Novi modeli i vesti iz sveta Automobilizma

2

Novi modeli i vesti iz sveta Automobilizma

offline
  • Pridružio: 26 Feb 2004
  • Poruke: 2510

Peugeot će izgraditi fabriku u Rusiji

Koliko je rastuće rusko tržište automobila primamljivo velikim svetskim kompanijama, potvrđuje i najnovije saopštenje Peugeota. Naime, francuski proizvođač je najavio da će u Rusiji sagraditi fabriku automobila, koja će početi sa radom 2010. godine. Proizvodni pogon će biti smešten u gradu Kaluga (180 km jugozapadno od Moskve), a proizvodiće automobile srednje klase, koji zauzimaju skoro 60 % prodaje novih automobila u Rusiji. Nova fabrika će predstavljati okosnicu Peugeotovih velikih planova na ruskom tržištu, na kome francuska marka namerava 2010. godine da proda najmanje 100.000 automobila (vremenom prodaja treba da dostigne i svih 300.000 jedinica).

http://auto.blog.rs/

Dopuna: 29 Dec 2007 10:51

Novi Audi A4 već prodat u 33.000 primeraka

Mada je novi Audi A4 za sada dostupan samo kupcima u tek nekoliko evropskih zemalja, nemačka fabrika je juče saopštila da je već primila 33.000 porudžbina za ovaj model. To je više nego što se očekivalo, bez obzira što je A4 najprodavaniji Audijev automobil. Ovako dobar start ostvaren je zahvaljujući odličnoj prodaji u sedam zemalja Evrope (Nemačka, Austrija, Švajcarska, Luksemburg, Italija, Belgija i Holandija), dok će od januara 2008. godine novi A4 biti dostupan i kupcima u Francuskoj i Španiji, a zatim i u ostalim evropskim zemljama (recimo u Velikoj Britaniji prodaja počinje krajem februara naredne godine). Što se tržišta Srbije tiče, novi Audi A4 se već može kupiti u pretprodaji, a prvi primerci će kod nas stići u drugoj polovini januara 2008. Cena osnovnog A4 sa 1,8 litarskim benzincem u Srbiji iznosi 28.654 evra, dok je za bazni dizelaš (A4 2,0 TDI sa 143KS) potrebno izdvojiti 32.694 evra (navedene cene su sa PDV-om).


http://auto.blog.rs/

Dopuna: 31 Dec 2007 13:08

Uskoro u Srbiji : Toyota Land Cruiser V8 i Mercedes C klasa karavan



Početkom naredne godine na našem auto tržištu pojaviće se nekoliko zanimljivih noviteta, a među njima posebno mesto zauzimaju Toyota Land Cruiser V8 i Mercedesova C klasa u karavan izdanju. Iako će Land Cruiser V8 zvanično stići na naše tržište u februaru naredne godine, domaći uvoznik Toyote svim nestrpljivim kupcima nudi mogućnost da ga već sada naruče. Slična situacija je i sa Mercedesom C karavan, čija će isporuka prvim kupcima u Srbiji početi u martu 2008.

Toyota je novi Land Cruiser V8 (naslednik Land Cruisera 100) u Evropi premijerno predstavila još krajem oktobra ove godine na salonu automobila u Sankt Peterburgu. Novi Land Cruiser V8 (razvijen pod motom "The King of Four-Wheel Drives"), sem novog dizajna, donosi i povećane dimenzije (dužina 4950 mm, širina 1970 mm, visina 1910 mm), više mesta u kabini (postoje verzije sa pet ili sedam sedišta), novu platformu, novi KDSS (Kinetic Dynamic Suspension System) hidraulični sistem vešanja, smanjenje vibracija i buke, unapređeni pogon na sva četiri točka (snaga se raspodeljuje između prednjih i zadnjih točkova preko Torsenovog centralnog diferencijala) i poboljšanju upravljivost i stabilnost. Paletu motora čine 4,7 litarski V8 VVT-i benzinac sa 288KS pri 5400 o/min i 445Nm pri 3400 o/min. (uparen sa 5-stepenim automatskim menjačem, potrošnja 14,4 litara na 100 km), kao i 4,5 litarski D-4D V8 turbo-dizel motor sa 286KS pri 3600 o/min. i 650Nm u rasponu od 1600 do 2800 o/min. Dizelaš ide u paru sa novim 6-stepnim automatskim menjačem, postiže 210 km/h, do 100 km/h ubrzava za 8,2 sekunde, a prosečna potrošnja mu iznosi 10,2 litara dizela na 100 km (fabrički podatak). Za bezbednost putnika se brine 10 vazdušnih jastuka (uključujući i one za kolena vozača i suvozača), ABS, EBD (elektronska distribucija kočione sile), BA (pomoć pri kočenju), VSC (elektronska kontrola stabilnosti), A-TRAC (Active-Traction Control), aktivni nasloni za glavu i Pre-crash Safety sistem, a od ostale opreme treba još izdvojiti satelitsku navigaciju, Smart Entry i Smart Start sistem i Bluetooth konekciju. Kao što je napomenuto na početku, prodaja novog Land Cruisera startuje u februaru 2008., a cene u Srbiji izgledaju ovako : za 4,5 litarski V8 dizelaš u verziji sa pet sedišta, cena iznosi 81.900 evra (verzija sa sedam sedišta 85.500 evra), a za 4,7 litarski VVT-i benzinac treba izdvojiti 76.700 evra (varijanta sa pet sedišta), odnosno 78.800 evra u verziji sa sedam sedišta.

