Razmišljam o nekoliko manjih marketing investicija u svrhu promovisanja svog sajta (neću navoditi koji, samo da je reč o jednom online magazinu, opšteg tipa).
Do sada sam koristio Google Adwords i nisam baš siguran da li je opravdao utrošenih 100eura.
Nakon toga, oprobao sam se u nečemu novom - facebook reklamiranju - plaćao administratoru jedne velike stranice da šeruje nekoliko članaka dnevno i ta se investicija itekako isplatila: za 50eura mesečno, 40.000 'fanova' (polovina aktivnih) je dnevno čitalo 2-3 članka, a to je donosilo oko 800-1000 unikatnih poseta dnevno.
Sada razmišljam da li sam zaboravio na još neki način promocije.. Neki od "domaćih" oglašivača: ZepterAds, Etarget,.. ili konkretno na nekim pojedinačnim sajtovima? na MyCity-ju?
Kakva su vaša iskustva, i šta je to za šta se najčešće odlučujete, ako za cilj postavite, kao što dugme iznad kaže "pametno i ciljano oglašavanje" sa namerom sticanja stalnih posetilaca, a ne samo što većeg broja klikova i kratkih poseta?
|