Renault Megane II 1.5DCi vs Renault Megane II 1.9DCi

3

Renault Megane II 1.5DCi vs Renault Megane II 1.9DCi

offline
  • Lorki  Male
  • Moderator foruma
  • Sasa
  • Pridružio: 21 Nov 2006
  • Poruke: 2576
  • Gde živiš: U automobilu ...

@grbe, stvarno mi nije jasno odakle tebi da sam ja rekao da kompresija ima bilo kakve veze sa snagom motora, mislim gluposti,

kompresiju sam spomenuo zato sto si ti rekao da ce taj motor brzo da "crkne", i sam znas da sto manja kompresija motora znaci dugovecniji motor, znaci nema veze sa snagom!!

@Momcilo,
tako je dobro mislis, bio bi lud kad bi rekao to, znaci mislio sam na HABANJE motora!!

Kako objasnjavas to sto ce taj motor da se ugradjuje u Lagunu! Pa valjda ti ljudi u Renou znaju nesto vise i od mene i od tebe,

pored toga aj mi kazi koliko puta ili vremena provodis ti sam u autu ili eventualno jos jedna osoba, znaci 2 osobe, mnogo mnogo malo puta ces ti voziti pun auto, ali valda su ljudi u Renou mislili i na to, ili su mozda zaboravili,

ako pogledas performanse Renoa i drugig auta videces da je Reno u prednost!!



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3403

lorki ::Bitan mu je obrtni momenat koji je za nijansu veci kod 1.9 dci ali je taj motor tezi, i bitna mu je kompresija motora ona je ista!!


ovo si ti napisao. meni nije jasno zasto je kompresija bitna. svi benzinci(bio to audi a8 ili jugo imaju) oko 10. to znaci da jugo ide kao a8? dizeli imaju oko 20. i ne znam sto mi to govori ako 1.5dci i 1.9 dci imaju istu kompresiju.razmisli, ako klip manjeg precnika pravi istu kompresdiju kao klip sa vecim precnikom, ko trpi veca opterecenja u radu? definitivno necu vise se ukljucivati u ovu temu. liku bi preporucio 1.9dci, ako mu je bitno da mu je registracija manja i da su mu troskovi odrzavanja manji(manja potrosnja, manja zapremina ulja kojeg treba da mijanja, rashladne tecnosti i slicne stvari koje se svrstavauju u potrosne stvari kod automobila) onda neka uzme 1.5dci. siguran sam da ce imati solidno auto sa jos solidnijom potrosnjom. ako hoce nesto vise, da ima auto sa kojim ce pod punim utovarom moci bezbrizno upustati se u preticanja, onda je to 1.9dci. oba motora su dobra, samo neka sam vidi sto mu treba.
ps. znas li zasto se takvi (slabiji) motori ugradjuju u pojedine modele?pa upravo da bi odredjeni model privukao vise kupaca. sto bi bilo kada bi se samo prodavao jedan motor?sam znas da je razlika u cijeni npr megana. u osnovnoj verziji i top i vise od 10000eura. pa nema svako tih dodatnih 10000eura.e zato se ugradjju takvi motori.i ti u startu znas da sa takvim motorom ne mozes ciniti cuda.e to je ta razlika.



offline
  • Pridružio: 26 Feb 2004
  • Poruke: 2510

Čini mi se da je više naginjemo ka 1.5 dci. Neka se javi tvorac teme i neka kaže odluku!

offline
  • Lorki  Male
  • Moderator foruma
  • Sasa
  • Pridružio: 21 Nov 2006
  • Poruke: 2576
  • Gde živiš: U automobilu ...

Ja i ti se ne razumemo, ali nema veze, nemam nameru da se raspravljam!!

offline
  • Pridružio: 26 Feb 2004
  • Poruke: 2510

Jel misliš na mene Question
Reci slobodno nema rasprave Exclamation

offline
  • Lorki  Male
  • Moderator foruma
  • Sasa
  • Pridružio: 21 Nov 2006
  • Poruke: 2576
  • Gde živiš: U automobilu ...

@Momcilo
ne mislim na tebe,

mislim na @grbe jer ja ne znam na kom jeziku da kazem da kompresija nema veze sa snagom, evo on kaze da dizeli imaju oko 20, Reno ima 18 sto je manje i sto znaci da motor ima manji pritisak, sad ja ne znam sta jos treba da kazem, da bi on mene razumeo,

posto on kaze da je sto veci motor to bolje, evo ja mu kazem nek onda uzme 2.0 dci ili 3.0 dci pa nek upregne kola i nek vuce drva, i ore njive! Siguran sam da mu snage nece nedostajati!!