Mercedes C klasa karavan


Novi Mercedes C klase karavan (zvanično T-Model) kupci u Srbiji već mogu uplatiti kod našeg uvoznika, iako će isporuka prvih primeraka početi u martu. U ponudi je pet benzinskih i tri dizel motora. Cena osnovnog modela C 180 K sa benzincem od 156KS iznosi 36.770 evra sa PDV-om, a najjeftiniji dizelaš, model C 200 CDI sa 136KS, treba platiti 37.160 evra, takođe sa PDV-om. Kao što se i očekivalo, nekih velikih iznenađenja na polju dizajna i nema, mada su Nemci na zadnjem delu karavana upotrebili blago modifikovani dizajnerski stil u odnosu na već nekoliko meseci poznatu C klasu u formi klasične limuzine. C klasa karavan se nudi u tri paketa opreme, tačnije kao Classic, Elegance i Avantgarde, a kao i kod limuzine, i kod karavana će pomenuta najsportskija Avantgarde verzija imati drugačiju masku hladnjaka sa trokrakom zvezdom u njenom centru. Novi C karavan (kao i C limuzinu uostalom) karakterišu agilnost, komfor, bezbednost, a sada sve to u kombinaciji sa većom prostranošću i praktičnošću. Zapremina prtljažnika u osnovnoj konfiguraciji je 485 litara, a sa oborenim zadnjim sedištima (deljiva u odnosu 1/3 : 2/3) iznosi svih 1500 litara, što je za 146 litara više u odnosu na stari C karavan. Novi karavan nudi i nekoliko praktičnih detalja, koji olakšavaju utovar prtljaga, kao što je npr. automatsko otvaranje/zatvaranje vrata prtljažnika prostim pritiskom na dugme, a tu je i opcija automatskog održavanja visine vozila bez obzira na težinu tereta u automobilu. Što se bezbednosti tiče, tu nema kompromisa, pa svi modeli u standardnoj opremi imaju sedam vazdušnih jastuka, zatezače sigurnosnih pojaseva, elektronske sisteme ABS, EBD, BAS, ESP, dok su skuplje verzije opremljene i sa već dobro poznatim Mercedesovim PRE-SAFE sigurnosnim sistemom. U odnosu na stari Mercedes C klase karavan, novi model ima pojačane motore (od 10kW/13KS do 15kW/20KS više), manju potrošnju (do 10,3 % manje) i manju emisiju CO2. U vezi smanjenja potrošnje, možda je dovoljan primer modela C 200 CDI, koji uz prosečnu potrošnju od tačno 6 litara (naravno ovo je fabrička tvrdnja) i rezervoar od 66 litara, ima autonomiju od preko 1000 kilometara. I C klasa karavan je takođe dostupna sa paketom Agility control, koji omogućuje vozaču da sam podesi set-up ogibljenja, odnosno da izabere komforniji ili sportskiji način vožnje. U ponudi je naravno i AMG paket, koji podrazumeva tvrđe i niže ogibljenje (za 15 mm), direktniji upravljač, 17-inčne alu felne i aerodinamički paket za karoseriju. Kao što je napomenuto na početku, paleta motora obuhvata obuhvata pet benzinaca i tri dizelaša. Benzinci su C 180 K (115kW/156KS i 230Nm obrtnog momenta), C 200 K (135kW/184KS i 250Nm), C 230 (150kW/204KS i 245Nm), C 280 (170kW/231KS i 300Nm) i trenutno najsnašniji C 350, koji razvija 200kW/272KS i 350Nm. Ljubiteljima dizelaša na raspolaganju su modeli C 200 CDI (100kW/136KS i 400Nm), C 220 CDI sa 125kW/170KS i C 320 CDI sa 165kW/224KS. Kasnije stiže i perjanica game – sportski model C 63 AMG sa 6,2 litarskim V8 benzincem od 336kW/457KS i 600Nm obrtnog momenta.



http://auto.blog.rs/

Dopuna: 02 Jan 2008 12:39

Hyundai proslavio 40 godina postojanja
29. decembra 2007. Hyundai Motor Co. (HMC) je obeležio 40 godina od osnivanja kompanije, a tim povodom je još ranije lansiran odgovarajući amblem (na slici). Novi slavljenički amblem simbolizuje kako prošlost i budućnost ove korejske kompanije, tako i rast i razvoj Hyundaija u poslednjih 40 godina. U saopštenju fabrike se još navodi da će Hyundai uvek biti odgovoran prema potrebama kupaca i da će se čvrsto držati najviših standarda odgovornosti prema deoničarima, zajednici i prirodnoj sredini. Osnovan te 1967., Hyundai Motor Company je u međuvremenu preuzimanjem Kije postao Hyundai Kia Automotive Group, koji danas predstavlja šestog po veličini proizvođača automobila na svetu (sa 68.000 zaposlenih širom sveta i sa prodajom u vrednosti od 29,4 milijarde dolara ostvarenoj u 2006.). Hyundai inače svoje automobile prodaje u 193 zemlje, a slavlje povodom 40.- godišnjice je uveličano zvaničnim lansiranjem novog luksuznog modela Hyundai Genesis (o njemu smo nedavno već pisali.

http://auto.blog.rs/


Subaru R1e stiže 2009.

Subaru je najavio da će proizvodnja modela R1e sa elektropogonom (ima litijum-jonske baterije) početi 2009. godine, odnosno tačno godinu dana ranije nego što je bilo planirano. Subaru R1e je razvijen zajedno sa kompanijom Tokyo Electric Power Company i sa jednim punjenjem baterija ima autonomiju od 50 milja (80 km), dok mu maksimalna brzina iznosi skromnih 100 km/h. Iako autonomija od 80 km nije baš impresivna, stvar popravlja činjenica da se 80% baterija može napuniti za samo 8 minuta. Cena za ovaj model još nije određena, ali u Subaruu se nadaju da će ona za ovaj automobil (namenjen samo kupcima u Japanu) do 2012. ili 2013. godine pasti na 17.500 američkih dolara (masovnija produkcija pomenutih litijum-jonskih baterija bi mogla da spusti cenu automobila na oko 13.000 dolara ili 8815 evra). Subaru inače planira da godišnje u Japanu proda samo 100 primeraka modela R1e.



http://auto.blog.rs/

Dopuna: 03 Jan 2008 7:04

Peugeot 207 je najprodavaniji automobil u Evropi

...bar što se tiče prodaje za prvih 11 meseci 2007. godine. Naime, prema podacima britanskog JATO Dynamics-a (prati proizvodnju i prodaju automobila u 45 zemalja sveta), francuski Peugeot je u periodu od 1.1. do 30.11. 2007. prodao 410.156 primeraka modela 207, nemački Volkswagen je uspeo da plasira 401.343 komada svog bestselera Golfa V, dok se na trećem mestu liste deset najprodavanijih automobila na Starom kontinentu nalazi Ford Focus sa 379.994 prodatih primeraka. Dalje slede Opel Astra (374.240), Opel Corsa (373.114), Renault Clio (355.990), Fiat Punto (352.235), Ford Fiesta (331.924), Volkswagen Passat (280.121) i Volkswagen Polo sa 269.240 prodatih primeraka. Posle furioznog starta novog modela 308 (za tri meseca već je prodato 100.000 komada), ovo je još jedan odličan rezultat za francusku fabriku.
http://auto.blog.rs/

