Lucius je stealth psychological (survival) horror igra Shiver Gamesa objavljena krajem 2012. godine za Windows.
Premisa je slična onoj iz The Omen filma. Igrači će preuzeti ulogu šestogodišnjeg dečaka koji je sin đavola. Imaće zadatak da ubiju sve ukućane određenim redosledom a u tome će im pomoći set nadprirodnih sposobnosti koje dečak poseduje a koje postaju jače svakim novim ubistvom.
Svi incidenti će se dogoditi na plemićkom imanju porodice.
Informacije :
Razvojni tim : Shiver Games
Objavljivač : Lace Mamba Global
Endžin : Esenthel
Platforma : Windows
Žanr : Survival horror, stealth, psychological horror
Datum objave : oktobar 2012.
Režim : jedan igrač
Jedva sam naterao sebe da je kupim, bila je na nekoj rasprodaji i nema sjajan metascore - 59, mnogo negativnih komentara oko linearnosti i slično.
Međutim u poslednjim trenucima odem na Steam stranicu igre i vidim achievementse i kupim je
Ono što me je iskreno privuklo je sama priča + gejmplej. Dečak koji ima natprirodne moći koje su interesantne, različita ubistva itd. Nekako je unikatna sama ta priča - naravno imaš igre sa sličnim gejmplejom ali ovo je nekako različito.
Stigao sam negde do polovine igre kroz 3h igre. Ima više od 20 chaptera ako se ne varam...
Svaki chapter jedno ubistvo.
I sada, ono što je bitno - gejmplej...
Mapa ove vile ili šta je već je toliko ogromna da se često izgubim i posle 3-4h igre... Sto soba povezanih na različite načine i slično.
Istina je da je igra dosta linearna - sva ubistva se mogu uraditi samo na način na koji su predviđana i slično; međutim meni ne smeta to jer te većina zadataka tera da mozgaš malo i pronađeš predmet ili način. To u kombinaciji sa ogromnom kućetinom zna da traje dosta dugo. Jedina pomoć koju ćete dobiti je jedna rečenica na početku i par rečenica u svesci koju Lucius nosi.
Moći koje se promovišu se isto ne mogu svuda upotrebiti
Ako vas odrasli uhvate kako ih vežbate ispred njih ili držite neki sumnjivi predmet, neće dugo trajati pred pojavu Game Over ekrana i u tom slučaju igrate ponovo.
Kada je njihova upotreba u pitanju isto je dosta linearna. Možete telekinezu uportebiti na bilo koji predmet ali već kontrolisanje ljudi neće tako lako moći da se koristi.
Opet, meni to ne smeta iz nekog razloga i ovo što ja opisujem su i kritičari zamerili - koliko bi kul bilo da je ovo sandbox gde morate sami da pazite da vas ne uhvate ? Itd.
Ono što me zaista raduje je najava druge igre koja bi trebala da se pojavi 2015. godine. Priznali su svoje greške i obećali sandbox iskustvo gde će ova premisa zasijati IMO...
Dopuna: 29 Okt 2014 18:42
Pređoh je.
88% achievementsa
Od polovine pa na ovamo se baš pretvorila u nelogičnosti pa sam morao da čitam guide kod nekih slučajeva.
U nekim situacijama je baš bila creepy igra iako za to nema razloga.