Problem,ler gas, Punto

1

Problem,ler gas, Punto

offline
  • Pridružio: 29 Feb 2008
  • Poruke: 139
  • Gde živiš: Pancevo

Imam Fiat Punto 1.2 ELX 98 god,ima plin i kad radi na leru stoji kazaljka na 800-900 obrtaja i sve se trese unutra,onda sam malo pojacao gas na sajli od gasa i poceo je da radi na 1100 obrtaja,nije tresao i posle par minuta se vratio na 800 i opet trese volan itd.Ako se nekom desavalo ovo i uspeo da resi nek pomaze.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 20 Jul 2008
  • Poruke: 4682

Pazi 800-900 obrtaja je normalno,e sad jel motor trokira na tim obrtajima pa se trese sve unutra ili motor radi normalno a sve se trese.A kada pojacavas ler radi to na isparivacu,imas onaj stel na isparivacu obicno je crne boje(nemam ideju kako bi ti objasnio),zapamtis kako je stojao onaj zarez na stelu za svaki slucaj da bi mogao da ga vratis u isti polozaj ako ne uradis nista,onda polako pocnes da ga okreces na jednu stranu i vidis da li se dobija ler,ako se ne dobija onda ga okreci na drugu stranu.Da se razumemo,ne diras onaj stel na crevu sto je za protok plina,nego na isparivacu.



offline
  • Pridružio: 29 Feb 2008
  • Poruke: 139
  • Gde živiš: Pancevo

Taj stel ima na onom crevu od plina ima i neku oprugicu(ako si na njega mislio) ali kad ga okrecem na levo kao da odvijam uopste se ne povecava ler gas.

offline
  • Pridružio: 20 Jul 2008
  • Poruke: 4682

Kasno sam stigao da ti napisem u predhodnom postu,ne diras taj stel,sacu da ti slikam,pa cu da okacim.

offline
  • Pridružio: 29 Feb 2008
  • Poruke: 139
  • Gde živiš: Pancevo

Dobro ja sam ga okrenuo mozda 2 kruga i nije imalo efekta pa sam vratio odprilike kako je bio.

offline
  • Pridružio: 20 Jul 2008
  • Poruke: 4682

Napisano: 17 Apr 2009 15:26

Ovaj stel sto sam ti obelezio,kod tebe se mozda nalazi sa druge strane,zavisi od isparivaca.Vidis da kroz sredinu ima ovaj zljeb,zapamti kako je to stajalo za sveki slucaj.Znaci malo vise od pola kruga na jednu stranu,ako nece onda vratis u prvobitni polozaj pa na drugu stranu.Nemoj da te zbuni,tvoj isparivac nema ovu budzu na sredini(cok).To nema veze.Ako ti nije tesko odgovori mi na prvi deo pitanja iz gornjeg posta.


Dopuna: 17 Apr 2009 15:35

U slucaju da taj stel na crevu nisi vratio kako je stajao,ako ga nisi zavio dovoljno,auto ce ti malo vise trositi.Ali to nije problem,ako primetis da ti malo vise trosi slobodno dok radi auto zavrni taj stel na crevu za cetvrtinu kruga,ne vise.Napominjem ako to budes radio obavezno nek radi auto i ne vise od cetvrine kruga.Ako procenis da treba vise od cetvrtine,ostavis ga da malo radi pa opet zavrnes cetvrtinu,znaci po cetvrtinu kruga ne vise odjednom.Ovo se odnosi na stel na crevu.

offline
  • Pridružio: 29 Feb 2008
  • Poruke: 139
  • Gde živiš: Pancevo

Meni je taj stel na gornjoj strani(koji si uslikao),probao sam da ga odvijam i zavijam ali samo se povecava buka i tresenje unutar kabine, u prvobitnom polozaju je jos najbolje.Nisam pametan sta da mu radim vise.Hvala na pomoci.

offline
  • Pridružio: 20 Jul 2008
  • Poruke: 4682

Znaci motor radi kako treba,ne trokira.Ako motor radi kako treba,to tresenje nije do rada motora.Treba problem traziti na drugoj strani.Predpostavljam da instrumental tablu nisi skidao pa vracao,pa da mozda trese ako nije dobro fiksirana.Pogledaj nosace motora,mozda je neki nosac otisao pa se motor naslanja na skoljku i trese je.Jos nesto,pogledaj i auspuh da ne dodiruje negde do skoljke,i to moze da stvara ne snosne vibracije i buku.

offline
  • Pridružio: 29 Feb 2008
  • Poruke: 139
  • Gde živiš: Pancevo

Za koji dan cu da ga nateram na kanal pa sve lepo da proverim al nekako mi se sve cini da je do motora,a i nekad radi neravnomerno,radi na 1000rmp pa 800 pa 1200 i sve tako.Zaboravio sam da napisem da ima i neki kao kompjuter sta li je vec pa se mislim dal moze i taj kompjuter da trokira?

offline
  • Pridružio: 20 Jul 2008
  • Poruke: 4682

Ne carkaj kompijuter.To sto menja ler sam ,to hoce kod plina.To nije neki problem,najverovatnije nesto do struje svecice,kablovi,kapa u vecini slucajeva takve probleme stvara i prljav filter vazduha.Bitno je da motor radi kako treba da ne trokira,a mozda bi valjalo i da ti neki plinadzija presteluje plin,to oni obicno rade fraj ne kosta nista.Ali ako budes isao da prestelujes plin obavezno pre toga zameni filter vazduha ako ga nisi skoro menjeo.Kod vecine isparivaca vazi pravilo da kada menjas filter prestelujes plin,kod Lovata posebno.Opet kazem ako motor ne trokira ,meni sve mirise na neki nosac motora.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 924 korisnika na forumu :: 39 registrovanih, 8 sakrivenih i 877 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: alkatraz080, anbeast, Apok, bestguarder, darkangel, darkojbn, dejan_osipaonica, Denaya, DonRumataEstorski, drimer, FOX, ikan, Istman, krkalon, laki_bb, Lister, Magistar78, Metanoja, Mi lao shu, milan.vukovic, milutin134, Misirac, Mr. Majevica, Ne doznajem se u oružje, nemkea71, oldtimer, royst33, S2M, Singidunumac, Skywhaler, SlaKoj, Srki94, Srky Boy, stankolich, Steeeefan, suton, Tragač, versus, YugoSlav