Zastava u 2008. planira da proda 11.000 automobila

Rukovodstvo kragujevačke fabrike "Zastava automobili" planira da u ovoj godini proda 11.000 automobila iz standardnog programa, od čega 9390 na domaćem tržištu. U prošloj godini ta fabrika prodala je 11.139 automobila, od čega na domaćem tržištu 10.214, čime je ostvarila plan sa 99,2 odsto.
Fabrika "Zastava auto", zadužena za prodaju i montiranje "zastave 10" (Punto), lane je prodala 4.109 tih automobila, od čega je deo izvezla na tržišta Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije i Albanije.
Ovo preduzeće je u avgustu počelo montiranje "zastave 10" u pogonima kragujevačke fabrike automobila od delova koji stižu iz "Fiata", a na osnovu pre dve godine potpisanog ugovora o saradnji. Sa traka je za četiri meseca "sišlo" 1.650 modela tog automobila.
Za pola godine, otkako "Zastava" na osnovu potpisanog ugovora sa "Dženeral motorsom" prodaje "opelove" automobile, na domaćem tržištu prodato je 3.500 tih vozila, od čega je 90 odsto modela "opel astra klasik", izjavio je predstavnik za odnose sa javnošću "Zastava AGeM" Zoran Stošić.
Prema njegovim rečima proizvodnja "Opelovih" vozila u "Zastavi" treba da krene u poslednjem kvartalu 2008. Ugovorom je u prvoj godini predviđena proizvodnja 1.500 modela "astra klasik", koji će biti zamenjen, najverovatnije "astrom H" ili nekim drugim konkurentnim modelom.

http://auto.blog.rs/



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 21 Avg 2007
  • Poruke: 365
  • Gde živiš: Gde cveta limun zut

Abarth 500 SS

O budućem Fiatu 500 u zabiberenom Abarth pakovanju već je bilo dosta reči tokom proteklih nekoliko meseci (pre svega o baznoj verziji sa 135KS), a ovo su najnovije impresije mogućeg konačnog izgleda Abartha 500 u još jačem SS (Super Sport) izdanju, koji za metu ima Mini Cooper S (slike su inače iz britanskog magazina AutoExpress). Abarth 500 SS karakterišu veliki otvori za vazduh u prednjem braniku, maski i na haubi motora, spojleri, tamnija prednja svetla, proširenja blatobrana, izraženi pragovi, atraktivni točkovi (sa niskoprofilnim pneumaticima), veliki zadnji krovni spojler, modifikovan zadnji branik sa donjim delom u obliku difuzora i sa dva velika hromirana završetka izduvnog sistema, spušteno ogibljenje, jače kočnice, crvena traka sa natpisom Abarth na bokovima, a tu su i detalji u vidu kočionih klješta i retrovizora u crvenoj boji (škorpija, zaštitni znak Abartha se nalazi napred, pozadi, na prednjim blatobranima i naravno na točkovima). Ukratko, Fiat 500 u Abarth dresu izgleda agresivno, oštro, dinamično i nabijen snagom, upravo kako i očekuju brojni ljubitelji Abartha. U unutrašnjosti možemo očekivati nove, sportske instrumente, novi volan i sportska sedišta. Dok će standardni Abarth 500 razvijati 135KS (po podacima AutoExpressa), ovaj snažniji Abarth 500 SS bi iz 1,4 litarskog turbo benzinca sa 4 cilindra trebalo da izvlači 155KS i 230Nm obrtnog momenta (u kombinaciji sa manuelnim šestostepenim manuelnim menjačem). To bi bilo dovoljno za ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) u trajanju od 7,5 sekundi, dok bi najveća brzina trebalo da iznosi oko 210 km/h. Ovakav motor i težina od oko 1000 kg će omogućiti zabavnu i oštru vožnju poput vožnje kartingom, s tim što uz ovaj "karting" dobijate i limeni krov nad glavom za veću sigurnost. Što je najlepše, stižu i nezvanične najave da bi Fiat mogao ponuditi i snažniju varijantu ovog motora sa svih 180 konja (!), koji bi ovog malog prznicu pretvorio u pravu raketu na točkovima (ubrzanje do 100 km/h bi mu iznosilo manje od 7 sekundi). Prema sadašnjim informacijama, standardni Abarth 500 sa 135 konja imaće svetsku premijeru početkom marta na salonu automobila u Ženevi, a Abarth 500 SS se očekuje pred početak leta. Cena za običan Abarth 500 u Velikoj Britaniji treba da iznosi oko 13.500, a za Abarth 500 SS oko 15.000 funti.

http://auto.blog.rs/





Dopuna: 05 Jan 2008 22:14

Predstavljen novi Citroen Berlingo
Citroen je poznat po svojoj inovativnosti, a nekima možda i po nazivu "ludospaces" koji je vezan za model Berlingo. Sada iz Francuske stiže novi Berlingo, čiji zadatak neće biti lak, a to je da zadrži komercijalni uspeh svog prethodnika, jer je u svom segmentu vodeći na evropskom tržištu.

Izlazak novog Berlinga na tržište predviđen je za drugi kvartal 2008. godine. Stari model će ostati u ponudi, ali u zemljama gde ulazi prvi put, tako da će uz ime Berlingo dobiti dodatak "first".

Udobnost novog modela neosporna je, a u Citroenu posebnu pažnju obratili su na akustičnu izolaciju koja je na nivou limuzina, ali uz zadržavanje praktičnosti jednog monovolumena.

Platforma novog Berlinga identična je modelu C4 Picasso - uz produžen međuosovinski razmak.

AIRDREAM je nova Citroenova linija koja označava ekološki najprihvatljivija vozila game, a taj potpis nosiće i novi Berlingo zahvaljujući HDi agregatu opremljenom filterom čađi (FAP).

