Ozivite forum!

3

Ozivite forum!

offline
  • Pridružio: 06 Maj 2007
  • Poruke: 241
  • Gde živiš: Beograd

Evo.




Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 28 Jun 2004
  • Poruke: 990
  • Gde živiš: Kucura

u jbte.. ja neznam ni kako izgleda taj lavirint Mr. Green

[quote=drejk]btw. Biser-x, ja predlažem da ti budeš projekt menadžer Smile]/quote]
Sta bi tacno bio moj posao? Nikad nisam programirao timski tako da neznam kako to funkcionise.. Sad

@Srki94
Nemoj toliko da se zaleces covece... Necemo to zavrsiti za dva dana. Nema potrebe da pises dll ako ne bude potreban ok? Idemo polako pa da to uradimo onako kako treba...

@all
Moze neko da okaci sliku lavirinta iz novina?

Dopuna: 29 Maj 2008 23:22

ah... druga stranica, nisam pregledao Bebee Dol

Dopuna: 29 Maj 2008 23:23

hmm.. a dje se tu metju slova? Mr. Green



offline
  • Pridružio: 06 Maj 2007
  • Poruke: 241
  • Gde živiš: Beograd

Koja slova?

Dopuna: 30 Maj 2008 0:11

Evo kako izgleda dobar lavirint rukom iscrtan.



offline
  • drejk 
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 31 Mar 2005
  • Poruke: 448
  • Gde živiš: Novi Beograd

Nema slova.. samo ulaz i izlaz i treba olovkom da nadjes izlaz...

Biser-x-e Smile treba da se raspodele poslovi.. da se ispomaze i sl..

mada mi deluje da ovde "samo" treba algoritam za iscrtavanje, kako Rajko reche, i .. to je to.... mada u sv slucaju nije lose, da se zagrejemo, "utimimo".. pa posle na sl. projekat Smile

Ajmo Smile danas je petak, ja za vikend ne radim.. pa cu poceti da mislim Smile, mada iskreno ne znam ni odakle da pocnem; Smile

ajmo.. Rajko, moze ideja, vidim da imas iskustva u ovome...

kao sto si rekao, trebalo bi definisati ulaz i izlaz.. i onda nasumicno iscrtati linije, ali da postoji jedan put... nije bas lako.. bar na prvi pogled

offline
  • Pridružio: 28 Jun 2004
  • Poruke: 990
  • Gde živiš: Kucura

Hmm... mislim da se ne bih snasao u tom poslu no kako vi odlucite. Mislim da je najveci problem sto ja jos neznam ni sta sve treba uraditi Razz

Sto se tice lavirinta ne kontam kakva je razlika izmedu onog ti si player i ovog, no nema veze... (neka neko usput pojasni) Sto se tice iscrtavanja lavirinta imam neku ideju koju cu jos doraditi ako bude potrebno (ako neko u medjuvremenu ne da neki bolji predlog).
Ovde trreba da se dogovorimo koliko polja ima lavirint - recimo 70x40. Ono sto treba prvo da se proveri kod igraca (korisnika ove igrice) kolika je rezolucija ekrana igraca lavirinta. Ukoliko je 1024x768 onda treba podeliti:

sirina kockice = 1024:70
visina kockice = 768:40

Zatim... Imamo visinu i sirinu. Druga stvar sto treba da se dogovorimo dal imamo nase mape ili ide random. Ukoliko imamo nase mape onda je start i cilj definisan; ako je random lavirint onda moze i start i cilj u radnom (prilikom randomisanja treba pripaziti da se ne poklope start i cilj i da se nalaze na ivicama). Ok, sada imamo definisani start (uzecu za primer da je 7x1 - sedma kockica sa leve strane i na gornjoj stranici lavirinta) i cilj (70x5) i imamo kockice lavitinta.
Sada streba da ispisemo putanju od starta do cilja. To mozemo tako sto krenemo sa koorditane (tj. kockice) starta sa nekom funkcijom (koju cemo mi napraviti, a slicna je radnom funkciji) koja moze da vrati za izlaz samo 4 rezultata - gore, dole, levo, desno. Pcetak.... Ukoliko je rezultat gore funkcija se ponavlja posto ne mozemo da izadjemo na gore iz lavirinta. Recimo da je otisla na levo. To nam odgovara i mozemo da upisemo tu putanju. Zatim vrtimo iz pocetka: ukoliko je sada rezultat funkcije na desno to nam ne odgovara i ponavljamo funkciju dogod nam ne bude odgovaralo....

