Tasos

• Poruke: 14

Htela bih ove godine da idem u Limenas na Tasosu. Zanima me da li neko zna kakve su plaze u Limenasu i uopste kakav je gradic? I ono sto me veoma zanima-znam da ima vise plaza u blizini, ali ne znam kada u agenciji pored opisa stoji u blizini plaze na koju to misle? I da li je bolje biti pored gradske ili neke druge? I videla sam u jednoj agenciji kao besplatan prevoz mini busevima do svih plaza u blizini?! Hvala!

Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
  • Poruke: 568

Ukoliko želiš stvarno da se odmoriš, izabrala si pravo mesto, odnosno ostrvo. Ali, ako želiš aktivan odmor sa gužvom i diskotekama, bolje izaberi neko drugo ostrvo ili mesto u Grčkoj.
Tasos je bukvalno kako naše agencije kažu ,,šuma koja pliva,,. Limenas je glavni grad ostrva i samim tim i najveći. Njegova plaža je jako mala i verovatno će ti smeštaj biti udaljen 400-500 m. Ako ne ideš sopstvenimm prevozom, obavezno iznajmi auto, ili čak motor, jer bi bila velika šteta da ne obiđeš celo ostrvo, koje ima oko 100 km u krug.
Ako ti treba mir i tišina, blizina plaže i blizina glavnog grada, kao i drugih većih gradova na Tasosu - Limenarije i Potosa, izaberi malo ribarsko mesto Skalu Sotiros, koje je udaljeno od Limenasa nekih 20-tak km. Otprilike na pola puta između Limenasa i Limenarije. Od naših agencija samo International line iz Novog Sada ima ovo mesto u ponudi i vrlo povoljne cene (uostalom, pogledaj preko interneta cene i pozovi ovu agenciju pa ćeš videti). Kuća je bukvalno preko puta plaže, a mesto ima oko 700 stanovnika. Gazda je vrlo ljubazan, apartmani su čisti i uredni, čiste se svaki treći dan (i imaju peškire, koji za moju porodicu zauzimaju jedan dobar kofer).
Ceo Tasos ima jako puno poznatih i nepoznatih plaža: Makriamos - mondenska plaža, koja se meni lično nije mnogo dopala, ali obavezno poseti Zlatnu plažu - pesak je kao najfiniji puder, a iza plaže je borova šuma. Jedino što sunce brzo zalazi iza planine, ali možeš da se popodne premestiš na neku drugu plažu na istočnoj strani ostrva. Iznad plaže je selo Panagija, koje je mnogo lepo, u kome ima šta da se vidi - jezero, crkva, lepe kuće. Takođe, od poznatih plaža tu su Aliki - gde se na špicu nalaze mermerne kade, Rajska plaža - silazak na plažu je malo nezgodan, ali je zato plaža lepa, sa peskom i vrlo plitka (dobro je za malu decu). Zatim, Tripiti - kombinacija peska i šljunka i vrlo lepo, ali malo dublja voda, Metalika - lepa plaža, mada je možda komplikovan ulazak u vodu, jer se tu nalaze neke betonske ploče, koje su prekrivene mahovinom, pa je vrlo klizavo. Meni lično se najviše sviđa plaža Pahis, koje se nalazi na putu iz Limenasa ka Skali Sotiros - peščana plaža sa ležaljkama i suncobranima, kafićima i restoranima u blizini.
Ovo ostrvo je prepuno plaža koje nisu tako poznate kao ove koje sam opisala. Meni su vrlo simpatične, ukoliko želiš privatnost. Moja porodica i ja sednemo u auto, bacimo novčić na koju ćemo stranu i krenemo, pa gde se zaustavimo. Sutradan na drugo mesto. I tako celo letovanje. Jer zaista je prelepo ostrvo i velika greška bi bila da se ne obiđe celo.
Takođe trebalo bi da obidjeđ Teologos, u kome ti predlažem da obiđeš muzej. Na Teologos bi trebalo otići uveče zbog atmosfere u restoranima, ali i preko dana, jer ima dve crkve iz 1803. i 1833.godine.
Za besplatan prevoz mini busevima nisam čula, ali možda je to novina. Autobuski prevoz funkcioniše, ali da ne bi čekala trebalo bi da imaš red vožnje.
Nadam se da sam ti pomogla u izboru Tasosa. Mi ćemo i ove godine tamo.
Very Happy

• Poruke: 14

E bas ti hvala na iscrpnom odgovoru! Idem sa muzem i nismo bas u fazonu diskoteke i ludilo, uostalom prosle godine smo bili na Krfu i kapiram ja da je Tasos mirniji. Meni je to OK, ja mogu i ceo dan da se izlezavam na plazi, ali moj muz sizne od toga. Nije neki ljubitelj suncanja i kupanja, on bi po ceo dan negde zujao( ne mislim na kafice ). Kola cemo iznajmiti obavezno, nego jedino sto ja bas ne volim da provedem 10 dana non-stop u kolima, pa sam zato mislila da izaberem Limenas,da bi mogli i malo da se muvamo, jer sam shvatila da je sve ostalo jako, jako malo.Nego jedino mi je to kada me bude mrzelo da idem kolima pa kao hocu onako opusteno na plazu, ne bih bas volela da u Limenasu sipcim po pola sata do neke. Ne znam kako je sa tim? Razmisljala sam da li je Limenarija bolji izbor jer kazu da ima lepu plazu samo mesto, jedino se plasim da nije mnogo dosadno tamo. Neki nasi prijatelji su bili prosle godine u Potosu i kazu da tamo nema nista i isto i u Limenariji, da se obidje za 5 min. mada mi oni nisu bas pouzdani. Mislim da su oni ocekivali neki haj-lajf i ludilo do besvesti. Ja sam godinama letovala u Kavali sa roditeljima, ali eto, ne svratih na Tasos. Zanima me jos jel ima na Tasosu neki hiper market da se malo snabdemo, jer me mrzi da vucem odavde jer idemo busem?

