|
|
Poslao: 30 Maj 2008 00:11
|
offline
- rgdrajko
- Građanin
- Pridružio: 06 Maj 2007
- Poruke: 241
- Gde živiš: Beograd
|
Koja slova?
Dopuna: 30 Maj 2008 0:11
Evo kako izgleda dobar lavirint rukom iscrtan.
|
|
|
|
Poslao: 30 Maj 2008 07:15
|
offline
- Pridružio: 31 Mar 2005
- Poruke: 448
- Gde živiš: Novi Beograd
|
Nema slova.. samo ulaz i izlaz i treba olovkom da nadjes izlaz...
Biser-x-e treba da se raspodele poslovi.. da se ispomaze i sl..
mada mi deluje da ovde "samo" treba algoritam za iscrtavanje, kako Rajko reche, i .. to je to.... mada u sv slucaju nije lose, da se zagrejemo, "utimimo".. pa posle na sl. projekat
Ajmo danas je petak, ja za vikend ne radim.. pa cu poceti da mislim , mada iskreno ne znam ni odakle da pocnem;
ajmo.. Rajko, moze ideja, vidim da imas iskustva u ovome...
kao sto si rekao, trebalo bi definisati ulaz i izlaz.. i onda nasumicno iscrtati linije, ali da postoji jedan put... nije bas lako.. bar na prvi pogled
|
|
|
|
|
Poslao: 30 Maj 2008 20:51
|
offline
- rgdrajko
- Građanin
- Pridružio: 06 Maj 2007
- Poruke: 241
- Gde živiš: Beograd
|
Pa svaki ozbiljniji rad na lavirintu zahteva pristup klasama. A ja mislim da nije tesko raditi preko klasa, cak je lakse nego raditi sa stotinama promenljivih.
|
|
|
|
|
Poslao: 30 Maj 2008 22:46
|
offline
- rgdrajko
- Građanin
- Pridružio: 06 Maj 2007
- Poruke: 241
- Gde živiš: Beograd
|
Sve sto si predlozio je ok. Svako od nas radi jedan deo od algoritma za koji se dogovorimo.
|
|
|
|
Poslao: 31 Maj 2008 02:19
|
offline
- Srki_82
- Moderator foruma
- Srđan Tot
- Am I evil? I am man, yes I am.
- Pridružio: 12 Jul 2005
- Poruke: 2483
- Gde živiš: Ljubljana
|
Steta sto pravitelavirint za novine... mada, od neceg se mora poceti. Meni je program za generisanje i resavanje lavirinta (za resavanje koristim A* algoritam... nije mnogo efikasan, ali moze da posluzi) jedan od prvih programa koji pravim kada ucim neki nov jezik.
Primetio sam da slozenost lavirinta prilicno zavisi od mesta sa kojeg igrac postatra. Ako posmatra sa visine (onako kako lavirint vidimo u casopisima), onda je lavirint lakse resiti i, samim tim, treba generisati slozeniji da bi predstavljao neki izazov. Kada se igrac "nadje" u lavirintu i kada mu zidovi zaklanjaju pogled (kao da se stvarno krece kroz lavirint), onda je lavirint mnogo teze resiti jer ne postoji sansa da se unapred vidi da li neki put vodi do cilja, i prilicno je lako izgubiti orientaciju u uskim hodnicima koji lice jedan na drugi.
Iskreno, meni je mnogo zanimljivije da pravim ovu drugu vrstu. Evo kako je izgledao jedan od tih programa koje sam pravio (postavio sam samo program za resavanje, tj, za igranje). Nije pisan u VB, ali cisto da vidite o cemu se radi pa vam se mozda vise svidi da pravite tako nesto.
Kontrole su standardne FPS (WASD + mis).
https://www.mycity.rs/must-login.png
|
|
|
|
Poslao: 31 Maj 2008 10:37
|
offline
- Nemanja
- Web Designer and Developer
- Pridružio: 24 Jan 2007
- Poruke: 266
|
e a u kom si ga programu radio???? Ovo mi lici ni delphi, ali nisam siguran.
|
|
|
|