Paljenje na benzin, prvo shtucanje

1

Paljenje na benzin, prvo shtucanje

offline
  • BIO  Male
  • Super građanin
  • Pridružio: 12 Jun 2005
  • Poruke: 1056
  • Gde živiš: Beograd

Interesantna pojava - Kad ga upalim na benzin prvo kretanje pocne da stuca i da se gushi, stisnem gas jace i nema efekta i tako par sekundi posle kojih krene da kopa. Ista stvar je kad ga upalim i ostavim da radi. On radi normalno na leru. Kad mu blago dodam gas zvuk motora krece da osciluje u pravilnim intervalima, ako mu jos dodam gasa krece da se gushi i onda kao da ga probije i nabije mu veliki broj obrtaja (jer je drzan gas) i posle toga do sledeceg paljenja na benzin nema problema.

Inace auto vozim na plin, ali prvo paljenje u danu uvek na benzin. Citroen Saxo 1.1i 97.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Prvo što treba da uradiš je da zameniš filter za gorivo. To ti pričam iz iskustva. Ako to ne pomogne onda bi ja oprao brizgaljke.



offline
  • Pridružio: 16 Mar 2008
  • Poruke: 1567
  • Gde živiš: Novi Sad

Meni se isto desava ali kad palim na butan (nikad ni ne prebacujem na benzin). Upali bez problema, i onda se muci nece da primi gas mozda 5 sec. i onda krene. Bez obzira da li je hladan motor ili vruc. Ako i vruc motor ugasim nekuh 5 minuta posle toga ista stvar. LM, nisam ti nista pomogao, ali za utehu nisi jedini Smile

offline
  • BIO  Male
  • Super građanin
  • Pridružio: 12 Jun 2005
  • Poruke: 1056
  • Gde živiš: Beograd

Prekljuce sam radio veliki servis, ali ili mojom greskom ili greskom prodavca dadose mi filter ulja a ne goriva (filter ulja sam kupio jos ranije) i nisam pojma imao. Tek posle mi majstor rece da imam dva filtera ulja i nema filtera goriva. Sad treba da nastelujem malo ventile i proverim paljenje, pa cu istom prilikom i filter goriva da zamenim.

yu7rtn bas tako kao sto si ti opisao, ali meni to radi na benzinu. Prvo paljenje u toku dana je uvek na benzin i posle samo plin. Inace ja na plinu nemam ama bas nikakvih problema, ali gorivo...eto.

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Filter goriva može da zeza pri prvom paljenju a mene je zezao kad hoću da dam veći gas, recimo na auto putu, onda počne da se guši i da štuca. Od kad sam ga zamenio auto radi mnogo bolje.

offline
  • Pridružio: 16 Mar 2008
  • Poruke: 1567
  • Gde živiš: Novi Sad

Moguce da je to i kod mene na gasu problem. Od kako sam ga ugradio nisam cistio filter a presao sam preko 40000 km od tada. Odavno vec mislim da odem na cicenje pa nikad stici...

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Od kad mi se to prvi put desilo ja ga menjam na 5000km. To je samo 800 dinara i za ruku mi majstor uzme oko 200 dinara ali sam miran i nemam više tih problema.

offline
  • BIO  Male
  • Super građanin
  • Pridružio: 12 Jun 2005
  • Poruke: 1056
  • Gde živiš: Beograd

Napisano: 03 Maj 2009 12:21

Sutra ili prekosutra ce ici kod majstora, pa ce da vidimo kako ce da peva posle toga Ziveli

Servis plina me tek ceka Zagrljaj

Dopuna: 06 Maj 2009 20:03

I samo da javim da je menjanje filtera za gorivo resilo problem. Kaze majstor da je stari (plasticni) filter dobro ocedjen bio tezi od novog metalnog i to osetno.

Dopuna: 15 Maj 2009 8:26

Na moju veliku zalost problem na zamenom filtera goriva nije resen. Kupio sam neki aditiv za ciscenje brizgalki (injektora), pa ce mo videti da li ce on resiti stvari.

offline
  • Pridružio: 16 Mar 2008
  • Poruke: 1567
  • Gde živiš: Novi Sad

Ima li sta novo ? Jel resen problem ?


Ja sam (da podsetim rec je o butanu) promenio filter za vazduh i stanje se popravilo, potrosnja smanjila...
Toliko sam se zazao, a filter kosta 130 din...

Jos uvek nisam otisao na ciscenje gasnog filtera...

offline
  • BIO  Male
  • Super građanin
  • Pridružio: 12 Jun 2005
  • Poruke: 1056
  • Gde živiš: Beograd

Kod plina imas u principu dva servisa. Jedan je kad menjas i ulje i ostale filtere i kosta oko 1000 din sa sve rukama (to se menja, ne cisti se), a drugi je ciscenje isparivaca i on se radi na preko 50 hiljada kilometara ili posle otprilike tri godine i on kosta oko 40-50 evra.

Kod mene se nije promenilo nista. Bio sam kod majstora za injection (kod mene mono point) i on je prvo pricao kako nikad u zivotu za ovih 14 godina koliko radi nije video takav kvar. Onda je pozajmio od prijatelja drugi monopoint i stanje se nije promenilo. 4 sata je on drndao, sklapao/rasklapao, budzio posto je kod mene step motor drugaciji nego na tom drugom mono pointu... On tvrdi da i taj drugi mono point nije ispravan i da treba nabaviti neki drugi. Ja licno u to ne verujem.

Step motor mi je takodje pred crkavanje, ali i pored toga na plinu radi besprekorno (kad se ugreje), a na benzinu to prvo kretanje shtuca ko blesav.
Moracu da ga vozim na dijagnostiku ili u generalni citroenov servis da vidim sta je... Mada iskreno sumnjam i u njihovu strucnost.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 754 korisnika na forumu :: 18 registrovanih, 6 sakrivenih i 730 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: croato, dekao, drimer, ds69, esx66, Excalibur13, Kibice, ksyyaj, Lazarus, ljuba, Ne doznajem se u oružje, nedeljkovici, Njemac, procesor, Srky Boy, stegonosa, Trpe Grozni, W123