Lansiranje novog Berlinga uslediće odmah nakon novog Jumpera i malog Nema, te će na taj način Citroen objediniti izuzetnu paletu komercijalnih vozila sa obuhvatanjem široke lepeze potreba korisnika.

http://www.b92.net/automobili/vesti.php?nav_id=279308

Dopuna: 07 Jan 2008 0:06

Lada Kalina 1117

U Rusiji je krajem decembra 2007. godine konačno krenula prodaja dugoočekivane Lade 1117, odnosno Lade Kaline u karavan varijanti (prototip je prvi put predstavljen javnosti još 2001. godine na tadašnjem salonu automobila u Moskvi). Ovo je inače treća karoserijska verzija Kaline, koja se dosad nudila kao limuzina (model 1118-) i hatchback sa petora vrata (model 1119). I nova Lada 1117 za sada koristi poznati 1,6 litarski benzinski motor (sa 81KS i 120Nm), dok se već za ovu godinu najavljuje ugradnja 1,4 litarskog agregata sa 16 ventila (66kW/90KS i 127Nm). Dužina Kaline karavan iznosi 404 cm (kao Kalina sedan, a 19 cm više od hatchbacka), dok je međuosovinsko rastojanje isto za sve verzije - 2470 mm. Cena za osnovnu verziju u Rusiji je 254.299 rubalja, odnosno oko 7100 evra (oko 150 evra više od Kaline sedan). Za tu cenu se u osnovnom modelu dobijaju el. prednja stakla, centralno zaključavanje sa daljinskom komandom, točkovi od 14 inča, imobilajzer, metalik boja, upravljač podesiv po visini itd. Za podsećanje, Kalina 1118 u Srbiji košta 8400, a Kalina 1119 ima cenu od 8500 evra (navedene cene za Srbiju su sa uračunatim PDV-om i bez popusta koje naš uvoznik i distributer Jugo Lada povremeno odobrava).
http://auto.blog.rs/





offline
  • Pridružio: 29 Okt 2006
  • Poruke: 1610
  • Gde živiš: nedaleko odavde

Mercedes GLK
MALI MERCEDESOV SUV

Mercedes će na sajmu u Detroitu ove godine predstaviti konceptni kompaktni SUV GLK, dok će se u aprilu na sajmu u Bejingu predstaviti finalna verzija. GLK je mali SUV- Crossover, nastao na platformi C-klase Wagon, sa kojom dijeli pogon 4Matic. Izgled Crossovera direktno podsjeća na najveći Mercedesov SUV GL, od kojeg je kraći gotovo 60 centimetara.

GLK je dug 4.571 milimetra, a to je sasvim dovoljno da bude konkurent BMW-ovom X3. Novog Mercedesovog SUV-a karakterišu oštre linije, mnogo drugačije nego što je trend današnjih SUV-a. GLK pokretati će motori posljednje generacije. Od benzinaca tu su dva motora konfiguracije V6 sa 228 i 268 KS, a vrlo je moguća i AMG izvedba sa 6,3-litarskim motorom i sa 450 KS. Dizeli su također šestcilindrični, a sa BLUETEC CDI motorima biće ponuđeni i na američkom tržištu. Za Evropu su pripremljena četiri dizelska motora.

Početak proizvodnje najavljuje se za 2009. godinu i to prvenstveno za američko tržište. Zanimljivo je to što se verzije sa upravljačem na desnoj strani neće pojaviti na tržištu do 2010. godine. Prema najavama, cijena modela za američko tržište biće oko 38.000 američkih dolara.




http://www.proauto.ba/

offline
  • Pridružio: 26 Feb 2004
  • Poruke: 2510

Hyundai Genesis na salonu u Detroitu
Hyundai je danas objavio prve fotografije i specifikacije američke verzije svog novog luksuznog modela Genesis, sa kojim korejski proizvođač želi da otme bar deo kolača luksuznih limuzina (premijera će biti već za neki dan na NAIAS salonu automobila u Detroitu). Što se dizajna tiče, ne može a da se ne primeti (ne)namerna sličnost njegovih bokova sa aktuelnim BMW-om serije 5 (model E60). Genesis namenjen prodaji na američkom tržištu pokretaće tri motora, i to 3,3 i 3,8 litarski Lambda V6 benzinci (sa 268, odnosno 290KS), kao i potpuno novi 4,6 litarski V8 Tau motor sa 368KS pri 6500 o/min. i 439Nm obrtnog momenta pri 3500 o/min. V8 agregat omogućava ovoj limuzini dugačkoj skoro 5 metara ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) za manje od 6 sekundi, a snaga se na zadnje točkove prenosi preko šestostepene ZF automatske transmisije sa opcijom manuelnog menjanja brzina komandama na volanu (V6 verzije dolaze u paru sa Aisin automatskim menjačem sa 6 stepeni). Usput, raspored težine Genesisa iznosi 53% napred i 47% nazad. Od opreme, Genesis će imati Xenon svetla, AFLS adaptivna prednja svetla, Bluetooth konekciju, Smart Cruise Control (tempomat), DIS (Driver Information System) informativni sistem za vozača, satelitsku navigaciju, Lexicon Audio System (snage 500 vati), dugme za start motora, kožna sedišta (sa grejanjem i hlađenjem), ESP sistem za elektronsku kontrolu stabilnosti i 8 vazdušnih jastuka. Prodaja u SAD-u startuje ovog leta, a cena za osnovni model će biti ispod 30.000 dolara.




http://auto.blog.rs/

offline
  • Pridružio: 21 Avg 2007
  • Poruke: 365
  • Gde živiš: Gde cveta limun zut

Škoda niže uspehe u Indiji

Najveći češki proizvođač automobila Škoda auto predstaviće na sajmu Auto Expo u Nju Delhiju novu generaciju malog automobila Škoda Fabia.

Na prvom ovogodišnjem sajmu automobila svetskog značaja, koji će se u glavnom gradu Indije održati od 10. do 17. januara 2008. godine, predstaviće se 1.200 izlagača.

Na štandu Škode biće izloženo sedam modela Fabie, uključujući atraktivnu verziju Sport Stayling kit i ekološku verziju GreenLine TDI.

Škodin model Octavia Tour, namenjen vožnji u terenskim uslovima, sa šasijom izdignutom od zemlje, biće predstavljena u verzijama Ambijenta i Elegance. Sastavni deo prezentacije činiće i Superb koji je veoma dobro prihvaćen na indijskom tržištu.

Sva Škodina vozila u Indiji prodaju se opremljena vazdušnim jastucima za vozača i suvozača, imobilizatorom, pojačivačem upravljanja, klimatizacijom i centralnom bravom, kao i CD i MP3 plejerima.

Zahvaljujući toj opremi, u Indiji se Škode smatraju luksuznim vozilima, u rangu sa Volkswagenom i Mercedesom.

Na indijskim putevima, kojima vladaju mali Fiati i domache marke Tata i Maruti, Škoda Octavia izdvaja se veličinom. Indijski mediji svrstavaju ovaj model u rang Toyotinog modela Corolla. Cene vozila te klase premašuju cenu od 17.254 evra, što ograničava broj potencijalnih kupaca.

Indijsko tržište automobila stalno raste. Dok je na prelomu dva veka srednjoj klasi pripadalo 80 miliona ljudi, danas je to već 400 miliona. "To je tržište veličine Evropske unije", kako je ukazao jedan od auto dilera u Indiji.

