Problem sa punjačem ili konektorom na laptopu

Problem sa punjačem ili konektorom na laptopu

offline
  • SNooPy
  • informatika
  • Pridružio: 20 Apr 2009
  • Poruke: 317
  • Gde živiš: u fantaziji :)

Imam laptop Toshiba Satelite C850 dve godine i po godine. Baterija i dalje originalna. Međutim, nakon reinstaliranja sistema i prebacivanja sa desetke na sedmicu, pojavilo se upozorenje da treba da zamenim bateriju. Izgubila je na kapacitetu i bez punjača jedva sat vremena izdrži (dobro je izdržala, s obzirom da sam ceo dan na laptopu od kako je kupljen). Rekoh, ajde da sačekam da potpuno izgubi kapacitet, pa ću da je izvadim, pre kupovine nove. Međutim, tu se javlja drugi problem. Sutradan, pošto je urađen sistem i update-ovan na Windows 10, primetim da punjač gubi kontakt. Moram da ga nameštam da bi se uspostavilo punjenje, a nekad je to namšetanje bezuspešno. A nekad i nije, namestim iz prve i puni standardno. Takođe, primetim da je je konektor malo olabavljen i da se punjač malo pomera (to baš od skoro, možda od pre dva dana).

E sad, sve bi bilo lako da imam rezervni punjač (ili da pozajmim od nekog) da proverim do čega je, mada, više mislim da je do konektora. Da li problem može biti druge prirode i da li problem može da prouzorkuje i gotovo neupotrebljiva baterija? Zašto su se ove dve stvari desile odjednom (pre prebacivanja na sedmicu, laptop je sat i po dva uspeo da izdrži sa napunjenom baterijom, a sad em jedva sat, em ima problem sa punjenjem).

Laptop je pod garancijom (naravno da ću da ga nosim, ali se bojim izgovora da oni to ne mogu da poprave, da je moja krivica i naravno dugo će tamo ostati), ali eto, zanima me da li je još neko imao ovakvog iskustva i šta može još biti problem.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Dok  Male
  • Moderator foruma
  • - Dok Milioner -
  • - Profesionalni Vanzemaljac -
  • Pridružio: 01 Jul 2005
  • Poruke: 4703
  • Gde živiš: Tamo gde mi nije mesto.

Nema izgovora za garanciju osim ako si ga fizicki unistio ili potopio u vodu.
Zato ima da ga poprave,samo tako. Mr. Green



offline
  • SNooPy
  • informatika
  • Pridružio: 20 Apr 2009
  • Poruke: 317
  • Gde živiš: u fantaziji :)

Kod mnogih ima itekako izgovora, čak i kad nisi sam kriv. Da je računar, pa ajde, ali kad je u pitanju laptop, sve je moguće... Baš ću ga odneti, pa ću videti šta će reći...

offline
  • Dok  Male
  • Moderator foruma
  • - Dok Milioner -
  • - Profesionalni Vanzemaljac -
  • Pridružio: 01 Jul 2005
  • Poruke: 4703
  • Gde živiš: Tamo gde mi nije mesto.

Ako ti ne uvaze garanciju,krse zakon o potrosacima,a na tebi je kako ces reagovati.

offline
  • SNooPy
  • informatika
  • Pridružio: 20 Apr 2009
  • Poruke: 317
  • Gde živiš: u fantaziji :)

Nisu uvazili i prekrsili su zakon o potrosacima. Nemam dokaz da imam jos godinu dana garanciju, posto su godinu dana od moje kupovine smanjli garanciju za laptop. Ne znam kako da reagujem.... I moje reci na pocetku otvaranja ovog posta nisu bile bez razloga. To je firma koja mi vec treci put pravi problem i u kojoj vise nikada necu kupovati nista....

offline
  • Dok  Male
  • Moderator foruma
  • - Dok Milioner -
  • - Profesionalni Vanzemaljac -
  • Pridružio: 01 Jul 2005
  • Poruke: 4703
  • Gde živiš: Tamo gde mi nije mesto.

Cekaj,imas li racun i koliko je star laptop?

offline
  • knell  Male
  • Zaslužni građanin
  • Pridružio: 25 Feb 2008
  • Poruke: 634
  • Gde živiš: Basin City

Raspitaj se u tvom mestu gde je organizacija za zastitu potrosaca. Obrazlozi im sta se desilo i kopiraj fiskalni ili sta ti vec oni budu trazili. Ljudi ce voditi umesto tebe postupak potpuno besplatno. Jos nisam cuo da su izgubili spor. Znam licno coveka kome su patike posle 3 meseca pukle i na kraju je preko njih je dobio nove patike stim sto su mu i stare ostavili on ih zalepio kod obucara i voila sad ima dva para.

offline
  • SNooPy
  • informatika
  • Pridružio: 20 Apr 2009
  • Poruke: 317
  • Gde živiš: u fantaziji :)

Star je dve godine i 4 meseca, ostalo mu je jos 8 meseci garancije, plus produzena, koja mi nije data da tog momenta kupim (znaci ukupno 4 godine i 8 meseci je trebala da mu bude garancija)... Problem je sto imam fiskalni i fakturu, ali nemam garantni list kojim dokazujem da je u tom momentu bila takva garancija. Ne znam da li bi i organizacija za zastitu potrosaca pomogla...

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1239 korisnika na forumu :: 59 registrovanih, 10 sakrivenih i 1170 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., amaterSRB, amstel, babaroga, bojcistv, Boris90, Brana01, BSD, Bubimir, cavatina, cemix, cenejac111, CheefCoach, cinoeye, comi_pfc, Dimitrise93, DPera, elenemste, flash12, Georgius, GORDI, goxin, ikan, jukeboxer, Klecaviks, Kubovac, kuntalo, kybonacci, MB120mm, mercedesamg, Mercury, Metanoja, mile23, novator, opt1, ozzy, Parker, pein, ruma, shaja1, sombrero, srbijaiznadsvega, Srki94, Srle993, StepskiVuk, suton, Tas011, Toper, virked, Vlad000, vlad4, vobo, wolverined4, yrraf, YugoSlav, Zimbabwe, |_MeD_|, Živković, 125