307 2.0 hdi 66kw

1

307 2.0 hdi 66kw

offline
  • Pridružio: 18 Jul 2012
  • Poruke: 8

Zdravo.Ja se zovem Zoran i vozim 307-cu.Imam problem sa temperaturom i antipollution fault.Temperatura motora predje i 110 stepeni.Vodu ne gubi,promenio sam termo davac,termostat.Uglavnom mi se to desava kad sam na nekom usponu.Da li neko moze da mi kaze sta moze da bude?



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12326

Sipaš gorivo na istoj pumpi uvek ili si sipao gorivo na drugoj pumpi pa se od tada javlja anti pollution fault ?
U suštini se greška javlja često kod lošeg kvaliteta goriva. Takođe sam čitao na par mesta (dakle nije iz iskustva) da se sistem zaprlja kad se taj 2.0 vozi na kraćim relacijama, pa treba malo oštrije voziti da bi se pročistio sistem. Opet to može biti samo mit jer sam pročitao od drugih vlasnika Very Happy

Što se temperature tiče zaista ne znam, najbolje bi bilo da se javiš u neki servis, mada obično na 2.0 kada bude povezana anti pollution greška i visoka temperatura na uzvišici može značiti dosta toga što nema veze sa kvalitetom goriva.



offline
  • Pridružio: 18 Jul 2012
  • Poruke: 8

Uvek sipam na istoj pumpi,a to se pojavilo jos kada sam kupio auto.Isao sam na dijagnostiku i ponistio gresku, ali se posle par meseci ponovo pojavilo.

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Skini klemu sa akumulatora na 10 minuta da ponisis gresku pa vidi kako ce da se ponasa. Obrati paznju kada se to desava.

offline
  • Pridružio: 19 Jul 2012
  • Poruke: 9

Druze to sto ti dize temperatu nije nikako dobro, posto kazes da si zamenio termo prekidac i termostat, moj savet bi ti bio da se otera u prvi servis i da se detaljno sve ispregleda, kazi mi da li su ti creva tvrda kad dostigne radnu temperatu, da li ti nabija pritisak u prelivnu cantru sa vodom? ne bi bilo dobro da ga pregrejes ako vec nisi, generalnu mu onda ne gine, ili bar ravnanje glave..... proveri i zapusenost hladnjaka dasce na njemu nije zpuseno pa losije hladi? obavezno pogledaj i da u vantri nema ulja u tragovima, mozda si uspeo da spalis dih. glave..... Ziveli

offline
  • oblak  Male
  • Legendarni građanin
  • Glavni moderator foruma Mobilni telefoni
  • LEBE KISELI
  • Pridružio: 14 Feb 2005
  • Poruke: 6355

Imas li ulja u rashladnoj tecnosti?
Moguce je da je dihtung glave, NIKAKO ga nemoj voziti tako upropastices motor!

offline
  • Pridružio: 18 Jul 2012
  • Poruke: 8

Napisano: 21 Jul 2012 12:24

Nema ulja u rashladnoj tecnosti.Hladnjak sam stavio nov.Creva nisu bila tvrda.Nisam siguran ali mislim da mi se to desava od kada sam stavio novi hladnjak.

Dopuna: 22 Jul 2012 19:44

Skinuo sam termostat i vozio bez njega jedno 40km.Temperatura je bila oko 80*C na otvorenom,a u gradskoj voznji je isla do 93*C.Izgleda da termostat ne valja,a kupio nov.

offline
  • Pridružio: 07 Jun 2012
  • Poruke: 30

Kako tebi pokazuje temperaturu na satu? Analogno ili elekronsko?
Nekim novijim automobilima kao bmw temperatura pokazuje ponekad i 110-115*C, dok kola uopste ne kuvaju. Jednostavno podnose takvu temperaturu.

offline
  • Pridružio: 13 Jun 2011
  • Poruke: 503

Температура расхладне течности може бити нормална и до 120 степени. Мада ако ти се то дешава након промене хладњака, прва асоцијација ми је да је остало ваздуха у систему за хлађење. Друга да се можда не укључује вентилатор , или се укључује касно, трећа да је пумпа за воду, која при малом броју обртаја слабије вуче, тј. спорије циркулише вода у систему, а пошто се то дешава на узбрдици, мотор је под већим термичким оптерећењем и сасвим је нормално да се мало више загреје. Међутим, ја бих се распитао у неком од сервиса, за сваки случај.

offline
  • Pridružio: 18 Jul 2012
  • Poruke: 8

Napisano: 22 Jul 2012 23:56

Analogno pokazuje.Ne kuva ni meni auto.Ali kako sam skinuo termostat temperatura je normalna.U subotu mi je na otvorenom i pravcu digo temperaturu na 110*C.Danas sam isao istim putem ali bez termostata i sve je bilo OK.Kada je dostigao temperaturu 94*C ukljucim hladjenje ,posle 30-et sekundi pocela temperatura da opada,sto do danas to nije htelo da reaguje.A naj cudnije od svega je kako sam skinua termostat,ugasio se antipollution.

Dopuna: 01 Avg 2012 22:13

Auto mi je skroz poludeo.Radi na 1200 obrtaja,a u voznji ne moze da predje 2800 obrtaja.Pre dva dana ga upalim i sve Ok.Pritisnem kvacilo,ubacim u prvu,a on se ugasi.Ja da ga upalim a on vergla,vergla,vergla i jedva upali i obrtaji skocili na 1200.Ne radi stalno na 1200,s'vremena na vreme podigne obrtaje i drzi jedno vreme.Danas ga prikacim na kompjuter a ono pet gresaka pokazuje(senzor usisnog vazduha,MAF senzor,EGR ventil,kontrolni modul motora ECM,pritisak goriva).Nista mi nije jasno,od jednom toliko gresaka da pokaze.Da li je neko imao ovakam problem ili bar nesto od ovih gresaka?

Dopuna: 07 Avg 2017 0:53

Imam problem sa temperaturom motora.
Dok sam vozio ka Nisu temperatura je isla ka crvenom,radila je klima i brzina je bila oko 130km/h.Kada sam se vracao ka Beogradu negde na kraju uspona kada se penjete od Bubanj potoka,skazaljka je zakucala do kraja u crveno i upalilo STOP na satu,nije radila klima.Presao sam u desnu traku i usporio i odmah je nestalo STOP i temperatura je pala.To je trajalo mozda 20 sec.Posle toga temperatura je bila normalna.Da li neko mozda zna sta bi moglo da bude?
Pozz

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 438 korisnika na forumu :: 2 registrovanih, 1 sakriven i 435 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: cole77, Konda