Poslao: 17 Jan 2011 13:49
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
idi u Verano. AKo nemaju, mogu da ti poruce. Ili jos bolje, idi na auto otpad pa nadji. Tako ces da prodjes i jeftinije.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
|
Poslao: 18 Jan 2011 11:22
|
offline
- Pridružio: 24 Nov 2010
- Poruke: 41
|
next! Koliki je standardni broj obrtaja u leru kod peugeota 206 1.4 hdi?znaci , meni krece od oko 900 , pa posle minut - dva padne na 850 ( malo mi se svetlo prigusi) , i onda padne na 800. tada krene da neravnomerno radi motor( trese ) i cuje se tzv.cagrljanje. Sta mislite , sta je problem?Pozdrav
|
|
|
|
Poslao: 18 Jan 2011 13:37
|
offline
- klodovik
- Saradnik foruma Linux
- Pridružio: 02 Sep 2008
- Poruke: 4092
- Gde živiš: Bg
|
2 Thecejl,
ler gas bi trebao da je na standardu od oko 800 obrtaja, to je kad dostigne radnu temperaturu. Tek kad ga upališ radi pod automatskim saugom, i isti se smanjuje kako se motor greje. Sad to oko drhtanja motora je verovatno isti slučaj kao što sam ja imao sa Eger ventilom, pa toplo preporučujem čišćenje. Motor će sigurno raditi mirnije.
Što se tiče prigušenja svetala na određenom broju obrtaja, to može da manifestuje upravo taj nepravilan rad motora, onda, slabo punjenje alternatora, mislim sve je usko povezano jedno s drugim. Teško je reći tačnu definiciju.
Kad kažeš čagrljanje, gde se to tačno čuje? Može biti svašta, od španera, nekog ležaja, pa na dalje....
Moj savet je da posetiš neki servis i uradiš kompletnu dijagnostiku, time ćeš rešiti sve dileme oko elektronike. AKo je tu sve u redu, problem traži u Eger ventilu, diznama, filteru nafte.
|
|
|
|
Poslao: 18 Jan 2011 13:53
|
offline
- Pridružio: 24 Nov 2010
- Poruke: 41
|
vec su mi strucnjaci radili dijagnostiku , i naravno sve je ok!!svi spaneri i kaisevi su zamenjeni tako da nije do toga . e sad , ostaje taj eger ventil ( pojma nemam sta je to) i dizne. a sto se tice cagrljanja , cuje se samo kad je broj obrtaja 800 , a kada je vise ne cuje se niti motor trese. inace , sigurno je sve povezano jedno sa drugim , tj. trese motor samo kad cagrlja!
|
|
|
|
Poslao: 18 Jan 2011 14:00
|
offline
- klodovik
- Saradnik foruma Linux
- Pridružio: 02 Sep 2008
- Poruke: 4092
- Gde živiš: Bg
|
2 Thecejl,
to čagrljanje stvarno može da bude od svega i svačega.
Sad se setih kako je kod mene bilo, kad je rađen veliki servis, nije zamenjena vodena pumpa, (rekli majstori da je dobra) a čulo se nekakvo čagrljanje. Odmah sam je zamenio i taj neprijatan zvuk je nestao. (drugi majstor je skinuo kaiš i video da je to čagrljanje od vodene pumpe) Da li si i ti menjao vodenu pumpu na velikom servisu i kada? Da li si ikada menjao ležaj klime? Ovo sve navodim, jer su to obično krivci za takve zvukove.
Probaj dakle da skineš zupčasti kaiš i da vidiš da li je nestalo to čagrljanje. Jednostavan sistem eliminacije.
|
|
|
|
Poslao: 18 Jan 2011 14:10
|
offline
- Pridružio: 24 Nov 2010
- Poruke: 41
|
uradio sam kompletan servis! sve kaiseve i spanere sam zamenio. interesantno je to sto si rekao za klimu , jer kad sam ukljucivao klimu to cagrljanje se nije culo!!
|
|
|
|
Poslao: 18 Jan 2011 20:22
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Za odrzavanje broja obrtaja na leru je zaduzen step motor. On se zaprlja i onda broj obrtaja oscilira. Tu postoji i senzor ler gasa, pa i on moze da zeza.
Taj step motor se cisti tako sto se skine. Obicno ga drze dva srafa, izvadi se napolje i isprska nekim sprejom za ciscenje karburatora, najbolje. Takodje se tim sprejom i isprska leziste step motora. Nekom krpom se odstrani garez koja se nakupi na step motoru i to je to.
Ako je do senzora, onda je postupak laksi. Samo skines senzor, otkacis kabli koji ide u njega, ali i u ovom i u prethodnom slucaju, dok ovo radis, obavezno skini klemu sa akumulatora.
|
|
|
|
Poslao: 19 Jan 2011 07:25
|
offline
- Pridružio: 24 Nov 2010
- Poruke: 41
|
Do posla mi teba oko 10 min voznje. E , upravo toliko mu je otprilike potrebno da se zagreje.znaci , sve do tada radio je besprekorno , i onda je na oko 800 obrtaja pocela skala da pomalo oscilira , sto je odmah propraceno vibracijama koje se prenose i na kabinu.a da , posto me je taj problem preokupirao , juce sam probao da u leru drzim papucicu gasa na oko 900 obrtaja. interesantno da se tada buka nije cula , ali je periodicno podrhtavanje kabine i dalje prisutno!!kao da je zaprljan filter ili dizne, ali pri vecim brzinama nemam nikakvih problema , tj.gusenja ili cimanja.a da , interesuje me i cemu sluzi eger ventil?
|
|
|
|
|