• Pridružio: 12 Jun 2005
  • Poruke: 1847
  • Gde živiš: Apatin

Ovde mozemo pisati recenzije novih albuma.Ne moraju biti metal ili rock.Samo vas molim da budu na srpskom.

DESTRUCTION
Inventor Of Evil

Stari,dobri thrasheri Destruction vratili su se posle dve godine pauze.Bezkompromisni thrash zvuk na ovom albumu je ostar poput zileta.Ovaj bend kritika nikad nije smatrala za virtuoze,ali svi njihovi albumi su pakleno dobri!Na ovom albumu se nalaze neke izuzetne numere:himnicna Soul Collector sa veoma agresivnim rifovima,mracna The Calm Before Storm sa zestokim tempom i finim arpedjom prava su remek dela.Treba spomenuti i pesmu The Alliance Of Hellhounds u kojoj ucestvuju jedna od najvecih imena metal muzike:Biff Byford,Doro,Shagrath,Speed,Paul Di'Anno,Messiah,Mark Osegueda,Peavey Herman i nezaobilazni Peter Tasgtgren.Ovaj poslednji zasluzan je i za odlican miks koji je uradjen u njegovom studiju The Abyss.Ovo je obavezno stivo za sve thrash metalce!

official website:

Dopuna: 28 Jan 2006 13:57

PRIMAL FEAR
Seven Seals

Nemacki heavy metal komandosi vracaju se jaci nego ikada!Legendarna petorka servira nam svoj sesti album kao primer heavy metala iz 2005 godine.Producent je basista Mat Sinner (Sinner) kome je asistirao Charlie Bauerfeinda (Blind Guardian,Motorhead,Halford).Miksovao ga je Mike Frazer (Ac/Dc,Metallica,Aerosmith,The Cult),u kanadskom studiu The Warehouse Studios.Seven Seals je zaista najbolji album koji je Primal Fear izdao do sada.Masivni rifovi u Evil Spell,Carniwar i Demons And Angels kao da su pravljeni za headbanging,a Diabolus i predivna balada In Memory veoma su emotivne,uz orkestarske aranzmane i sjajan glas Ralfa Scheepersa.Prvi singl i naslovna Seven Seals su prava klasika,pravljena za pravog metal fana.

official website:

Dopuna: 29 Jan 2006 19:12

EDGUY
Rocket Ride

Edguy se vratio sa novim albumom.Prva stvar koja ce vam zaokupiti paznju je omot albuma koji je veoma zivopisan uradjen u stilu stripa.Ali vracamo se na album.Ovaj album je malo drugaciji od predhodnih.Cepanje duplog basa je smanjeno na minimum pa ovaj album mozemo okarakterisati vise kao Hard Rock ostvarenje ali sa uobicajnim Edguy stimom i savrsenom produkcijom.Gitare su melodicne a klavijature iskoriscene na jedan originalan nacin,ali prava promena je u tempu pesama.Nema vise bombasticnih power metal momenata vec tacno postavljene i odsvirane pesme,naravno ima par pesama u starom power fazonu kao Return To The Tribe ali ovo je prvi put da se Edguy pokazuje u ovakvom svetlu.Pesme se menjaju u razlicitim brzinama.Album otvara epska numera dugacka 8 minuta.Posle uvdne numere sledi pesma Rocket Ride koja pokazuje Tobiasa u pravom svetlu.I tako kroz ceo album.Dan kada ce Edguy razocarati svoje fanove jos nije dosao ali moze se naci par razocaranih fanova.Ovaj album bih preporucio svima onima koji vole Hard-Rock / melodic Heavy Metal.

official website:

Dopuna: 01 Feb 2006 20:55

ZERO HOUR
A Fragile Mind

Ovaj album je muzicki zavrsen pre vise od godinu dana ali zbog problema sa originalnim pevacem Erik Rosvold-om vokali nisu snimljeni do nedavno.Fred Marshall je zamenio originalnog pevaca i ima mnogo toga da dokaze pred fanovima grupe.Fredov glas je malo melodicniji nego Erikovali se primeti da ne moze bas da izvuce kompleksne linije kao Erik.Bend je sam krenuo u malo drugacijem pravcu(ne mnogo ali...).To se moze primetiti u pesmi Destiny Is Sorrow koja ima veoma catchy refren sto za ovaj tehnikal bend nije bas standardno.U muzickom smislu bend je napravio blazi album i melodicniji u odnosu na album Towers Of Avarice.Kompleksnost pesama je zamenjena sa melodicnijim zvukom koji se javlja u nekoliko pesama.Zero Hour su vec nakon nekoliko meseci od zavrsavanja zavrsili materijal za novi album ali bilo bi najbolje da malo pricekaju sa novim albumom kako bi fanovi mogli da "slegnu ovo izdanje.U krajnjem slucaju A Fragile Mind je odlican album sa mnostvo technical progressive metal zvucima ali i sa dosta melodicnih i lako pevljivih melodija.

