Moje Delphi 3D igre (sa sourceovima... uglavnom)

1

Moje Delphi 3D igre (sa sourceovima... uglavnom)

offline
  • Yonder 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 15 Avg 2003
  • Poruke: 12
  • Gde živiš: Belgrade, Yugoslavia

Kad god pogledam ovaj forum je prazan... Sad
Mozda ce ovo pomoci...




Na brzinu sam sklepao sajt na Tripod-u (upload je trajao) na kome su moje zapocete ili upokojene 3D Delphi Igrice.

Vecina ih koristi OpenGL preko GLScene-a.

Ako neko zeli, nek postuje adresu na domaci programming forum... ja nemam newsgrop access Confused

Arrow members.lycos.co.uk/yonder32/

Pozrdav



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • AxeZ 
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 17 Apr 2003
  • Poruke: 3989
  • Gde živiš: Novi Sad, Vojvodina

Svaka cast Yonder



offline
  • Peca  Male
  • Glavni Administrator
  • Predrag Damnjanović
  • SysAdmin i programer
  • Pridružio: 17 Apr 2003
  • Poruke: 23211
  • Gde živiš: Niš

zaista lepo...
jesi li koristio neki gotov engine?
pretpostavljam da si objekte uvezo iz 3dsmax?

offline
  • Pridružio: 26 Apr 2003
  • Poruke: 1947
  • Gde živiš: Srbija

Zaista jako lepo odradjeno

offline
  • Yonder 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 15 Avg 2003
  • Poruke: 12
  • Gde živiš: Belgrade, Yugoslavia

Za 3D space projekat sam razvijao svoj 3D engine kroz D3DRM - i to je bilo sumanuto. Ja ralativno neiskusan a po primerima implementiram texture mapping i mesh deformation Smile

Od tada sam se opametio i gledam da za engine koristim nesto tudje, lepo napisano i nadasve besplatno.

Bude li interesovanja post-eovacu nove verzije, poneki tool i neki tutorial.

Hvala na pohvalama Smile

offline
  • Yonder 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 15 Avg 2003
  • Poruke: 12
  • Gde živiš: Belgrade, Yugoslavia

Sve modele sam sam gacao, izuzev modela Vojak.smd (koji sam prepravljao iz half-life Massn modela pomocu MilkShape-a 3D)

Za prvi primer modeli su uvozeni kao X fajlovi, tj. exportovani iz 3DS Maxa, pa konvertovani sa conv3ds.exe.

Od tad pa nadalje i ubuduce koristim Lightwave.

offline
  • Pridružio: 26 Apr 2003
  • Poruke: 1947
  • Gde živiš: Srbija

Svaka cast, ako zelis bilo bi mi drago da vidim "sta je posle bilo"

offline
  • Pridružio: 18 Apr 2003
  • Poruke: 8134
  • Gde živiš: U kesici gumenih bombona...

ja sam se pre nekoliko meseci zagrejao za DirectX za Visual Basic i kada sam video source od neke igre koja cak nema ni poentu malo sam se ohladio, ali i dalje zelim da uradim jednu igru pa te pitam da li ima negde da se skine engine za Visual Basic?

sve ovo sto si uradio je prelepo.... svaka cast

offline
  • Pridružio: 26 Apr 2003
  • Poruke: 1947
  • Gde živiš: Srbija

Neki dobar engine za VB je :
1. Maltene nemoguce napisati
2. Idiotski free davati

offline
  • Yonder 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 15 Avg 2003
  • Poruke: 12
  • Gde živiš: Belgrade, Yugoslavia

Zapravo ima solidnih engine-a i za VB.

Na onom mom budjavom sajtu naci ces i linkove pri dnu - revolution3d.net radi jako lepo i pod VB-om, a dosta primera je bas za VB.

Uvek mozes da probas Morfit 3d engine - 3dstate.com ili Eldermage 6dx - aztica.com - oba imaju podrsku za VB ako se dobro secam.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 784 korisnika na forumu :: 4 registrovanih, 0 sakrivenih i 780 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: draggan, pein, zlaya011, šumar bk2