Raspravljamo gluposti!

offline
  • Pridružio: 26 Feb 2004
  • Poruke: 2510

Ne raspravljate vi o glupostima već kao što sam rekao zatrpavate čoveka nekim pojmovima koje on ne razume. A kako rasprava odmiče ispašće da ni vas dvojica to ne razumete o čemu pričate!

offline
  • Pridružio: 18 Apr 2007
  • Poruke: 24
  • Gde živiš: far away from here...

Hehehehe sve ovo, naprotiv, izgleda simpaticno jer, nema dobrog resenja bez sukoba misljenja i raznolikosti ciljeva koje zelimo da ostvarimo:)

Elem, iz svega ovoga mogu da izvedem zakljucak a on glasi: Opredelio sam se za Renault Megan 1.5DCi. Na osnovu svega ovde procitanog ( zahvaljujem se na informacijama za koje nisam znao kao i na pojedinim pametnim savetima ) i sudeci po mom stilu voznje, mojim potrebama, prohtevima, budzetu, i broju osoba i tovara koji (ne) nosim Laughing 1.5DCi je bas po mom ukusu. Jos samo da stigne Mr. Green to je citava vecnost za mene...1-2 nedelje Sad
U slucaju da se ovo "izjalovi" sto mi nikako ne bi bilo drago, postoji i plan "B" koji nece imati nikakve veze sa francuskim vozilima ( ako dodje do pokretanja plana B jako cu mrzeti francuze hehehehe).
Ovaj rezervni plan se odnosi na kupovinu Opel Astre 2003-04 sa benzinskim agregatom 1.6i ili jacim. Mislim da ni to nece biti tragedija s obzirom da se radi o veoma pouzdanom proizvodjacu automobila sa dobro razvijenom mrezom servisa sto mi je jako vazno.
Hvala svima i obavestavam vas cim bude doslo do nekih bitnijih desavanja:)

offline
  • Pridružio: 26 Feb 2004
  • Poruke: 2510

@Radasin
Sad malo srljaš čini mi se i ideš iz krajnosti u krajnost. Pričao si o dizelu kao ekonomičnijoj varijanti jel ti tako odgovara a sad ti je plan b benzinski agregat 1.6 ili jači. Kad već daješ toliko para moja preporuka ti je da uzmeš dizela najviše zbog potrošnje a svi ti novij dizel motori su uglavnom kvalitetni tako da ćeš teško pogrešiti kojeg god proizvođača da odabereš.

Nadam se da će ti ipak sve ići po planu A. Želim ti sreću Smile

offline
  • Pridružio: 18 Apr 2007
  • Poruke: 24
  • Gde živiš: far away from here...

@Momcilo

Dobro je da si to napisao jer u suprotnom ne bih video "previd" koji sam napravio.
Naime, radi se o mom prvom ili bar drugom postu u kojem nisam pomenuo sam pocetak moje price. Onog trenutka kad sam se opredelio za Renault Megane odmah sam pozeleo isti sa benzinskim agregatom ( 1.6 16v ), jer sa dizel motorima nemam ama bas nikakvo iskustvo. Benzinski agregati su mi prirasli za srce tokom niza godina i verujte mislio sam da nikada necu osetiti miris nafte mog vozila. Ali ne lezi vraze....Dobavljac polovnih Megana mi je rekao da ne ulazem previse nade u moju narudzbinu jer, kako kaze, polovnih benzinaca gotovo i da nema u prodaji u Francuskoj. Takav odgovor nisam ocekivao....morao sam da prelomim u sebi; pomiriti se sa sudbinom i reci daj-sta das ili ostati "karakter" i potraziti neki drugi automobil sa benzinskim aregatom.
I eto...prevladala je moja "zaljubljenost" u prelepu geometriju Megana, kud puklo da pukne!
Zakljucak:
Ekonomicnost Megana sa diesel agregatom nije razlog zbog koga sam usao u tu pricu vec njegov neobican izgled, i naravno nedostatak odnosno "nemanje" benzinaca Sad

Nadam se da smo se razumeli:)

Pozdrav!

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 399 korisnika na forumu :: 3 registrovanih, 2 sakrivenih i 394 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: BSD, havoc995, vasa.93