official website:

Dopuna: 03 Feb 2006 21:43

HYPOCRISY
Virus

Ponekad se jedino kroz sopstvene greske moze sagledati sta je uspeh i kako je moguce vratiti se na pravi put.U neku ruku,to se dogodilo i Peteru Tatgrenu,nakon sto je zestoko kritikovan za album Catch 22.The Arrival je bio na staroj stazi,ali nedostajala mu je prava snaga,diminantna na predhodnim albumima.Jedva godinu i po dana nakon predhodnog,sa potpuno novom postavom ,Tatgren nam daje Virus.Stvari su se definitivno vratile na staro i Peter se u potpunosti iskupio intenzitetom,brzinom i agresivnoscu,sto narocito dolazi do izrazaja narocito na uvodnoj Warpath.Brzi ritmovi,freneticni bubnjevi i povratak death metal pevanjudaju zivost ocigledno pomno osmisljenim pesmama.Sadrzaj Virus-a lebdi izmedju starog i Novog Hypocisy-ja,ali kada pogledamo njegovo mesto u istoriji benda,ovo je najbolji album koji su snimili u ovom milenijumu.

official website:

Dopuna: 06 Feb 2006 19:12

DRAGONFORCE
Inhuman Rampage

Iako vole da se nazivaju Extreme Power Metal bendom Dragonforce svira prog/power metal.Ako pomesate tekstove Dio-a,gitarske radove Yngwie Malmsteen i Iron Maiden,brzinski blast beat bubanj i pevanje u stilu Helloween dobicete Dragonforce.Ovaj kvintet iz Londona kao i na predhodna dva albuma nam donosi mnogo buke i brzine.Ovaj zanr nije za svakoga jer ce neki reci da lici na neku parodiju drugi na prave umetnike.Ali sta god drugi rekli Inhuman Rampage je tehnicki fantasticno odradjen album.Mnogi bendovi ce imati problem da se tehnicki i precizno uigraju kao kvintet iz Londona.U svakom slucaju ovaj album je vredan slusanja.

official website:

Dopuna: 26 Feb 2006 20:25

AXXIS
Paradise In Flames

Nemacki bend Axxis tesko da nekome moze da bude nov posto je debitovao 1989god.,a novi album Paradise In Flames im je deveti po redu.Sa muzicke strane njihov rad se moze opisati kao melodican hard/heavy sa klavijaturama.Ovo bi moglo zvucati kao potpuno sablonski bend,ali njihove pesme uopste nisu lose,pre svega zbog melodicnosti.Pompezni refreni,preupotrbljene klavijature,i promene vokala glavne su osobenosti ovog solidno produciranog albuma.Uprkos veoma dobrim pesmama Dance With The Dead,Ice Wind,Gods Of Rain i posebno Lady Moon,Axxis ima tendenciju da upada u pomalo parodijske trenutke.Znaci da razjasnimo:ako ste fan hard/heavy zvuka ovaj ce vam se dopasti,a ako ne zalazite u te muzicke vode,nema razloga da gubite vreme.

official website:

Dopuna: 26 Feb 2006 20:29

RAGE
Speak Of The Dead

Iako je tek pre nedelju dana organizovan party za preslusavanje novog albuma legendy heavy/power metala Rage vas prijatelj ga je nabavio i poslusao.Sta da vam kazem o ovom albumu a da sacuvam svoju pribranost.Ovo je istinski fantastican album sa svim najboljim elementima koje je Rage gajio svih ovih godina.Brze solirajuce gitare,bubanj koji pomera bubrege i glas koji razvaljuje sve.Od prve do poslednje pesme smenjuju se ritmovi koji ce vas zakucati za stolicu.Produkcija je odlicna a Rage zvuce bolje nego ikada.Ako ste u prilici da poslusate ovaj album nemojte preskociti jer necete biti razocarani.

official website:

Dopuna: 08 Mar 2006 19:02

AT VANCE
Chained

Ovaj bend je oformljen 1998god.a ovo je njihovo najnovije izdanje koje ce zadovoljiti sve ljubitelje melodic/power metala ali ono takodje sadrzi jos neka iznenadjenja koja ovo izdanje cini dobru ponudu.Ovo je njihov sesti album i prati tokove kao i njihova predhodna izdanja.Ne ocekujte nista manje zestoke gitare i pevaca koji zna kada treba da peva visoko a kada nisko.Pesme su veoma catchy,sa mnogo melodija i horova koji ovaj album cine veoma zanimljivim.Uprkos velikim personalnim promenama album je odlican.Na ovom albumu ima mnogo dobrih ideja koje su iskoriscene maksimalno,a sa odlicnom produkcijom cine ovaj album obavezno stivo svakog power metal fana.