U toj zemlji godišnje se proizvede više od 10 miliona vozila. Većinu čine dvotočkaši - mopedi i skuteri, milion proizvedenih vozila su modeli marke Maruti na tri točka, a oko 1,3 miliona su putnička i privredna vozila na četiri točka.

Škodina fabrika u Aurabangadu, 300 kilometara od Bombaja, u kojoj se proizvode Octavie, ima kapacitet 30.000 vozila godišnje, ali radi sa pola snage.

Najveće interesovanje vlada za jeftina vozila do 3.450 evra. Upravo na predstojećem sajmu indijski koncern Tata namerava da predstavi komercijalnu verziju najjeftinijeg auta na svetu.

http://www.b92.net/automobili/vesti.php?nav_id=279704

Dopuna: 09 Jan 2008 17:58

Hummer HX Concept na salonu u Detroitu

General Motors će za neki dan (13. januara) na salonu automobila u Detroitu promovisati novi Hummer HX Concept, za koga brojni izvori tvrde da se radi o najavi novog SUV model ove marke, koji bi se u veoma sličnom obliku trebao pojaviti u salonima dilera 2010. ili 2011. godine (konačno ime serijskog modela je i dalje tajna, ali najverovatnije će to biti H4 a ne HX). Cilj dizajnera je bio stvoriti zabavan, okretan i inovativan koncept automobil, odnosno HX Concept treba da pruži viziju budućeg dizajna off-road vozila, ali uz zadržavanje prepoznatljivih dizajnerskih formi Hummerovih modela. Na HX-u je moguće skinuti krovne panele iznad vozača i suvozača, kao i vrata i modularni zadnji deo krova, kako bi se od zatvorenog automobila dobilo otvoreno SUT vozilo za uživanje na svežem vazduhu. Iako na prvi pogled zbog položenog C stuba HX Concept izgleda kao nekakav SUV Coupe, njegova namena je u stvari konkurisati Jeepu Wrangleru, pružajući užitak u vožnji bez krova i u njegovim off-road mogućnostima. HX Concept je inače dugačak 4343 mm, širok 2057 mm, visok 1829 mm, međuosovinsko rastojanje mu iznosi 2616 mm, a ima mesta za četiri putnika. U press saopštenju se još navodi da HX Concept pokreće FlexFuel 3,6 litarski SIDI V6 motor koji koristi E85 biogorivo. Motor ima 227kW/304KS pri 6300 o/min. i 370Nm obrtnog momenta pri 5200 o/min., a njegova snaga se preko šestostepene automatske transmisije prenosi na sva četiri točka (veličine 20 inča).

http://auto.blog.rs/

offline
  • Pridružio: 26 Feb 2004
  • Poruke: 2510

BMW M3 Cabrio : prve zvanične slike

Dok su sve oči trenutno uprte u Detroit i tamošnji salon automobila, na internet su pre vremena procurele prve zvanične slike novog BMW-a M3 u Cabrio izdanju (u stvari Coupe-Cabrio izdanje, budući da novi M3 Cabrio ima metalni sklopivi krov, kao uostalom i ostale nove BMW-ove "trojke" u kabriolet verziji). Po najavama, novi M3 Cabrio će biti prvi model bavarske fabrike koji će dobiti novi "M DKG", odnosno BMW-ov sedmostepeni menjač sa duplim kvačilom (veoma sličan Volkswagenovoj šestostepenoj DSG transmisiji). M3 Cabrio će do 100 km/h ubrzavati za 5,3 sekunde (0,4 sekunde sporije od M3 Coupea), što je posledica njegove veće težine. Veliki deo odgovornosti za povećanje težine M3 Cabria u odnosu na Coupe, leži na kompleksnom metalnom sklopivom krovu i dodatnim ojačanjima karoserije, koja su potrebna zbog povećanja krutosti karoserije. Za sada se ne zna za koliko će M3 Cabrio biti teži od M3 Coupea (ima 1655 kg) ali kao putokaz može da posluži i podatak da je 335i Cabrio od 335i Coupea teži za čitavih 285 kg. Takođe, za očekivati je i povećanje potrošnje, koja kod M3 Coupea iznosi zvanično 12,4 litre, mada su na testovima novinari bez problema dostizali svih 18 litara. M3 Cabrio će naravno pokretati isti 4,0 litarski V8 motor sa 309kW/420KS i 400Nm obrtnog momenta. Da li treba uopšte i pominjati da je maksimalna brzina opet limitirana na 250 km/h? Poput M3 Coupea i M3 Cabrio karakterišu širi blatobrani, agresivniji branici sa većim otvorima za vazduh, poklopac motora sa "grbom" i dodatnim otvorima za vazduh, četiri izduvne cevi i detalj u vidu M retrovizora. Kako stvari sada stoje, zvanična premijera ovog novog M3 Cabria se očekuje početkom marta na salonu u Ženevi (mada ne bi bilo nikakvo iznenađenje ako se pojavi i nešto ranije).

http://auto.blog.rs/

offline
  • Pridružio: 21 Avg 2007
  • Poruke: 365
  • Gde živiš: Gde cveta limun zut

Novi BMW serije 5
Sa redizajnom BMWove serije 7, koji će top modelu bavarskog proizvođača vratiti tradicionalnu eleganciju, može se očekivati isto kada je reč o seriji 5.

Novi BMW serije 5 biće za nijansu duži od svog prethodnika, dok će prednji deo doneti neke elemente stajlinga viđene na konceptu CS.

Iako se za sada ništa posebno ne može uočiti na špijunskim fotografijama nove generacije BMWove petice, glasine govore da ona neće biti ni blizu radikalna kao aktuelni E60.

Nova „petica“ biće više naklonjena očuvanju životne sredine, što znači da Efficient Dynamics sistem dolazi bez dodatnih troškova.

Efficient Dynamics sistem predstavlja oznaku za napredni hibridni sistem koji omogućava maksimalnu iskorišćenost i usklađenost električnog i benzinskog motora što dovodi do velike uštede goriva i smanjene emisije štetnih gasova.

Ono što takođe može biti novina je efikasan osmostepeni menjač, uz naravno niz high-tech rešenja tipičnih za BMW.

