Poslao: 04 Nov 2009 17:08
|
offline
- Peki_92
- Elitni građanin
- Pridružio: 26 Okt 2008
- Poruke: 1560
- Gde živiš: Sremski Mihaljevci
|
ja sam siguran da je i hauba kao i lajsne, branici fabricki... 100% a koliko kosta remont turbine.? i ko zna da li te lajsne odgovaraju na escorta 4... jesu slicni ali mozda nisu isti...? i... turbina je turbina...
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 04 Nov 2009 17:11
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Jeste turbina, turbina ali je i 300 evra, 300 evra u najboljem slucaju za remont a moze da bude i skuplje.
|
|
|
|
Poslao: 04 Nov 2009 17:15
|
offline
- Pridružio: 08 Sep 2008
- Poruke: 299
- Gde živiš: pjong-jang
|
lajsne moze da ti napakuje svaki priuceni limar,haubu samo odvrnes srafove.
za turbinu neznam a najbolje je da nazoves telefonom par servisa pa da se raspitas.
lajsne mozes naci na otpadu ili bubanj potok,najlon(NS)....
ima dosta after market delova po radnjama tipa ap sport i sl.
|
|
|
|
|
Poslao: 04 Nov 2009 17:48
|
offline
- Pridružio: 08 Sep 2008
- Poruke: 299
- Gde živiš: pjong-jang
|
he,he,he bice od tebe nesto
oce li tvoj motor izdrzati turbinu? mnogo su veci napori.
sta mislis da stavis ostriju bregastu,dignes stepen kompresije uradis trecu specijalu i zaboravis turbinu.
rs znaci isto sto i gti,gsi...
niko nezna sta je ali nije obican ford,oprema,turbina,verovatno drugacija sedista,naglasena sportska nota...
|
|
|
|
|
Poslao: 04 Nov 2009 19:03
|
offline
- Pridružio: 08 Sep 2008
- Poruke: 299
- Gde živiš: pjong-jang
|
pazi ovako neznam na fordu koliko je "stepeni" bregasta,ali u principu ide ostrija bregasta (veci breg,vise stepeni) i kraci ventili a ionako ces ih kratiti
jer sam kazes 0,4-0,5 sa glave to moze svaki strugar da ti odradi. od 5 specijale nema dalje no novi blok,pa zato treca pa posle imas prostora da josh arcis taj isti bolk.stepen kompresije mozes da "bezbedno" dizes sve dok god nema detonacija.
veliko je opterecenje na klipove,klipnjace,radilicu,lezajeve,ventile...
verovatno bi morao da menjas klipove sa kovanim klipovima jaca radilica klipnjaca..... mnogo posla ako bi hteo da ti traje za kratkorocnu zabavu nabudzi turbinu i cepaj dok necrkne.
gledao sam licno kako yugo n klase 1116 kubika na 5 specijalu sa bregastom od tippa weberovim dvogrlim32/32 dere pezoa 205 1.6 gti na 400 metara
bolje dobro ustimovan 1.1 no obican 1.6.
imam jednu knjigu u pdf-u za tebe ako te interesuje jeste da je zastava u pitanju ali za forda nemam nista.
nekih 38 mb pa neznam kako da ti posaljem?
|
|
|
|
|
|
|