Microsoft je odlučio da početak nove godine i kampanju za nov brauzer obeleži korakom unazad. Novi spot „Child of the 90s” prati odrastanje Generacije Y.
„Mislili smo da je trenutak da podstaknemo neke od vas koji nisu dugo razmišljali o Internet Exploreru da krenu na jedno putovanje u prošlost”, napisao je Rodžer Kaprioti, direktor marketinga u IR na svom blogu.
Od svog debitovanja 1995. Internet Explorer je najpopularniji pretraživač na svetu, ali dobija sve veću konkurenciju u vidu Mozillinog Firefoxa, Appleovog Safarija i Googleovog Chromea. Microsoft se nada da će sa IE10 bivše korisnike ponovo primamiti u svoj svet.
Internet Explorer 9 i 10 su vec nesto,a ranije verzije su bile ocajne,ali bukvalno ocajne. IE 10 mi se bas svidja.
Radi dobro,ne rusi se. A da je brz,pa i nije bas. Opera ga jede za dorucak.
Koristim sve poznate pretraživače, i svi su najnovije verzije.
Dakle, nema načina da bilo koji od njih priđe IE10 po brzini.
Svi imaju sličan keš i kolačiće, a i istorija im je skoro identična.
Ako bih baš morao da izdvojim drugo mesto, to bi bio Chrome.
Bez offa, molicu (koji je bolji, koji nije bolji. To nije tema ove diskusije).
Mislim da je vrlo losa ova strategija za IE - vracanja unazad, mislim sta je poenta ovde? Udar na emocije? Bolje bi im bilo da ukazu na funkcionalnosti. Add-onse, ekstenzije i sl.
A ako cemo vec o proslosti, retko sam koristio IE. Netscape Navigator sam cesce koristio. A onda Operu otkada se pojavila. IE je u proslosti bio browser koji je mnogo kaskao za konkuencijom.
Pa covece, odlagana je mogucnost rada sa vise tabova vrlo dugo...
I od tada IE ima poteskoce da se vrati na traziste.
Dakle, fokusirati se na funkcionalnosti, fokusirati se na ono sto IE izdavaja od ostalih (ako to uopste postoji ), a ne vratiti se kroz vreme. Treba da gledaju unapred, a ne unazad.