Paleta motora će biti sastavljena od pet jedinica i kreće od 3,0 litarskog dizela sa 245 KS, pa sve do modela M5 sa čuvenim V10 motorom.

http://www.b92.net/automobili/vesti.php?nav_id=280733



offline
  • Pridružio: 26 Feb 2004
  • Poruke: 2510

DAMD Suzuki Lapin kao Renault 4
Dok se putevima već uveliko voze moderne reinkarnacije VW Bube, Minija, Fiata 500 (a najavljuje se i novi Citroenov Spaček i BMW Isetta), još uvek nema ni naznaka o eventualnoj retro verziji legendardnog Renaulta 4. Ipak, za one nostalgičare koji bi želeli da sednu za upravljač neke nove "četvorke", rešenje ipak postoji. Doduše, to rešenje dolazi iz Japana, gde tjuning kompanija DAMD vlasnicima Suzukija Lapin nudi poseban kit, uz čiju pomoć Lapin poprima karakterističan izgled Renaulta 4. Dakle, tu su karakteristična maska da okruglim svetlima, žmigavci, branici, hauba motora, bočne zaštitne lajsne, zadnja svetla...Prvi Renault 4 je inače nastao 3. avgusta sada već daleke 1961. godine i obeležio je čitavu jednu epohu. Za 32 godine proizvodnje u 16 zemalja sveta, "četvorka" je prodata u preko osam miliona primeraka (tačnije 8.135.424). Njegova izdržljivost donela mu je razne laskave epitete poput „pobednika vremena” ili „lend rovera za siromahe”. Oni zlobniji nazvali su ga „šalterom” (zbog načina otvaranja prozora), a menjač brzina – kišobranom.



http://auto.blog.rs/

offline
  • Pridružio: 21 Avg 2007
  • Poruke: 365
  • Gde živiš: Gde cveta limun zut

Mercedes predstavio ulepšani CLS
Nemački proizvođač automobila kompanija Mercedes objavila je prve zvanične fotografije i detalje novog, restilizovanog, modela CLS.

Ono što kod redizajniranog model CLS odmah upada u oči je novi gril hladnjaka, izmene na zadnjem delu, nova signalna grupa u LED tehnologiji i trapezoidni završeci izduvnih cevi.

Novi bočni retrovizori dobili su pokazivače pravca strelastog oblika, takođe u LED tehnologiji.

Restilizovani alu naplaci dostupni su u dimenzijama od 17 inča za CLS 280, 320 CDI i 350 CGI, 18 inča za CLS 500 i 19 inča za CLS 63 AMG.

Paleta motora je obogaćena tako da je novi „bazni“ model CLS 280 koga pokreće V6 sa 231 KS. Perjanica je naravno CLS 63 AMG pogonjen 6,3 litarskim V8 sa 514 KS.

Između ovog dvojca su mesto našli CLS 320 CDI V6 dizel sa 224 KS, CLS 350 CGI V6 sa 292 KS i CLS 500 V8 sa 388 KS.

Motori svih modela upareni su sa standardnim 7G-Tronic sedmostepenim menjačem, izuzev CLS 63 AMG-a koji upotrebljava AMG Speedshift Plus 7G-Tronic.

Kada je reč o enterijeru, instrumentacija je restilizovana, nov je i upravljač obložen kožom sa tri paoka i elementi trima od kestenovog drveta.

Cene kreću od 55 700 evra za CLS 280 do 106 630 evra za CLS 63

http://www.b92.net/automobili/vesti.php?nav_id=281528





Dopuna: 24 Jan 2008 21:50

U Srbiju stigli Škoda Fabia Combi II i nova Mazda6

Nova generacija Škode Fabije Combi (karavan) predstavljena je javnosti još sredinom septembra prošle godine na salonu automobila u Frankfurtu, a od sada je dostupna i kupcima u Srbiji. Fabia Combi druge generacije je dugačka 4239 mm (skoro 25 cm više u odnosu na standardnu Fabiju hatchback), široka 1642 mm, visoka 1498 mm, a raspolaže prtljažnikom čija zapremina u osnovnoj konfiguarciji iznosi 480 litara (180 litara više od aktuelnog hatchbacka i 54 litra više u odnosu na prvu Fabiju Combi, koja je inače prodata u oko 640.000 primeraka). To je više od neposrednih rivala jer Peugeot 207 SW raspolaže sa 337 litara, a novi Renault Clio GrandTour sa 439 litara. Kada se obore i zadnja sedišta volumen korisnog prtljažnog prostora u novoj Fabiji Combi raste na 1460 litara, što je za 235 litara više od stare Fabije Combi od koje je novi model duži za 7 mm, a viši za 46 mm. Zahvaljujući ovakvim dimenzijama nova Fabia Combi ima prostraniju kabinu, a putnicima pruža veću udobnost (više mesta za putnike pozadi, a tu je i veliki broj raznih ostava i pregrada za sitnice). Iako se o ukusima ne raspravlja, za izgled novog zadnjeg dela se može reći da je skladan i lepo uklopljen u ostatak karoserije, a pada u oči i prilično položen C stub, više u stilu nekog hatchback automobila a ne karavana. Paletu motora čine benzinski agregati od 1,2 litra (u verzijama sa 44kW/60KS i 51kW/70KS), 1,4 litra (sa 63kW/86KS) i 1,6 16V sa 77kW/105KS, a od dizelaša su na raspolaganju 1,4 TDI u verzijama sa 51kW/70KS i 59kW/80KS i veći 1,9 TDI sa 77kW/105KS. Svi motori se serijski uparaju sa manuelnim 5-stepenim menjačem, dok je kod najjačeg benzinca sa 105KS moguće doplatiti i automatsku transmisiju. Fabia Combi II se inače nudi sa tri paketa opreme : Classic, Ambiente i Elegance. Classic podrazumeva (između ostalog) servo volan podesiv u dve ose, točkove od 14 inča, branike u boji karoserije, zadnja svetla za maglu, tonirana stakla, centralno zaključavanje, kodiran ključ – imobilajzer, vazdušni jastuk za vozača, priprema za radio sa 4 zvučnika i radio antenom, Ambiente paket na sve nabrojano dodaje još i vazdušni jastuk za suvozača, ABS + MSR, klima uređaj sa poluatomatskom regulacijom, putni kompjuter, el. podizače prednjih stakala, el. podesive spoljašnje retrovizore sa grejačima, deljivu zadnju klupu u odnosu 1/3:2/3, vozačevo sedište podesivo po visini, kutiju za odlaganje ispod suvozačevog sedišta, prednja svetla za maglu, dok najbogatiji paket Elegance ima i digitalni klima uređaj, centralno zaključavanje sa daljinskim upravljanjem, aluminijumske felne od 14 inča, dodatna 4 zvučnika, kutiju za odlaganje ispod vozačevog sedišta, prednji naslon za ruku i halogene farove sa DE modulom. Cena za osnovnu Fabiju Combi II sa benzincem od 60 konja i opremom Classic u Srbiji iznosi 11.316 evra (sa carinom i PDV-om), za najjeftiniji dizelaš (1,4 TDI sa 70KS i Classic paketom opreme) treba izdvojiti 14.514 evra (bazni 1,4 TDI od 80KS staje 15.116 evra, a 1,9 TDI sa 105KS 16.308 evra). Najskuplji benzinac je Fabia Combi II 1,6 sa automatskim menjačem i opremom Elegance, koga treba platiti 17.228 evra, a najskuplji dizelaš je 1,9 TDI Elegance sa cenom od 19.069 evra. Uvoznik ovih čeških automobila za našu zemlju je firma Autočačak d.o.o., Konjevići bb, Čačak, tel. 032/303-525, internet : www.autocacak. co.rs (u Beogradu PJ AutoČačak Novi Beograd, Treći bulevar 9, tel. 011/30 72 800, www. autocacak.rs, u Zemunu AK Vidovdan, Glavna 11-13, tel. 011/219-7496, internet : www.vidovdan.com).

