18:36

Nakon skoro 20h igranja, 79% gotovo čini mi se.
Ostalo je još svega par sporednih misija.

Ono što sigurno neću raditi jesu escort misije jer me generalno smaraju.

Što se peča tiče ipak se oseća mali boost u performansama, pre svega mogu da podignem neka polja na medium koja ranije nisam mogao a najbitnije je to što tokom borbe nema laga u 90% slučajeva, pa je skroz gotivno uživati u borbi bez laga.

Druga zona mi je skroz gotivna i dosta zanimljivija od prve Very Happy

Inače graple hook je toliko ubagovan LOL
Baci je negde levo pa me digne iznad pa se protivi gravitaciji...

Malo sam i okolišao van predviđenih lokacija pa sam uhvatio i ovo :



Imam sigurno 70k novca u šteku i to čuvam za new game plus. Očekujem neka pro oružja tamo i brži exp. Ako to ipak ne bude slučaj verovatno neću ni prelaziti new game +, nema razloga stvarno.
Video sam sve misije i sl.

Dopuna: 31 Jan 2015 19:26

Gamespot takođe dao sedmicu igri za PS4 i XBO

http://www.gamespot.com/reviews/dying-light-review/1900-6416018/

THE GOOD
Parkour and exploration are a blast
Day/night cycle leads to palpable tension
Co-op and competitive play spice up the proceedings

THE BAD
Too many missions are either boring, frustrating, or just plain bad



offline
  • Blue  Male
  • Elitni građanin
  • Pridružio: 06 Avg 2003
  • Poruke: 2214

Okrenuo sam je konacno 100% story ,neverovatno kako su sporedne misije i price slozili sa glavnom.

1. Jedna stvar mi nije jasna,na pocetku je uzeo 1 antizin kada je unistio ceo paket,+ a na kraju...

2. Fast travel nije nigde objasnjen jedva sam nasao poster koji vodi sa prve mape na drugu i obrnuto

3. Vatreno oruzje nema nikakve modifikacije silencer i slicno

4. Prica je trebala vise nocu da se radi kada je jaci adrenalin , i trebala je malo teza igrica da bude sem onog bolesnog kraja

sve u svemu retko koja igrica mi je pruzila ovakvu zabavu,tumaranje po pecinama,vidikovcima,grafika je neverovatna ,nastavak se ocekuje 100%

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12392

Napisano: 02 Feb 2015 9:18

1. Ja sam bio ubeđen da će se negde spomenuti taj detalj ali nije nigde, mogao je on istrošiti taj antizin još par puta tokom priče...
Dodao sam ti mali spoiler tag čisto da neko ne provali o čemu se radi iako je teško izvući neki zaključak o kraju.

2. Kada selektuješ neki kvest koji želiš da pratiš a taj kvest se nalazi u drugoj zoni, waypoint te vodi do fast travel postera. Nisam ni ja imao pojma gde je to dok nisam naleteo na njega.

3. Nema ni dobrog izbora. Imam jednu pušku sa 209 DMG-a od samog početka igre, čak i sada na ogromnom nivou gde mi je oružje iznad 340 DMG-a standard, nisam našao bolju pušku...
Jednom je lik spomenuo prigušivač ali ne znam šta se desilo sa tom misijom.

4. Samo prvih par puta je strašno ili bar u početku. Kasnije noć postane dosadna i pruža zabavu radije nego strah. Ja se trkam sa violatilima sada a neke kvestove iz zabave radim noću iako ne mora Smile

Meni kvest log prikazuje još samo dva sporedna kvesta.
Iznad 80% completiona cele igre sam čini mi se.
Mislim da su mi ostala par nasumična kvesta u drugoj zoni pa ću da proverim za svaki slučaj pre no što počnem New Game +.

Imam samo pitanje : Poslednja misija za blizance na mostu, čim pokupite onaj predmet zove vas neki lik i kaže da ima nešto za vas. Gde je ta misija ? Mene je lik samo pozvao i misija se nije pojavila.

Dopuna: 02 Feb 2015 10:46

Počeo sam New Game +, ček dis aut :



Cool Ne moraš ni da udaraš zombija, samo ga pipneš.

Ovo su statusi pre samog NG+ :

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12392

Nakon kukanja igrača i novinara, izjavljeno je sledeće :

Citat:Dear Gamers,

With the recent patch (1.2.1) on Steam we blocked cheating to make sure the game’s PvP system (Be The Zombie) would not be abused. This, however, had the side-effect of hindering mod-makers from making changes to the game.