official website:

Dopuna: 21 Mar 2006 15:34

JORN
The Duke

Iako je Masterplan njegov glavni prioritet Jorn i dalje nalazi vremena da pise solo albume.Ovo je njegov 4.po redu solo album i da skratim pricu ovo je jos jedan album pun bombasticnog rock-a i heavy metala sa dosta melodija u pravoj Coverdale-skoj tradiciji.Opet je gospodin Lande okupio velika imena iz sveta muzike:Tore Moren i Jorn Viggo Lofstad gitare,Morty Black (TNT, Vagabond) bas,Willy Bendiksen (The Snakes) bubnjevi i poslednji ali ne i manje vredan Don Airey (Ozzy, Rainbow) klavijature.Ovim albumom Jorn pokazuje koliko je kreativan.Ali pazite,ovaj album nije kvalitetan koliko i Masterplan-ov poslednji album ali ce sigurno oduseviti fanove ovakvog zvuka.

official website:

Dopuna: 29 Mar 2006 20:26

SEPULTURA
Dante XXI

Neverovatno zvuci cinjenica da je Derrick Green u Sepulturi isto toliko dugo kao svojevremeno Max Cavalera,a da ga fanovi uprkos dobrom albumu Roorback,jos nisu prihvatili.Sve se vise cini da se tako nesto nikada nece dogoditi.,ali to ne bi trebalo umanjiti kvalitet ovog albuma.Dante XXI je daleko najbolji u Derekovoj eri i slobodno se moze reci da stoji rame uz rame sa pojedinim izdanjima iz Max-ovog doba.Umesto naleta teskoih rifova i plemenskih ritmova,bend je uploavio u HC vode vise nego ikada.Prisutan je stari zvuk,ali je mnogo direktniji nego ranije.Tuzno je sto ljudi na Sepulturu ,predvodjenu Derrickom,gledaju kao prolaznu fazu do povratka Max-a,posto ce fanovi koji nepristrasno ocene ovaj album,Dante XXI biti vise nego dobar.Ovo je najbolji dokaz da u "Sepul naciji" ima jos mnogo zivotnog soka.

official website:

Dopuna: 23 Apr 2006 15:17

ASTRAL DOORS
Astralism

Ovo je bend koji na veoma zarazan nacin predstavlja odlicnu mesavinu klasicnog hard rock/metal zvuka.Secajuci se slavnih dana Black Sabbath-a,Dio-a i u maloj meri Rainbow-a zajedno sa njihovim pevacem Patrik Johansson-om koji se moze porediti sa velicinama kao sto su Ronnie James Dio i Tony Martin.Pet meseci je ulozeno u ovaj album,sa razlogom.Mozemo reci da je on u odredjenoj meri i konceptualan posto se bavi pitanjima velike ljutske vere u religiju kao i verske vodje koje ih obmanjuju.Poruka benda je da prestanu sa tim ludilom i okrenu se vaznijim pitanjima sto nece biti tesko posto je Astralism jos jdno odlicno osavarenje ove grupe.Jedina kritika ide na manjak varijacija u pesmama.Sveu svemu Astral Doors su ovim albumom dokazali pozicije koje su zasluzili kod fanova.

official website:

Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 24 Apr 2005
  • Poruke: 2530
  • Gde živiš: Obrenovac

Hehe, ovo tvoj licni thread?Smile "No trespass, beware of the dog" Smile

offline
  • Pridružio: 12 Jun 2005
  • Poruke: 1847
  • Gde živiš: Apatin

Ma jok nego ljudi dodju i procitaju.Ne vide razlog za postovanje.

Dopuna: 06 Jun 2006 19:11

Elvenking - The Winter Wake

Italijani Elvenking su se vratili sa novim albumom The Winter Wake sa kojim donose neke nove personalne promene.Originalni pevac Damnogoras koji je snimio demo i prvi album se vratio umesto Kleid-a,takodje je osnivac grupe gitarista Jarpen napustio grupu i posto je on radio neke growl i screem vokale na njegovo mesto su pozvali Schmier-a iz benda Destruction da uradi posao na snimanju albuma.Sa dosta epic i folkornih uticaja Elveniking dosta podsecaju na Blind Guardian ali sa vise tradicionalnih instrumenata kao sto su violine i flaute kao i sa mnogo brzim bas bubnjem.Na pesmama se smenjuju clean i screem vokali sa mnogo razlicitih kompozicija koje su sebi sadrze dosta violina i akusticnih delova.Damnogoras svoj vokal prekriva sa dosta agresivnim vokalom Schimer-a koji daje jednu dozu agresivnosti.Produkcija je dlicna sto je jos jedan plus ovom albumu.Rezime je da su Elvenking ovim albumom otisli korak napred ali su se u isto vreme vratili kako bi neki rekli "korenima".Iako pri prvom preslusavanju ovaj album slabije ulazi u usi trebala bi mu se dati jos jedna sanse posle koje ce te ga sigurno opet pusta iznova.