http://auto.blog.rs/

Dugoočekivana nova generacija Mazde6 je konačno i zvanično stigla u Srbiju, a osnovni model (limuzinska verzija sa 1,8 litarskim benzincem od 120KS i CE opremom) košta 21.600 evra sa PDV-om, dok za bazni dizelaš (2,0 litarski motor sa 140KS) treba platiti 24.400 evra. Japanci su ovu, potpuno novu generaciju Mazde6 prvi put zvanično predstavili sredinom septembra 2007. godine na salonu automobila u Frankfurtu, a kao i ranije, i nova generacija Mazde6 će se nuditi u tri karoserijske varijante : kao klasična limuzina sa četvoro vrata, hatchback sa petora vrata i kao Wagon, odnosno karavan. Čisto dizajnerski posmatrano (a to se moglo i očekivati), Mazda i sa novom "Šesticom" nastavlja sa predstavljanjem stilski atraktivnih i dinamičnih automobila; sve u skladu sa poznatom "Zoom-Zoom" filozofijom, ali koja je sada evoluirala na viši, tzv. Kizuna nivo (što bi moglo da se protumači kao "emotivna veza između čoveka i mašine"). Naravno, poput privlačne spoljašnjosti, i unutrašnjost odiše modernim, dinamičnim stajlingom (poboljšana ergonomija i komfor, a kvalitetniji materijali se ionako podrazumevaju). Nova Mazda6 je u obliku klasične limuzinske verzije sa četvoro vrata duža za 65 mm, šira 15 mm i viša za 5 mm u odnosu na istoimenu prethodnicu (sada dužina/širina/visina iznose : 4735 mm/1795 mm/1440 mm), što će omogućiti pre svega više mesta za putnike na zadnjim sedištima (u kabini ima za 20 mm više mesta za noge, a 9 mm za ramena). Takođe je produženo i međuosovinsko rastojanje za 50 mm i iznosi 2725 mm. U slučaju karavana, dužina je narasla za 75 mm, a visina za 10 mm (1490 mm). Prema najavama iz Mazde, načinjen je i značajan skok u pogledu kvaliteta celog vozila. Mehanički se nova Mazdina limuzina srednje klase (D segment) oslanja na nedavno predstavljeni Ford Mondeo, što naravno ne čudi budući da je američki gigant vlasnik japanske kompanije. Ipak, Mazda6 je manja i lakša od pomenutog Mondea (dugačak 4,78 metra), a nešto je i lakša od svoje prethodnice (do 35 kg). To će u praksi značiti i nižu potrošnju (do 11,7 %), redukovanu emisiju CO2, kao i dinamičnije vozne osobine. Osim novog dizajna, boljih voznih osobina, veće fukcionalnosti, bolje ergonomije, manje potrošnje, bolje aerodinamike (limuzina ima Cd vrednost 0,27, karavan 0,2Cool, unapređene bezbednosti (ABS, EBD, DSC, TCS, BA sistemi, prednji i bočni vazdušni jastuci su standard), Mazda6 se može pohvaliti i bogatijom standardnom i opcionom opremom, u kojoj se nalaze Xenon prednja svetla, LED zadnja svetla, aktivni cruise control, Bluetooth sistem, parking senzori, nadzor pritiska u pneumaticima, dvozonski automatski klima uređaj, grejana sedišta, Bose stereo sistem, glasovne komande itd. Novitet je takođe i 2,5 litarski benzinski motor sa 125kW/170KS i 226Nm obrtnog momenta sa kojim limuzinska verzija postiže 220 km/h i ubrzava do 100 km/h za 8 sekundi, dok karavanu i hatchbacku do stotke treba 8,3 sekunde. Ostatak palete agregata čine već poznati 1,8 litarski (120KS i 165Nm) i 2,0 litarski benzinci (147KS i 184Nm), kao i 2,0 litarski dizelaš sa 140KS i 330Nm (ima i DPF filter čestica). Od menjača će na raspolaganju biti manuelni sa pet i šest stepeni, kao i automatska transmisija sa pet brzina (uz model sa 2,0 litarskim benzincem). Cene za osnovne verzije Mazde6 sa 1,8 litarskim benzincem od 120KS i 2,0 litarski dizelaš sa 140KS smo već pomenuli na početku teksta, a da dodamo da bazni 2,0 litarski benzinac sa 147KS košta 23.900 evra, a osnovna verzija Mazde6 sa najjačim motorom od 2,5 litra i 170KS košta 27.200 evra. Mazdine automobile u Srbiji prodaju firme Profil Internacional iz Beograda (Karađorđeva 13, tel. 011/2628 200), internet : www.mazda-profil.rs

http://auto.blog.rs/

Dopuna: 26 Jan 2008 14:25

Proizvedena 10-milionita Opel Corsa

24. januara ove godine sa proizvodnih traka Opelove fabrike u nemačkom Ajzenahu sišla je jubilarna, desetomilionita Opel Corsa. Jubilarni model je Corsa ecoFLEX 1,3 CDTI, čija je glavna karakteristika mala emisija CO2 od samo 119 grama po kilometru. Opelova fabrika u Ajzenahu je počela sa radom 1992. godine, a u njoj se aktuelna Corsa proizvodi od avgusta 2006. (posle ulaganja od 150 miliona evra u novu proizvodnu liniju). Do sada je zajedno sa modelima proizvedenim u španskoj Saragosi prodato ukupno 550.000 primeraka Corse najnovije generacije, koja je sa 79.000 plasiranih primeraka bila najuspešniji supermini u Nemačkoj tokom 2007. godine. Četvrta generacija Corse je od svoje promocije 2006. godine do sada osvojila preko 20 različitih nagrada od strane automobilskih novinara širom Starog kontinenta, uključujući i laskavu titulu Automobila godine, koja joj je dodeljena u Češkoj, Danskoj, Belgiji, Velikoj Britaniji, Irskoj, Hrvatskoj, Rumuniji, Srbiji i Sloveniji, a osvojila je i titulu "Autobest 2007" (ovu poslednju dodeljuju novinari iz centralne i istočne Evrope). Proizvodnja Corse prve generacije je inače počela još 1982. godine u General Motorsovoj španskoj fabrici u gradu Figuereuelas.

