@Grbe nemoj pogresno da me shvatis, ali mislim da tebi tu ne stekcu ventili nego dizne (injector).I to je sve zbog kvaliteta naseg goriva, mnogo sumpora.Ja bih licno bez razmisljanja sipao pravih 100 oktana, a ovo nase tesko da ima tu stotku, kao sto kazu.Vozim na plin pa ne pratim ta sredstva za ciscenje injectora, ali sam se pre dve godine sreo sa jednim mnogo dobrim sredstvom, nisam mogao da prepoznam auto posle njega.Sredstvo se zove TEC 2000 i upotrebljava se na sledeci nacin:
1. u rezervoaru ostaviti nekih 5-6 litara benzina (to je odprilike rezerva)
2. posto tebi to lepo stekce, uliti celu bocu u rezervoar, 375ml i pustiti auto da radi na leru barem 30 min. do 1 sata
3.nakon toga doliti 5l benzina i krenuti sa voznjom, ali nikako ne dizati obrtaje preko 3000, znaci lagano, penzionerski
4.kada ponovo zasvetli lampica od goriva, doliti 10l benzina i voziti normalno ali ne forsirati masinu
5.kada ponovo lampica zasvetli sipati opet 10l benzina i voziti najnormalnije.
Normalno ovo nije potrebno izvozati sve u jednom danu.Ovaj gore naveden princip je za bas zaprljane injektore, i sto je najvaznije cisti i ventile, i katalizator, ma nema sta ne procisti.Meni se posle ovoga bila ugasila lampica od katalizatora, nisam mogao da verujem.Jos samo da napomenem, ova bocica od 375ml se sipa u 40l benzina i vozi se normalno, to bi trebalo da bude dovoljno.A ovaj gore postupak je za jako zaprljane injektore, i sto bi rekli za napredne korisnike.
|