Tako nekako za pocetak, mada funkciju treba dobro uraditi posto se moze desiti da nas odvede u corsokak i da se program zapuca. Takodje treba ubaciti mogucnost delimicne manilupacije sa funkcijom (da se moze uneti da vise vuce na levo recimo - ako kapirate? Mr. Green ). Treba uraditi jos jednu stvar, a to je da se putevi ne preklapaju.
Ta funkcija nije savrsena posto ne mora da znaci da ce ona naci put do cilja. Za to jos nemam ideju kako da recimo, ali mozemo pored manipulacije ubaciti da vuce i prema cilju tj. prema nekoj koordinati..

toliko za sada... pitajte ako neki deo ne mozete da ukapirate smešak

Dopuna: 30 Maj 2008 20:44

Srki94 ::( MOLIM MODERATORE FORUMA DA POSLE 3 DANA PROMENE NAZIV TEME U ONU KOJu CEMO SVI ZAJEDNO SMISLITI) *Nadam se da ovo ima smisla*

U sta da menjam?

offline
  • Pridružio: 06 Maj 2007
  • Poruke: 241
  • Gde živiš: Beograd

Pa svaki ozbiljniji rad na lavirintu zahteva pristup klasama. A ja mislim da nije tesko raditi preko klasa, cak je lakse nego raditi sa stotinama promenljivih.

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12391

Pa ljudi el mi radimo na lavirintu u kome ima igrac ili neki drugi. Ako je igrac tu sam ako je neki drugi nisam Sad.
Slazem se sa tobom Biserx da rqdrajko (U buduce drajko nemogu da pisem Smile) bude projekt menadzer. Nisam ni ja bio ali prosto je drajko ce da nam da poslove mi cemo da zavrsimo i onda cemo samo da uklopimo u jedan projekat Smile To je to. Kako cemo da pisanje staze? Mislim da li ce postojati player ili ce to biti klik?

Dopuna: 30 Maj 2008 21:42

Ja mislim da mogu da vam uradim prostu verziju ali opet.... Jer prosta ide ovako.
Imamo 2 slike 1. slika =Start; 2.Slika = Cilj.
Koristimo kod za sudar i onda je to to.
Ali ovo podrazumeva da je mapa nasa. Dodamo kod za ascii u igraca i onda samo napravimo stazu to je posao 30min. ( Racunajuci da su slike gotove)
@ BiserX pa kao sto pise kako se svi slozimo samo nemoj da bude ime lavirint jer to nece biti samo jedini projekat nadam se Smile. Npr Timski rad Smile Kako se ostali sloze. Predlozio bih da napisemo ko sve radi na projektu pre nego sto pocnemo da ne bi posle bilo ovo ono.

offline
  • Pridružio: 06 Maj 2007
  • Poruke: 241
  • Gde živiš: Beograd

Sve sto si predlozio je ok. Svako od nas radi jedan deo od algoritma za koji se dogovorimo.

offline
  • Srđan Tot
  • Am I evil? I am man, yes I am.
  • Pridružio: 12 Jul 2005
  • Poruke: 2483
  • Gde živiš: Ljubljana

Steta sto pravitelavirint za novine... mada, od neceg se mora poceti. Meni je program za generisanje i resavanje lavirinta (za resavanje koristim A* algoritam... nije mnogo efikasan, ali moze da posluzi) jedan od prvih programa koji pravim kada ucim neki nov jezik.

Primetio sam da slozenost lavirinta prilicno zavisi od mesta sa kojeg igrac postatra. Ako posmatra sa visine (onako kako lavirint vidimo u casopisima), onda je lavirint lakse resiti i, samim tim, treba generisati slozeniji da bi predstavljao neki izazov. Kada se igrac "nadje" u lavirintu i kada mu zidovi zaklanjaju pogled (kao da se stvarno krece kroz lavirint), onda je lavirint mnogo teze resiti jer ne postoji sansa da se unapred vidi da li neki put vodi do cilja, i prilicno je lako izgubiti orientaciju u uskim hodnicima koji lice jedan na drugi.

Iskreno, meni je mnogo zanimljivije da pravim ovu drugu vrstu. Evo kako je izgledao jedan od tih programa koje sam pravio (postavio sam samo program za resavanje, tj, za igranje). Nije pisan u VB, ali cisto da vidite o cemu se radi pa vam se mozda vise svidi da pravite tako nesto.

Kontrole su standardne FPS (WASD + mis).

https://www.mycity.rs/must-login.png

offline
  • Nemanja
  • Web Designer and Developer
  • Pridružio: 24 Jan 2007
  • Poruke: 266

e a u kom si ga programu radio???? Ovo mi lici ni delphi, ali nisam siguran.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 863 korisnika na forumu :: 11 registrovanih, 1 sakriven i 851 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., alkatraz080, babaroga, Istman, ladro, marsovac 2, Mi lao shu, nebkv, Oscar2, repac, stegonosa