Pežo 206

10

Pežo 206

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

idi u Verano. AKo nemaju, mogu da ti poruce. Ili jos bolje, idi na auto otpad pa nadji. Tako ces da prodjes i jeftinije.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • magna86  Male
  • Anti Malware Fighter
    Rank 2
  • Pridružio: 21 Jun 2008
  • Poruke: 6103

Moj drugar je dobio ponudu kljuc za kljuc za svog Seat Ibica i 206cc kabrio.

Mnogo mocno izgleda ta 206-ca ali odustao je od te zamene...
Em sto tesko posle prodas taj auto em ...em je to auto sa dva sedista...

To je do jaja za devojke Mr. Green ...ali za neku organizaciju sa drustvom ... Confused



offline
  • Pridružio: 24 Nov 2010
  • Poruke: 41

next! Koliki je standardni broj obrtaja u leru kod peugeota 206 1.4 hdi?znaci , meni krece od oko 900 , pa posle minut - dva padne na 850 ( malo mi se svetlo prigusi) , i onda padne na 800. tada krene da neravnomerno radi motor( trese ) i cuje se tzv.cagrljanje. Sta mislite , sta je problem?Pozdrav

offline
  • Pridružio: 02 Sep 2008
  • Poruke: 4092
  • Gde živiš: Bg

2 Thecejl,

ler gas bi trebao da je na standardu od oko 800 obrtaja, to je kad dostigne radnu temperaturu. Tek kad ga upališ radi pod automatskim saugom, i isti se smanjuje kako se motor greje. Sad to oko drhtanja motora je verovatno isti slučaj kao što sam ja imao sa Eger ventilom, pa toplo preporučujem čišćenje. Motor će sigurno raditi mirnije.

Što se tiče prigušenja svetala na određenom broju obrtaja, to može da manifestuje upravo taj nepravilan rad motora, onda, slabo punjenje alternatora, mislim sve je usko povezano jedno s drugim. Teško je reći tačnu definiciju.

Kad kažeš čagrljanje, gde se to tačno čuje? Može biti svašta, od španera, nekog ležaja, pa na dalje....

Moj savet je da posetiš neki servis i uradiš kompletnu dijagnostiku, time ćeš rešiti sve dileme oko elektronike. AKo je tu sve u redu, problem traži u Eger ventilu, diznama, filteru nafte.

offline
  • Pridružio: 24 Nov 2010
  • Poruke: 41

vec su mi strucnjaci radili dijagnostiku , i naravno sve je ok!!svi spaneri i kaisevi su zamenjeni tako da nije do toga . e sad , ostaje taj eger ventil ( pojma nemam sta je to) i dizne. a sto se tice cagrljanja , cuje se samo kad je broj obrtaja 800 , a kada je vise ne cuje se niti motor trese. inace , sigurno je sve povezano jedno sa drugim , tj. trese motor samo kad cagrlja!

offline
  • Pridružio: 02 Sep 2008
  • Poruke: 4092
  • Gde živiš: Bg

2 Thecejl,

to čagrljanje stvarno može da bude od svega i svačega.

Sad se setih kako je kod mene bilo, kad je rađen veliki servis, nije zamenjena vodena pumpa, (rekli majstori da je dobra) a čulo se nekakvo čagrljanje. Odmah sam je zamenio i taj neprijatan zvuk je nestao. (drugi majstor je skinuo kaiš i video da je to čagrljanje od vodene pumpe) Da li si i ti menjao vodenu pumpu na velikom servisu i kada? Da li si ikada menjao ležaj klime? Ovo sve navodim, jer su to obično krivci za takve zvukove.

Probaj dakle da skineš zupčasti kaiš i da vidiš da li je nestalo to čagrljanje. Jednostavan sistem eliminacije.

offline
  • Pridružio: 24 Nov 2010
  • Poruke: 41

uradio sam kompletan servis! sve kaiseve i spanere sam zamenio. interesantno je to sto si rekao za klimu , jer kad sam ukljucivao klimu to cagrljanje se nije culo!!

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Za odrzavanje broja obrtaja na leru je zaduzen step motor. On se zaprlja i onda broj obrtaja oscilira. Tu postoji i senzor ler gasa, pa i on moze da zeza.

Taj step motor se cisti tako sto se skine. Obicno ga drze dva srafa, izvadi se napolje i isprska nekim sprejom za ciscenje karburatora, najbolje. Takodje se tim sprejom i isprska leziste step motora. Nekom krpom se odstrani garez koja se nakupi na step motoru i to je to.

Ako je do senzora, onda je postupak laksi. Samo skines senzor, otkacis kabli koji ide u njega, ali i u ovom i u prethodnom slucaju, dok ovo radis, obavezno skini klemu sa akumulatora.

offline
  • Pridružio: 24 Nov 2010
  • Poruke: 41

Do posla mi teba oko 10 min voznje. E , upravo toliko mu je otprilike potrebno da se zagreje.znaci , sve do tada radio je besprekorno , i onda je na oko 800 obrtaja pocela skala da pomalo oscilira , sto je odmah propraceno vibracijama koje se prenose i na kabinu.a da , posto me je taj problem preokupirao , juce sam probao da u leru drzim papucicu gasa na oko 900 obrtaja. interesantno da se tada buka nije cula , ali je periodicno podrhtavanje kabine i dalje prisutno!!kao da je zaprljan filter ili dizne, ali pri vecim brzinama nemam nikakvih problema , tj.gusenja ili cimanja.a da , interesuje me i cemu sluzi eger ventil?

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

http://www.autodijagnostika.eu/test-egr-senzora.html

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 435 korisnika na forumu :: 11 registrovanih, 0 sakrivenih i 424 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 9k38, A.R.Chafee.Jr., esx66, mb1213, minmatar34957, mnn2, SlaKoj, suton, tomigun, virked, zziko