Creating obstacles for modders has never been our intention, and we are sorry for the inconvenience. We are now working on a quick patch that will re-enable common tweaks while stopping cheating in the game’s multiplayer mode.

At Techland, we have always supported the mod community, and loved seeing how our own game can be changed by the players. A big part of the original Dead Island’s success was the passion and creativity of mod-makers from our community. We want the same for Dying Light. For quite some time, we have been working, and still are, on giving modders all the power we can. We will keep you updated!

offline
  • Blue  Male
  • Elitni građanin
  • Pridružio: 06 Avg 2003
  • Poruke: 2214

Srki94 ::Napisano: 02 Feb 2015 9:18



Imam samo pitanje : Poslednja misija za blizance na mostu, čim pokupite onaj predmet zove vas neki lik i kaže da ima nešto za vas. Gde je ta misija ? Mene je lik samo pozvao i misija se nije pojavila.





Ako si radio u prvoj mapi zadatke sa blizancima,na kraju+ je trebalo

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12392

Napisano: 02 Feb 2015 17:24

Stavio u spoiler ipak previše otkriva kraj chaina.

Jbg. meni nikada nije stigla ta misija tj. kontaktirao me je lik ali nikada se nije pojavilo u logu.

Ja sam takođe sve osim onih otrovnih biljaka i medicinskih zaliha uradio Very Happy

Nisam uradio Tobias challenge doduše, brutalno teško na hard...

Dopuna: 03 Feb 2015 19:27

IGN je igri dao 8.5

+Exhilarating exploration
+Rewarding carnage
+Engrossing side que

- So-so story
– Unstable matchmaking

http://www.ign.com/articles/2015/01/27/dying-light-review

http://www.metacritic.com/game/pc/dying-light

Trenutni MS 80 i verovatno će tako i ostati.

offline
  • Research Engineer @MalwareBytes
  • Pridružio: 09 Avg 2011
  • Poruke: 15877
  • Gde živiš: Beograd

Napisano: 06 Feb 2015 16:03

Instalirao sam ovaj 1.2.1 patch i za sada igra radi daleko bolje, na 100FPS-a, a sve je stavljeno na maksimum sto je itekako bitno. Vidim da je izasao i 1.3 patch koji popravlja neke scene na Nvidia grafikama, pa cu da instaliram i to cim stignem i javljam da li je to sve reseno.

Dopuna: 06 Feb 2015 16:05

Gledam Nvidia GFE podesavanja za ovu igru i vidim da View Distance itekako mnogo vuce FPS-a. Kod mene je 40% i ne bih to nista ni menjao za sada nema potrebe, videcemo.

offline
  • Pridružio: 12 Avg 2010
  • Poruke: 488
  • Gde živiš: Cork, Irska

Napisano: 06 Feb 2015 23:01

Twin@ Brate, 100FPS? Meni je podeseno na neki medium/high, i prosecan FPS mi je 45. U zgradi je veci naravno.
ViewDistance mi je na 0.
Takodje, osetio sam pobolsanje u performasama sa 1.2.1 zakrpom, ali ne neko veliko. :/
Jbte, dali je moguce da FX6300 pravi sr**ja kod mene, i generalno AMD procesori? Surprised

Dopuna: 06 Feb 2015 23:02

Tacno cu da predjem na Intel platformu, ako po***dim. :/

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12392

Sačekaj još koji peč, ova igra potvrđeno ima problema sa AMD procesorima i rade na ispravkama.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1234 korisnika na forumu :: 43 registrovanih, 5 sakrivenih i 1186 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: _Rade, A.R.Chafee.Jr., AK - 230, Asparagus, babaroga, ccoogg123, cifra, croato, darcaud, dragoljub11987, Duh sa sekirom, Dvojac005, Excalibur13, FOX, hooraay, Istman, krkalon, Kruger, Krusarac, Kubovac, Lucije Kvint, Marko Marković, mean_machine, menges, mercedesamg, milanovic, milenko crazy north, naki011, nemkea71, NoOneEver Dreams, nuke92, opt1, pera bager, raptorsi, sombrero, Srky Boy, vasa.93, virked, VJ, Vlad000, VP6919, zdrebac, |_MeD_|