Poslao: 30 Avg 2008 01:28
|
offline
- rapha
- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2005
- Poruke: 9113
- Gde živiš: Beograd
|
Imam Pežo 106 1.5d, 2002. godište. Od opreme nema praktično ništa. Samo dva airbag-a, CD (nije fabrički) i alu felne (ja stavio), ali troši 4.5-5l dizela po gradu. Prešao je nešto manje od 150.000 km.
Prijatelj mi nudi u zamenu Citroen Saxo 1.6i VTS, 2003. godište. Od opreme ima airbagove (ne znam koliko), CD, sedišta-kadice, spojlere, klimu. Ceo je u sportskom fazonu. Prešao je oko 50.000 km.
E sad, ja bih njemu trebalo da doplatim 1.000€ s tim da zadržim svoje alu felne (inače plaćene oko 500€). Ne znam šta da radim. Video sam Saxo-a, jako je lep.
Znači prednost Saxo-a je što je noviji, mnogo manje je prešao i ima klimu (verovatno bih ga kasnije lakše prodao). Mana je što troši između 6 i 8l benzina.
Sa druge strane, Pežo je moj ljubimac, stalno menjam kola ali on uvek ostaje. Troši malo, zgodan je za grad..
Cena održavanja je ista jer je 99,9% delova identično. Pežo 106 i Saxo su maltene identični.
Iskreno, bliži sam tome da menjam. Jedino mi je nedoumica zbog potrošnje jer ne želim mali auto koji previše troši.
Recite nešto.. Šta bi ste vi radili da ste na mom mestu?
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 30 Avg 2008 10:26
|
offline
- Lorki
- Moderator foruma
- Pridružio: 21 Nov 2006
- Poruke: 2576
- Gde živiš: U automobilu ...
|
Na prvi pogled izgleda primamljivo, ne znam jel km istinita. Ne znam kolko mozes da cenkas sa prijateljem, jer ipak je prijatelj, ali puno je 1000 eura, moras malo da smanjis, cene su im otprilike identicne.
Jako mala km ako je istinita, godinu noviji auto i sa boljem opremom, jacim (sportskim) motorom nasuprot vece potrosnje. Hmmm ...
Ja bih ipak menjao jos i ako uzmemo cinjenicu da cesto menjas automobile nemas razloga za paniku, jos jedan razlog za promenu. Ipak je Saxo vrela krv i treba ga probati, plus alu felne (tvoje), ako ti ne odgovara mozes ga prodati.
|
|
|
|
|
Poslao: 30 Avg 2008 13:23
|
offline
- Rayan
- Ugledni građanin
- Pridružio: 04 Jan 2008
- Poruke: 478
|
Nikada, nikada i opet ponavljam.. nikada ne bih menjao Peugeot za Citroena. Mislim da postoji samo par modela automobila (novije generacije) koje nisam vozio....takav mi posao pa iz tog razloga imam prava da komentarišem. Imao sam Citroena a i poznajem ljude koji voze Citroene i to je katastrofa. Toliko se često kvare, skupi delovi i elektronika im je posle par godina u rasulu.
Mislim da bih ga svakako lakše prodao nego mog Pežoa.
Baci ga u oglase i probaj da ga prodaš. Moraš da mu skineš cenu od realne najmanje za 1000eura.
Veruj mi na reč....vozio sam sve nove Citroene i sve nove Peugeote. Osećaj u vožnji je jako sličan ali sa Peugeotom nema neizvesnosti. Evo ti jedan link i tamo se raspitaj o Citroenima. Tamo će te ložiti kako je to super ideja ali budi obazriv. Pogledaj teme u kojima se piše o Saxu i vidi koje su ima boljke. Ako se ipak odlučiš za Citroena ovaj forum će ti biti od velike pomoći.
http://www.citroenforumsrbije.com/index.php
Ovo je bilo moje subjektivno mišljenje i unapred se izvinjavam svim vlasnicima Citroenovih vozila koje sam povredio mojim komentarima.
|
|
|
|
|
Poslao: 30 Avg 2008 17:48
|
offline
- Rayan
- Ugledni građanin
- Pridružio: 04 Jan 2008
- Poruke: 478
|
@rapha
Verovatno ćeš dobro proći sa Citroenom...nema razloga da bude drugačije. Izneo sam mišljenje i svoj stav ali to nikako ne znači da sam ja u pravu jer svako ima pravo da voli šta mu je volja. Daleko od toga da je Saxo loš automobil čak naprotiv, jedino neka iskustva govore da je Citroen manje pouzdan automobil od Peugeota....naravno postoje i oprečna mišljenja. Što se tiče klime, to je dobar razlog da se ipak menjaš.
Što se tiče motora zaista su isti ali ono šta me plaši kod citroena je struja...tu nisu savršeni i često prave probleme na kontaktima. Ti kvarovi se jako teško nalaze a dovode do ludila.
Ako ga pazariš želim ti da zaista uživaš u njemu.
PS. Kad vidim leti na 37 stepeni kako se ljudi voze u ekstra automobilima zatvorenih prozora obično kažem "Vidi seljak plaši se promaje" Verovatno to iz mene govori zavist....
|
|
|
|
Poslao: 30 Avg 2008 23:36
|
offline
- Barrum
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 05 Avg 2008
- Poruke: 26
- Gde živiš: Izmedju jave i sna
|
Peugeot je peugeot ; )
Jeste saxo mladji,manja kilometrazza,klima,ali...
Na kraju krajeva na tebi je da odluchish.
U svakom sluchaju,ako vecc dodje do kupovine,neka je sa sreccom i uzzivaj : )))
|
|
|
|
Poslao: 31 Avg 2008 00:18
|
offline
- Riddler
- Elitni građanin
- Pridružio: 16 Jun 2005
- Poruke: 2392
- Gde živiš: Beograd
|
Ja bih menjao...
100000km manje na satu, +klima + zadrzavas felne +jaci motor, ista cena odrzavanja, potrosnja veca, ali opet podnosljiva, a i rekao si da menjas kola, ako/kad ti dosadi prodas...
|
|
|
|
|
Poslao: 31 Avg 2008 09:23
|
offline
- Rayan
- Ugledni građanin
- Pridružio: 04 Jan 2008
- Poruke: 478
|
@rapha
Obrati pažnju da zadnji točkovi ne stoje pod nagibom. Kod Saxa to može da krene i sa 35.000 km. Ako su pod nagibom potrebno je zameniti ležajeve na torzijama. Nije veliki problem i lako je rešiv tako da ti to nikako ne bude odbijajući faktor. Popravka je između 150-200 eura. Ako imaš neka problem sa majstorima (ako si iz Beograda) javi mi se na pp da te uputim na specijaliste za citroene koji su prevashodno izuzetno pošteni ljudi.
Puno sreće i klima obavezno na neku razumnu temparaturu
|
|
|
|