Volkswagen Fox

1

Volkswagen Fox

offline
  • Pridružio: 26 Feb 2004
  • Poruke: 2510

Volkswagen je konstruisao moderan gradski automobil, dovoljno kvalitetan i siguran, i ono što je nama najvažnije – dovoljno jeftin! Fox je naime odgovor VW-a na Renaultov potez sa lansiranjem Logana, koji doduše nosi značku Dacie, ali je zapravo francuski automobil od "glave do pete". Ipak, Fox na žalost nema četovoro vrata, ali nudi začuđujuće mnogo mesta za putnike i više nego solidan gepek od 260 litara, koji se kada oborite zadnju klupu pretvara u čitavih 1.016 litara, što je više nego kod konkurencije. Koštaće manje od Pola, a nudiće više od pomalo "ostarelog" Lupa. Proizvodi se za ceo svet u zemlji fudbala i sambe – Brazilu, te je jednim delom i zbog toga tako konkurentan, a kvalitet je proveren – nemački!

Kod nas još nije u ponudi, ali bi trebalo da košta oko 9.000 evra sa osnovnim motorom od 1.2 litra, sa 3 cilindra i 55 KS, kod nas poznat iz Pola i Škode Fabie. Vrlo brzo će uslediti i verzija sa respektabilnih 75 KS, ali mnogima će i osnovni motor biti dovoljan. Troši prilično malo – 6,0 litara, po fabričkim podacima, a na oštrim testovima nije nikada "popio" više od 6,8 litara, što je odlično! Još ako pridodate svemu ovome činjenicu da ga je prilično jeftino održavati, može se desiti da će se ponoviti priča sa kod nas popularnim Golfom II, i da će vrlo brzo postati najtraženiji model kod nas. Iako pripada klasi gradskih automobila, u putničkom prostoru nudi bolju ergonomiju od Golfa II, čak i više prostora ne samo za glave putnika već i za kolena. Iako je dugačak samo 383 cm, zahvaljujući malom motornom prostoru i velikoj visini (154,4 cm) i uz pomoć velikog međuosovinskog rastojanja od 246,5 cm (kao u Golfu II) postignuto je željeno. Dizajn je moderan, malo agresivan, sa masivnim ali zaobljenim branicima i lepom maskom sa velikim VW-ovim amblemom, naravno na sredini. Pozadi, male svetlosne grupe su maksimalno pomerene na bokove, radi lakšeg utovara prtljaga i izgledaju simpatično. Zadnji branik jeste previše masivan, ali zarad bezbednosti je sve dopušteno!

Kada otvorite masivna vrata, prijatno će vas iznenaditi funkcionalan kokpit na koji se svako lako navikne, dakle nije bilo nikakvog eksperimentisanja. U sredini dominira veliki brzinomer, a upravljač ima dovoljno mekan obruč, koji je izrađen od kvalitetne plastike. Inače, volan savršeno leži u rukama, a menjač je uzuzetno precizan, odnosno sve je više nego odlično na radost vozača. Otvori za vazduh su raspoređeni na isti način kao na nekim starijim VW-ovim modelima, te imate utisak da ste već sedeli u ovom automobilu. To nikako ne mora biti loše, naprotiv, jer je period privikavanja na ovaj model izuzetno brz, što je itekako važno kod kratkih probnih vožnji. U prevodu, automobil koji brzo osvaja kupce ima odličnu prođu na tržištu. Pored toga dobar imidž Volkswagena kod nas će umnogome olakšati posao ovom automobilu, samo se nadamo da vas dugački spiskovi potencijalnih kupaca neće odbiti od ovog izuzetnog automobila.

Na prvi pogled ne možete tačno proceniti o čemu se ovde zapravo radi. Međutim testovi su pokazali da Fox ima izuzetno sigurne kočnice, te neutralno ponašanje u oštrim krivinama. Jednostavno ovaj automobil je predvidljiv u svakoj situaciji, ali i dovoljno udoban, sa kvalitetnim amortizerima i udobnim sedištima. Jedini minus, koji se lako može pretvoriti u plus, je siromašna oprema, iako recimo servo i vazdušni jastuci dolaze serijski, te je cena zato i ostala prihvatljiva.
U gradu se odlično snalazi zahvaljujući tome što se visoko sedi, i jer ima krug okretanja od samo 9,7 m. Iako ima lagan upravljač nije samo ženski auto jer na auto putu leži dobro, jedino pomalo smeta mala maksimalna brzina od 148 km/h za verziju sa motorom 1.2 i 55 KS. Međutim raduje činjenica da je tada buka minimalna, i da nemački inženjeri nisu štedeli na izolaciji. Sve u svemu pravi narodni auto, još da samo Vlada Srbije sledeće godine ukine carine na uvoz automobila pa da drešimo kese, jer će tada ovaj auto koštati manje od 8.000 evra, a on vredi te pare i tačka!