• Poruke: 568

Meni lično bi, posle Skale Sotiros, najviše odgovarao Potos, i kao gradić i kao plaža. Limenarija je malo brdovita, odnosno ima delova koji su preko ,,magistrale,, i malo su uzbrdo (ne baš kao Herceg Novi, ali je vrlo moguće da dobijete apartman do koga se stiže stepenicama). Što se tiče obilaska gradova, svaki možeš da obidješ za 6 minuta. U Limenasu, kao i u Potosu i Limenariji, postoji jedna glavna štrafta, koju obidješ za 5-10 minuta (znaš grčke fazone - puno taverni, restorana, kafića i prodavnica sa raznoraznim glupostima). Prednost automobila je u tome što možeš jedan ceo dan da provedeš na jednoj plaži, a takođe i veče (večeras u Limenasu, sutra u Potosu, prekosutra u Limenariji itd.). Kada budete iznajmljivali auto, proverite sa gazdom apartama (ukoliko je ljubazan kao naš) ili preko interneta o uslovima koje agencije daju.
Nisam baš sigurna da u Limenasu nećeš pola sata šipčiti do neke plaže. Koliko je meni poznato naše agencije i nemaju baš neki izbor apartmana i hotela blizu plaže (koja je mnogo mala). Uostalom u tom delu pored mora su uglavnom restorani i prodavnice, a sve ostalo je malo dalje. Raspitaj se dobro u agenciji, da ne bi posle imala problema.
Što se tiče hipermarketa - tipa Maxi, Rodić ili Metro, to na Tasosu nećeš naći (makar ga nije bilo). Na putu od Limenasa ka Potosu i Limenariji, na samo par kilometara, postoji jedan ,,hipermarket,, u kome možeš naći i suncobrane i ležaljke i stolice za plažu, ali nema svežeg mesa. U Limenasu sam videla jednu veću samouslugu u jednu mesaru, ali nisam ulazila unutra, jer smo jeli po restoranima (ručak za nas troje je bio izmeđju 18 i 23 evra, sa sokom ili pivom, a doručak i večera su bili sendviči ili nešto drugo - burek, koji je po meni preskup ili giros, koji je bio, čini mi se 1,8o evra). Ove godine, ne znam kako ćemo, jer imamo i bebu od godinu dana, koja i nije baš za kafansku hranu, a ni gotove kašice ne voli (izgleda da sam viđena u kuhinji ovog leta).
Sve ovo što sam ti napisala, uzmi sa rezervom, jer prošle godine nismo bili tamo, a veruj mi da se svake godine menja. Na bolje, naravno.
Nadam se da će ti moji saveti pomoći i da ćete se lepo provesti na Tasosu.

• Poruke: 14

U svakom slucaju hvala na lepim zeljama, odlucili smo se za Limenas ( na muzevljevo zakukavanje ) za jako lepu vilu, pa videcemo... Uzecemo ren-a-car pa ce valjda biti dobro. Javicu se kada se vratimo sa utiscima, idemo polovinom juna.

• Poruke: 568

Baš mi je drago i strašno me zanima koliko se Tasos promenio za 2 godine. Javi se kada se vratite. Mi idemo tek u drugoj polovini jula.
Sretan put!

• Poruke: 14

Hvala! Javicu se sa svezim informacijama!

• keka76
  • Pridružio: 16 Maj 2006
  • Poruke: 11

..Najbolje moguce informacije o Thassosu mozete dobiti u turistickoj agenciji KIM TRAVEL u ulici Svetozara Markovica 71 ili na telefone 3611-015 ili 682-509..
kimtravel.rs

• Pridružio: 04 Jun 2005
  • Poruke: 8

Bili smo na Thassosu (Skala Prinos) ja i zena na t.z.v. medenom mesecu pre 12 godina i pravo da vam kazem bio je pravi odmor tako da smo se odlucili da i ove godine ponovo odemo sa decom i to upravo u Skala Prinos gde smo i bili.

• keka76
  • Pridružio: 16 Maj 2006
  • Poruke: 11

..raj na zemlji...Potos,vila "MARIA"..
hotel-maria-thassos.com

Ko je trenutno na forumu

Ukupno su 1316 korisnika na forumu :: 31 registrovanih, 3 sakrivenih i 1282 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: babaroga, bladesu, Brana01, DonRumataEstorski, dozorni, Fabius, Goran 0000, goxin, jackreacher011011, Karla, Kubovac, kybonacci, ljuba, marsovac 2, Mcdado, Mihajlo, milos.cbr, minmatar34957, nemkea71, NoOneEver Dreams, RiV, robertino, slonic_tonic, Srle993, ss10, Vlad000, voja64, yufighter, zdrebac, Zoca, zzapNDjuric99