Honda CRX

2

Honda CRX

offline
  • Pridružio: 15 Avg 2006
  • Poruke: 2381
  • Gde živiš: Trenutno nigde...

@BIO
Ne znam za programator, verovatno je to u nekim motorima ubaceno, ne verujem da bi u svakom ubacivali!

A za ovo 1.6 16v i VTEC tehnologijom mislim da je to nekako isto samo je razlika u bregastoj osovini i ventilima.. Smile VTEC je po meni bolji i ima duze otvaranje ventila kad vozis brzo,a Wink kad vozis sporije, ventili se sporije otvaraju!
Pa sta drugo Razz japanci su najbolji po tom pitanju da iz 1.5l ili 1.6l izvuku najvecu snagu motora sto je slucaj sa onom (kako bese) Bebee Dol Hondom 160 konja! Ej, 160 konja iz 1.6l. Smile Cudo! Smile



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • BIO  Male
  • Super građanin
  • Pridružio: 12 Jun 2005
  • Poruke: 1056
  • Gde živiš: Beograd

Aha, mislim da sam povezao Mr. Green iz tvog posta sam skontao, VTEC ustvari ima dve bregaste (mislim da se tako zove) osovine.

A to za programator sam nasao na ES

Citat:Jednostavno, to je izuzetno savremen sportski automobil u svim svojim generacijama, atraktivnog izgleda i performansi ukljuciv i potrosnju cak. Prve verzije bazirane su na donjem postroju Civic modela i od 1984. od kada se i proizvode odmah je serijski ugradjivan Programator ubrizgavanja goriva sa Formule 1. Prepoznas ga lako cim dignes haubu, prostire se preko pola motora vrlo upadljivo. Cim palis auto, prvo se pali ceker upravo za to sa identfikacijom PGMFI (s' tim da je to ustvari PGM F1 ali elektronsko ispisivanje iz te generacije tako izgleda). Ovaj uredjaj obezbedjuje da 100KS u najslabijoj (12V) verziji trosi neverovatnih 8-8,5 l/100km u gradskim uslovima voznje na tehnologiji od pre vise od dve decenije. Doduse, u nekom sportskom smislu, taj modl je "osakacen" torzionim resenjem vesanja pa je ipak jedino upotrebljiv za neke urbane uslove 'mangupske' voznje nego za neki ozbiljniji sportski duel. Naredni modeli koji su se pojavili od 1989. pa nadalje pogonjeni su sa dva osnovna agregata od 1,6 litara (prva generacija ima u svojoj drugoj polovini proizvodnje takodje motor od 1,6 16V sa 125KS) ali i dopunjeni svim onim resenjima koja su nedostajala na prvoj generaciji. Sledeca reinkarnacija u vidu specificnog kabrioleta Del Sol potvrdila je kultnu reputaciju ovog automobila.



offline
  • Pridružio: 15 Avg 2006
  • Poruke: 2381
  • Gde živiš: Trenutno nigde...

Sila burazeru jos kada se upali onaj VTEC indikator sa strane...Bwuuuum! Twisted Evil
Javi ako kupis nesto bar da gledam/mo slike ako se nisam vozio u njoj!

offline
  • BIO  Male
  • Super građanin
  • Pridružio: 12 Jun 2005
  • Poruke: 1056
  • Gde živiš: Beograd

Potrudicu se da nadjem nesto sto valja, po mogucstvu sa VTEC Very Happy Ona prva generacija mi se ne svidja, deluje mi mnogo ne preglednija pozadi (nema ono staklo vertikalno), a i starija je... Sto je i logicno. 1Gen ima da se nadje, ali 2Gen vec dosta teze (em ih je manje em su skuplje Mr. Green).
Sada nemam vremena, moram da ucim ko manijak da dam ispit koji mi je obavezan za upis u sl. godinu, pritom radim Bebee Dol i dok mi se ne zavrsi ispitni rok nista Sad
Neke dobre koje sam nasao ne mogu da dobijem na mobilni Very Happy a za te bih i ucenje ostavio! za jedan mi izbaci neki "number error" i kaze ona teta da broj nije u funkciji, a na drugom broju samo kaze PI WI WI... Ali dobro, ima vremena.

