Gravitaciona turbina

Gravitaciona turbina

• Spy
  • Pridružio: 21 Jul 2007
  • Gde živiš: Kako kad

zdravkojovicic ::Dali znate da ovi zakoni fizike koi su dosada na snazi i koji se primenjuju u fizici da nisu jedini

Nisu jedini, naravno. Ko zna kakva nas sve otkrica cekaju u buducnosti Smile.

zdravkojovicic ::Pa zar se sva fizika zasniva na ovim dosadasnjim otkrivenim zakonitostima pa nemojte molim vas

Naravno da se ne zasniva. Ljudski rod jos uvek nije sasvi siguran koje sve zakonitosti pokrecu univerzum. Mada sa velikom sigurnoscu moze da se kaze koje su one i da se otprilike zna smer u kojem istrazivanja treba da idu.

Brate, Nobel. Momentalno! Sta Nobel? Dva Nobela i Eureka pride.

Sa ovim ti je zagarantovano mesto u istoriji. Ajnstajn? Njutn? Zefrem Kokrejn? Maaa sve su to mala deca za tebe ...

• Pridružio: 07 Feb 2008
  • Gde živiš: Nish

Druze ja stvarno ne znam kako da te razuverim da je to nemoguce. Ne govorim o zvanicnoj i ne zvanicnoj teorijskoj fizici (mada je matematicki dokaz jako elegantan) govorim o zdravom razumu. Najbolje da ti pokusavas do kraja zivota da iz zamajca proizvedes neogranicenu energiju i ides po forumima i svadjas se sa ljudima koji zaista potpuno pouzdano znaju da je to nemoguce. Ti si zamislio neki eksperiment koji otprilike izgleda zavrtim zamajac a on nastavi da se vrti zauvek pa jos proizvodi visak energije. Lepo savetujem ti da radis na tome do kraja zivota posto izgleda imas visak slobodnog vremena)

A ja idem da se vratim mojoj zvanicnoj teorijskoj fizici i skolstvu koje je ucinilo svoje. Trenutno radim na necistocama u mikrocipovima i gle cuda moja teorija stvarno radi (imam eksperimentalne dokaze koji su dosli sa 2. strane a ne mastanja i diskusije po forumima)

• Ričard  Male
  • Lavlje srce
  • Supermoderator
  • Zver!
  • Electro maintenance engineer
  • Pridružio: 28 Nov 2006
  • Gde živiš: Vršac

Predstavi nam taj elegantni matematički zadatak.

Napisano: 31 Jan 2011 13:01

Masa u obliku zamajca od 100kg vrti se na 3000 ob u min zajedno sa osovinom na dva lezaja. Izrazeno u kvh koliko el energije treba uloziti da bi se masa vrtila jedan sat A kolika je energija same mase koja se vrtila jedan sat izrazeno u kvh Ja cu prakticnim putem doci do ovog rezultata ali verujem u vas i vase matematicko znanje u oblastifizike Pa izvolite

Dopuna: 31 Jan 2011 13:05

Ovo je samo jedan deo zamajaca u gravitacionoj turbini u funkciji centripetalne sile a ima i jos tri

• Pridružio: 07 Feb 2008
  • Gde živiš: Nish

Kazi mi da pod energijom mase ne podrazumevas E=masa tela*Brzina svetlosti na kvadrat molim te kazi mi???

Napisano: 31 Jan 2011 15:26

Masa samog zamajca koja ima u stanju mirovanja 100kg

Dopuna: 31 Jan 2011 15:33

Dopuna: 31 Jan 2011 15:34

zasto mesate brzinu svetlosti

Dopuna: 31 Jan 2011 15:38

Cekam odgovor od Ricard lavlje srce supermoderatora svih moderatora molio bi druge ucesnike da se malo suzdrze hvala

• Ričard  Male
  • Lavlje srce
  • Supermoderator
  • Zver!
  • Electro maintenance engineer
  • Pridružio: 28 Nov 2006
  • Gde živiš: Vršac

Ovo što si ti napisao uopšte nije elegantini matemetički zadatak. U stvari nije nikakav matematički zadatak.

Taj zamajc se može pokrenuti i vrteti uz pomoć el. motora (za ostale načine pokretanja nisam siguran) snage i 1KW a može i el. motorom snage 100KW. To je iz razloga jer sprega između el. motora i zamajca može biti raznolika, kao i sam način puštanja el. motora u rad, te na kraju i same izvedbe el. motora.

Kada nestane gonjene slie, zamajac će usporavati i na kraju stati.

Ti od učesnika ove rasprave tražiš da ti izračunaju nešto što je ne moguće. Kada sam ti napisao da postaviš elegantni matamatički zadatak, nisam očekivao tvoju rečenicu; koju si gore napisao, već sam očekivao da napišeš/dokažeš/pokažeš kroz matematiku tvoj teoriju.

Napisano: 31 Jan 2011 19:28