official website:

Dopuna: 10 Nov 2006 14:02

HAMMERFALL
Threshold

Izasao je i novi album scedskih eavy metalaca.Iako ih mnogi karakterisu kao power metal oni sviraju stari,cistokrvni heavy metal izvucen iz najobljih skola 80-ih.Iako je grunge potisnuo i gotovo unistio metal 90-ih nekoliko bendova je uspelo da opstane,a krajem 90-ih i da vrati heavy metal na stara vrata.Ovim novim albumom pokazuje da se sa pravom naziva jednim od spasioca starog dobrog heavy metala.Od uveodne Threshold do zavrsne Titan,Hammerfall pokazuje danasnjim MTV metalcima kako se to nekada radilo,a bogami i danas.Za svakog fana starog dobrog heavy metala obavezan abum.

official website:

Dopuna: 29 Jan 2007 20:46

WUTHERING HEIGHTS
The Shadow Cabinet

Zavrsivsi trilogiju sa Putnikom albumom Far from the Madding Crowd,Wuthering Heights se vraca na scenu sa jos jacim i intenzivnijim albmom,pravim malim remek delom.Vokalne duznosti su i dalje u posedu Patrik Johanson-u(Astral Doors,Space Oddisey).Najvise hvale moram priznati idu na racun tekstova koji su ovom slucaju prave male poezije.Muziku je mesavina power i proresiv metala sa uplivima srednjovekovne folklorne muzike.Ceo album je odsviram veoma brzo i mocno sa dosta promena brzine i ritma ali takodje ovaj album prikazuje i tehnicku stranu sviranja ovog benda tako da ce te to moci lako da primetite.Pesme koje bih preporucio su Demon Desire, Beautifool, Faith - Apathy Divine Part I, Snow - Apathy Divine Part II ali ni ostatak ne kaska za njima.U svakom slucaju fenomenalno ostvarenje koje ce sigurno biti zapamceno u analima heavy metal publike.

official website:

offline
  • Pridružio: 11 Jul 2007
  • Poruke: 72

offline
  • Pridružio: 23 Nov 2007
  • Poruke: 4
  • Gde živiš: BG

Extremno odradjeno:)

offline
  • Pridružio: 11 Jul 2007
  • Poruke: 72

ASTRAL DOORS
New Revelation

Iako je bend nastao tek 2002 ovo je vec 5-o studijsko izdanje ove sestorke iz Svedske.Posle slusanja ovog albuma ocigledno je da se Astral Doors polako menjaju. Prva stvar koja se primeti je manje Hammond-a dok u muzickom smislu okrecu se vise modernijem zvuku heavy i power metala sto nije bio slucaj na predhodnim albumima gde je dominirao zvuk rock-a i metal-a 70-ih i 80-ih. Neki bi rekli da su izgubili onaj old school zvuk na novom albumu ali pre bih rekao da je ovaj novi zvuk pristupacniji metal fanovima kako zbog svojih novih uticaja tako i zbog svoje melodicnosti koja je veoma prisutna na ovom albumu. Pored OPET fantasticnog vokala Patrik Johanson-a tu je i ostala ekipa koja je pokazala da je muzicki i tehnicki potpuno sazrela i da se moze uhvatiti u kostac i sa nekim "zrelijim" bendovima. U svakom slucaju ako volite hard rock,heavy ili power metal ovo je definitivno bend za vas.

Official Website:
astraldoors.com

Dopuna: 25 Nov 2007 18:57

@Ana Buffon Van Nistelrooy hvala Smile

Ko je trenutno na forumu

Ukupno su 1155 korisnika na forumu :: 41 registrovanih, 9 sakrivenih i 1105 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., airsuba, ajo baba, ArchaBasha, Asparagus, BraneS, BSD, bufanje, cifra, Darko8, dmdr, doktor1964, draganca, draggan, GenZee, gorican, HogarStrashni, HrcAk47, Ivica1102, Krusarac, Krvava Devetka, Kubovac, kybonacci, LUDI, Magistar78, Metanoja, mile23, milenko crazy north, milimoj, mkukoleca, moldway, nemkea71, oldtimer, opt1, panzerwaffe, pein, stalja, vathra, Velizar, Webb, YugoSlav