http://auto.blog.rs/

Dopuna: 26 Jan 2008 14:29

Nova Škoda Superb : novi detalji i prva slika unutrašnjosti

Škoda je objavila još nekoliko zvaničnih fotografija (uključujući i prvu sliku unutrašnjosti), kao i detalje o pogonskim agregatima, koji će pokretati novu generaciju Škode Superb, inače najvećeg modela u ponudi ove češke marke (oficijelna svetska premijera će biti održana u martu ove godine na salonu automobila u Ženevi). Prvo podaci o dimenzijama : novi Superb je dugačak 4838 mm, širok 1817 mm, visok 1462 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2761 mm. Drugim rečima, novi Superb je 35 mm duži, 52 mm širi i niži za 7 mm od istoimenog prethodnika (i međuosovinsko rastojanje je kraće za 42 mm). Za razliku od dosadašnje generacije Superba koji se od Volkswagenovog Passata razlikovao samo po znaku Škode na drugačijoj maski hladnjaka i po svetlima, novi Superb donosi originalniji dizajn koji se ugleda na studiju Joyster iz 2006. godine. To je vidljivo pre svega napred, gde su svetla, maska, branici i hauba veoma slični pomenutoj studiji. U kabini se očekuje veći kvalitet upotrebljenih materijala i viši nivo završne obrade, a kako je već ranije najavljeno, novi Superb će nuditi veoma prostran interijer sa brojnim pametnim rešenjima i tehnologijama. Prostran je i prtljažnik, jer njegova zapremina u osnovnoj konfiguraciji iznosi 565 litara, a sa oborenim zadnjim sedištim raste na svih 1670 litara. Novi Superb će pokretati paleta od tri benzinska i tri dizel motora sa rasponom snage od 77kW/105 do 191kW/260KS. Kod benzinskih motora najmanji je 1,4 TSI, koji ima snagu od 92kW/125KS i 200Nm (postiže 201 km/h, do 100 km/h ubrzava za 10,5 sekundi i troši 6,6 litara na 100 km), Superb 1,8 TSI ima 118kW/160KS i 250Nm (222 km/h, ubrzanje 8,6 sekundi, potrošnja 7,6 litara), dok najjači model 3,6 V6 FSI 4Motion raspolaže sa 191kW/260KS i 350Nm (može do 250 km/h, do 100 km/h ubrzava za 6,5 sekundi i troši 10 litara na 100 km). Kod dizelaša najslabiji je Superb 1,9 TDI, koji razvija 77kW/105KS i 250Nm (postiže 190 km/h, ubrzanje do stotke traje 12,5 sekundi, troši 5,7 litara dizela na 100 km), a u ponudi će biti i Superb 2,0 TDI u verzijama sa 140 i 170KS. Slabija varijanta ima 103kW/140KS i 320Nm (može do 207 km/h, ubrzanje do 100 km/h iznosi 10,2 sekunde, potrošnja 5,9 litara), a snažnija raspolaže sa 125kW/170KS i 350Nm, što je dovoljno za maksimalnu brzinu od 222 km/h, ubrzanje do 100 km/h traje 8,8 sekundi, dok prosečna potrošnja po fabričkim podacima iznosi 6 litara na 100 km. Novi Superb će se inače proizvoditi u Škodinoj fabrici u češkom mestu Kvasiny.






http://auto.blog.rs/

Dopuna: 31 Jan 2008 12:25



Dopuna: 31 Jan 2008 12:26

Opel razvija turbo motore male zapremine


General Motors je najavio da će uskoro predstaviti svoj 1,4 litreni turbo benzinac. Novi agregat će se ugrađivani prvo u Astre, pa zatim i u modele Corsa i Vectra. Osnova projekta je Twinport Ecotec zapremine od 1,4 litre, a najavljuju da će imati snagu od 140 KS, odnosno obrtni moment od oko 220 Nm. Po procenama ovi podaci su dovoljni da Astru sa troja vrata do stotke ubrza za 10 sekundi i da ima snage do 210 km/h.

http://www.vrelegume.rs/dnevnevesti.php?dv=1255

offline
  • pcbest  Male
  • Zaslužni građanin
  • Pridružio: 15 Jul 2007
  • Poruke: 588
  • Gde živiš: Nis

2008 Mercedes-Benz SL-Class
Looks like the 2009 Mercedes-Benz SL is getting a face-lift. Mercedes-Benz has released a teaser image of the face-lifted SL roadster that will hit showrooms later this year. Among the few details released along with the photo is the news that Mercedes will add two high-end variants: an SL63 AMG, with a 525-horsepower V8 making 465 pound-feet of torque, and an even more potent SL65 AMG, with its twin-turbocharged 6.0-liter V12 pumping out 612 hp and 738 lb-ft. Mercedes said the updated sport models will feature an AMG Speedshift MCT seven-speed gearbox. Noticeable in the official photo is a new rear diffuser shrouding quad tailpipes, as well as new AMG alloy wheels.














17 Dec 2008 23:06 Momcilo Zaključavanje topica Razlog: Tema je izgubila smisao i svrhu.  
Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1355 korisnika na forumu :: 30 registrovanih, 6 sakrivenih i 1319 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: aleksandarbl, amaterSRB, Andrija357, Atomski čoban, babaroga, Bane san, Bobrock1, Dorcolac, drimer, GandorCC, Georgius, Litostroton, Lukaaa, Mi lao shu, milutin134, MiroslavD, mrav pesadinac, naki011, Panter, pein, Posmatrac77OKB, raptorsi, ruma, S2M, sevenino, Sloven, taz1cl, vasa.93, vladulns, zlaya011