Tasos

• Gde živiš: Beograd

Sto se tice Limenasa nismo bas nesto izlazili po restoranima na klopu, posto sam dosta hrane ponela od kuce.
U setackoj zoni, videces i sama, ima 2 restorancica, jedan je fest food slican McDonalds-u, a jedan je bas mini restorancic, ali ima jako dobar giros. Tu smo skoro svaki dan uzimali giros i pomfrit.
Imaju u gradu nekoliko onih njihovih supermarketa (zaboravila sam naziv) koji imaju solidne cene. Malo su skuplji mozda od nas, ali nije nesto velika razlika.
Recimo gore gde smo mi bili u vili, ima blizu nas pekara koja ima jako lepo pecivo, i ujutru oko 7 im stize tura sa vrucim hlebom koji je fenomenalan.

Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.

sladjaa ::
Idemo busom u Limenas 3.jula a nemamo u planu da iznajmljujemo kola ili skuter tako da je svaka informacija o blizim plazama dobro dosla. Ili neka slicica. Hvala unapred!

Ako ne planirate da iznajmljujete nista, mozete da se vozite autobusima. Stvarno je steta otici na Tasos, a ne videti njegove plaze, kao sto je recimo Aliki
Paradise Beach
i druge...

• Gde živiš: Beograd

Slazem se, pogotovo za Aliki. Plaza je fenomenalna, mi smo isli na tu plazu u okviru obilaska ostrva, i stvarno vredi videti. Inace Aliki na grckom znaci bliznakinje, uostalom videcete i sami Smile

• Gde živiš: Grad Beograd

Ima jedna odlicna plaza, retko ko je nadje jer se tesko do nje dodje. Kada se ide ka Makriamosu, i skoro se stigne, ali se skrene desno na zemljani put i odatle jedno 5-7km, ne znam tacno. Sitan beo mermerni pesak.

• Gde živiš: Beograd

E znam za tu plazu, snimila sam je kad sam bila prosle godine, ali nikako se nismo nakanili da odemo tamo.
Meni su recimo pricali za Karnagio plazu da je retko ko snimi odmah.
Pricala sam sa jednim parom koji je bio u nasoj vili, oni idu cesto na Tasos. I kaze da su tek drugi ili treci put kad su bili naisli na tu plazu.

• Gde živiš: Grad Beograd

Mi smo prvi put odmah naisli na nju (2001) godine, i bas je intimna. Obicno ili nema nikoga, ili veoma malo ljudi. A uzivo je lepsa nego na slici... Hocu opet! Je li neko raspolozen? Wink
Salim se, ove godine idem na Krit...

• Pridružio: 20 Jun 2007
  • Poruke: 17

Hvala puno ljudi!

• Pridružio: 18 Jun 2007
  • Poruke: 14

Ima li pijaca u Limenasu . Ako nema gde se kupuje voce , u supermarketima ?

• Pridružio: 05 Maj 2006
  • Poruke: 568

Krstarenje brodovima je jako skupo i ne možeš da vidiš celo ostrvo (prošle godine je bilo izmedju 25 i 30 evra u zavisnosti koje plaže obilaziš, ali je to uglavnom od Limenarije ili Limenasa do Alikija i nazad). Najbolje je unajmiti skuter (ako si sama ili vas je dvoje), nije skupo, a svaki dan možeš da obidješ neku drugu plažu - bilo nepoznatu ili poznatu.

Ni na Tasosu nije problem sa gradskim prevozom, jedino bi trebalo uzeti njihov red vožnje, čisto da ne stojiš i čekaš autobus!

Iznajmljivanje suncobrana i ležaljki u junu i julu mesecu je besplatno (bar je tako bilo prošle godine), dok se u avgustu naplaćuje (verovatno zato što Grci u avgustu uglavnom koriste kolektivni godišnji odmor).

Eh, jedva čekam juli, da obidjem Tasos po četvrti put (iako mi se čini da ga poznajem kao svoj džep) Very Happy

• Gde živiš: Grad Beograd

janja035 ::Ima li pijaca u Limenasu . Ako nema gde se kupuje voce , u supermarketima ?

Ne sećam se pijace... Ali u supermarketima imaš sve što ti treba. Jedino što je mene iznenadilo, jeste što su smokve retke i skupe, a ja sam mislio da bi bar to trebalo da bude jeftino Shocked

Ko je trenutno na forumu

Ukupno su 713 korisnika na forumu :: 45 registrovanih, 8 sakrivenih i 660 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: _Sale, A.R.Chafee.Jr., Asparagus, bokisha253, Boris90, Bubimir, dekan.m, dragoljub11987, drimer, FOX, Frunze, Gall, GveX, Hans Gajger, hyla, Još malo pa deda, Krvava Devetka, laurusri, ljuba, Lord Nem, Magistar78, MaksicZoran, Marko Marković, MB120mm, Mcdado, mercedesamg, Metanoja, milanovic, milenko crazy north, milutin134, Motocar, NoOneEver Dreams, nuke92, pein, pristinski korpus, rasok, Srle993, Steeeefan, Sumadija34, Tas011, theNedjeljko, trajkoni018, vladetije, wolf431, |_MeD_|