Dopuna: 11 Sep 2007 20:24

Nego i dalje ne mogu da nadjem podatak, kolika je snaga motora VTEC na CRX-u. Za "obican" 1.6 16V je oko 125 KS i to je jedino sto znam.

offline
  • Pridružio: 15 Avg 2006
  • Poruke: 2381
  • Gde živiš: Trenutno nigde...

Ja mislim da je na tome 160 konja! (lupam jer ne znam tacno) mozda i nije taj model!

offline
  • Pridružio: 26 Feb 2004
  • Poruke: 2510

Link koji sam postavio možda vam može dati odgovor http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_crx

Citiram tekst iz linka Arrow

Citat:In the United States, the Del Sol came in three trim lines: S, Si, and VTEC; the 1994-1997 models featured a 160hp DOHC VTEC-engine. Production of the Del Sol ended in 1997, and thus, the CRX line was retired

offline
  • BIO  Male
  • Super građanin
  • Pridružio: 12 Jun 2005
  • Poruke: 1056
  • Gde živiš: Beograd

Gledao sam taj lnik, ali mi je to promaklo (kao i verovatno dosta drugih stvari), jer tada niasm na to obracao mnogo paznju. Nasao sam ovo, odnosi se na Civic, ali mislim da vazi i za CRX.

http://asia.vtec.net/specs/egcivic/

Najjaci motor je 170 KS po ovoj tabeli, e sad da li je taj ugradjivan u 2G CRX, pitanje je.

offline
  • Pridružio: 26 Feb 2004
  • Poruke: 2510

Moguće! Pazi sad ovo Arrow
Uzeo sam u obzir ovaj tekst
Citat:The 1991-1995 generation Civic bears the code E-EG. In this generation, the EG6/EG9 Civic/Civic Ferio SiR/SiR-2 continued the tradition of the legendary EF9 Civic SiR by taking it one stage further, now inheriting the 2nd generation of the legendary B16A engine (170ps) from the DA6/DA8 (1991-1993) Integra XSi/RSi.
....Koliko sam ja shvatio 160 ks je bio u standardnoj paleti motora a sve preko pravljeno je za Američko tržište Arrow

USA B Series Engine Statistics

USA B17A USA B18C USA B18C spec.R
Peak Power: 160hp @ 7600rpm 170hp @ 7600rpm 195hp @ 8000rpm

http://www.teirney.net/civic/#Modifications
http://www.teirney.net/civic/EngineSwap.htm
http://www.teirney.net/civic/B16AReference.htm


195 ps Shocked

offline
  • BIO  Male
  • Super građanin
  • Pridružio: 12 Jun 2005
  • Poruke: 1056
  • Gde živiš: Beograd

Jel zna neko da mi kaze sta je to KN filter?
Sad nadjoh jedan fin oglas za Hondu Integru, kaze lik ima KN filter...

offline
  • Lorki  Male
  • Moderator foruma
  • Sasa
  • Pridružio: 21 Nov 2006
  • Poruke: 2576
  • Gde živiš: U automobilu ...

Kratko receno to su filteri koji propustaju vise vazduha za rad malo vece snage tj. mozes dobiti 2-3 konja vise!!

Ajd da dodam jos nesto, kostaju od 100-150 eura, i max mozes dobiti 5 ks na snazi, ali max, znaci ovo ti je jedna vrsta tuninga!!!

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1013 korisnika na forumu :: 33 registrovanih, 4 sakrivenih i 976 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., antonije64, aramis s, Boris BM, cenejac111, CikaKURE, dankisha, debeli, deimos25, deLacy, Dorcolac, Georgius, helen1, hooraay, jackreacher011011, Mercury, Milos ZA, milutin134, Mixelotti, mrav pesadinac, Nemanja.M, nenad81, nikoladim, NikolaGTR, NoOneEver Dreams, nuke92, panzerwaffe, RJ, Romibrat, sasa87, vathra, VJ, zbazin