http://www.automarket.rs/



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Onsite IT Support Engineer
  • Pridružio: 08 Mar 2005
  • Poruke: 1148
  • Gde živiš: Niš

Super je auto. Jos oko Nove godine je najavljivan i objavljene su neke "ukradene" fotografije sa testova. Pricaju da se dobro pokazao. U ostalom, kao i svaki drugi auto iz te grupacije...



offline
  • Branislav
  • Pridružio: 27 Feb 2006
  • Poruke: 1762
  • Gde živiš: Sombor

Eto konkurencije Fiat-u 500, Ford-u Ka i PSA Grupi (107 i C1).A jos sam se cudio da VW nema nikakav odgovor u toj klasi.Ovako gledajuci slike, podseca me na Golf Plus, koji je najcesci kod taksista, ali naravno u manjem pakovanju.Sta reci, sto nije receno u gornjem tekstu (svaka cast na postu).

offline
  • Pridružio: 26 Feb 2004
  • Poruke: 2510

Nema neki futuristički niti ekstragavantni izgled, već jednostavno privlači i mislim da će osvojiti kupce dobrim performansama i pouzdanošću!

offline
  • Pridružio: 31 Jan 2007
  • Poruke: 210
  • Gde živiš: Gross Betschkerek

Necu da se odusevljavam jednostavnostima i monotoniji,
zelim eleganciju, ekstravaganciju i atraktivnost, pa cak i u malim automobilima!!!

Svaka cast Vagenu za odgovor u klasi ali i dalje sam podrobnik francuskog dizajna i kvaliteta

offline
  • Pridružio: 26 Feb 2004
  • Poruke: 2510

Mislim da je Fox ipak osvezenje u klasi! Mene licno nije odusevio izgledom ni pezo 107 niti Citroen C1!

offline
  • Onsite IT Support Engineer
  • Pridružio: 08 Mar 2005
  • Poruke: 1148
  • Gde živiš: Niš

Zadnji kraj malo podseca na Seat Altea, a gledano sa strane po malo lici na Polo.

offline
  • Branislav
  • Pridružio: 27 Feb 2006
  • Poruke: 1762
  • Gde živiš: Sombor

@Momcilo:
Pa zar 107-ica i C1 nemaju istu osnovu i gotovo identican izgled?
U toj klasi se nalaze jos Toyota Aygo, Renault Twingo, Fiat 500 (600) i gorepomenuti.I Seat je imao auto u ovoj klasi, ali ga je Lupo (bukvalno) pojeo.Nadam se da nece preterati sa cenom, kao i da ce kod nas konacno zavite pragmatizam i da ce ljudi poceti kupovati ovakve automobile... Very Happy

offline
  • Pridružio: 26 Feb 2004
  • Poruke: 2510

@Branislav_s
Da, pežo 107, citroen c1 kaoao i pežo106 i citroen saxo! Potpuno indentična vozila i čak mislim da silaze sa iste trake!

offline
  • Pridružio: 31 Jan 2007
  • Poruke: 210
  • Gde živiš: Gross Betschkerek

c1, 107, i aygo su identicni automobili koji dele preko 90% istih delova, isto kao i saxo i 106....

isto kao i Seat Arosa i VW Lupo, kao Polo i Ibiza, kao Pasat i Skoda Octavia.... sve je to komercijalizacija i pojeftinjenje proizvodnje a sve u cilju otimanja para od naroda pod nazivom NOVI MODEL!

Svi oni na jednoj osnovi (sasiji) odrade minimum 5 modela.
Citroen ZX, Peugeot 306 i Citroen Xsara imaju identicnu platformu sto znaci period od 1991-2004 a da ne cackamo po VW-ovoj i Fiat-ovoj istoriji, tu bi tek bilo sta da se prica.

Zna se kako se pravi dobar auto: prazan list 'artije, pljunes u sake, pa da pocnemo.....

drugim recima, nekad bilo sad se pripoveda

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1152 korisnika na forumu :: 46 registrovanih, 7 sakrivenih i 1099 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., antonije64, Areal84, bozo13, celik, cikadeda, crnitrn, dragoljub11987, Duh sa sekirom, dushan, flash12, FOX, Griffon vulture, hooraay, janbo, Karla, kjkszpj, krkalon, Krvava Devetka, laganini123, laurusri, Leonov, Lieutenant, mercedesamg, Metanoja, milenko crazy north, milutin134, ninareflex, Oscar, Parker, pavlo, pein, ruger357, Sirius, stalja, stegonosa, Trpe Grozni, uruk, Valter071, Vlad000, Vladko, VP6919, Webb, wolf431, yrraf, žeks62