Poslao: 11 Feb 2015 10:45
|
offline
- tanjaraletic
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 11 Feb 2015
- Poruke: 3
|
donekle sam i shvatila ovaj gore nacin,ali sta ako je zadatak ovakav 238:7=(...+...):...= i drugi nacin 238:7=(...-...):...= ja ovo ne kontam,pomozite,ne znam kako da objasnim detetu ako ni ja ne shvatam
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 11 Feb 2015 11:26
|
offline
- cika_cajko
- Počasni građanin
- Pridružio: 19 Jan 2012
- Poruke: 791
|
Ne shvatamo ni mi tebe. Napisi malo jasnije sta zelis, kako glasi zadatak (precizno) i sta treba da se uradi, pa cemo ti pomoci ako budemo znali.
|
|
|
|
Poslao: 12 Feb 2015 15:38
|
offline
- tanjaraletic
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 11 Feb 2015
- Poruke: 3
|
deljenje zbira i razlike brojem,treci razred o.s.,e sad,zadatak glasi ovako...izracunaj kolicnike pretvarajuci prvi broj u zbir,a onda taj isti prvi broj pretvarajuci u razliku 96:8= ili 87:3=
|
|
|
|
Poslao: 12 Feb 2015 15:54
|
offline
- vasa.93
- Moderator foruma
- Pridružio: 17 Dec 2007
- Poruke: 14809
- Gde živiš: Niš
|
tanjaraletic ::izracunaj kolicnike pretvarajuci prvi broj u zbir,a onda taj isti prvi broj pretvarajuci u razliku 96:8= ili 87:3=Malo je nejasno napisan zadatak, ali dobro. Ništa, traži se da se količnik predstavi u obliku zbira, odnosno razlike (proizvoljnih) brojeva.
96:8 = 12 = (10 + 2) = (20 - 8) itd.
Dakle, samo se količnik predstavi kao zbir nekih proizvoljnih brojeva, dok se u drugom delu količnik predstavlja kao razlika proizvoljnih brojeva.
|
|
|
|
Poslao: 12 Feb 2015 16:17
|
offline
- tanjaraletic
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 11 Feb 2015
- Poruke: 3
|
ne mogu biti proizvoljni brojevi jer nisu svi deljivi sa 8 ili 3,ne znam kako najlakse pronaci nacin da nadjem te brojeve a da su ujedno i deljivi sa tim drugim brojem
|
|
|
|
Poslao: 12 Feb 2015 18:00
|
offline
- vasa.93
- Moderator foruma
- Pridružio: 17 Dec 2007
- Poruke: 14809
- Gde živiš: Niš
|
Naravno da nisu svi deljivi sa 8 ili 3, ali će zadaci sigurno biti takvi da je količnik ceo broj, kao i ova tri primera koja si nevela.
Još jednom, ono što si navela kao zadatak je nejasno, i dok se ne navede jasniji zadatak možemo samo da nagađamo.
|
|
|
|