Računarski biseri

1

Računarski biseri

offline
  • AxeZ 
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 17 Apr 2003
  • Poruke: 3989
  • Gde živiš: Novi Sad, Vojvodina

http://galeb.etf.bg.ac.rs/~random/pub/fun/RC-SysAdmin.html

Stvari koje biste trebali znati kad radite ovde:

Računar:
Crna kutija koja obavlja posao za vas. To je sve što treba da znate o njemu.

Vreme odziva
Uobičajeno se izrazava u nanosekundama; ponekad se meri mesecima. Glavno pravilo je: Prekinite da se žalite osoblju RC-a zbog vremena odziva.

Hardware
Pogledati pod „Računar”. Ponovo ponavljamo, to nije vaš problem.

Software
Kada bi mi hteli da vi nešto znate o tome, rekli bi vam. Zbog toga, ostavite nas na miru.

Mreža
Ne brinite vi o tome, to je naša briga. Koristite je za slanje pošte drugim luserima, koji su kao i vi. I ne mislite da mi tu postu ne čitamo. Šta bi inače radili po ceo bogovetni dan?

Podaci:
Opšte pravilo je: Ne koristite nikakve data fajlove, a ako ih nađete, pobrišite ih pre nego što ih mi nađemo. U stvari, samo se držite dalje od računara (videti „Vreme odziva”).

Pad sistema
NIKAD ne zovite sistem menadžera da mu kažete da mislite da je računar pao. Takođe, NIKAD ga ne zovite da ga pitate kada će se sistem ponovo podići. Što ga više gnjavite, više vremena će trebati da se sistem ponovo digne.

Vreme kad je računar isključen
Kao što rekosmo, ne pitajte.

Vreme kad računar radi
Budite zahvalni zbog toga, koristite ga mudro, i mičite nam se iz vidokruga.

Prekovremeni rad
Ne budite smešni.

Pauza
Vreme tokom kojega ne moramo da trpimo vaše slinavljenje. NE POKUŠAVAJTE da zovete. Nema svrhe.

Programerska soba
Držite se dalje od nje, niste pozvani. Ne kucajte na vrata — čak i ne mislite na to. Prošli put smo razbili telefon kada je jedna od vas budala zvala, i ne nameravamo da ga zamenimo. I držite vaše masne prste podalje od prozora.

Naše kancelarije
Ime kazuje sve ... naše su; ne ulazite.

Vaši problemi
Ime kazuje sve...

Rokovi
Opšte pravilo je: Rokove ne priznajemo; to nije naša stvar. Idite i recite nekome koga je briga.

Održavanje opreme

1. Valjan razlog za obaranje sistema u svako vreme.
2. Mnogo, mnogo važnije od svega što vi radite.
3. Sve što odlučimo da zovemo „održavanje opreme” jeste održavanje opreme.

Software Upgrade-i
Previše složeno za vas da to pojmite. Ako vam kažemo da vršimo upgrade sistema, budite tihi i zahvalni. To je za vaše lično dobro, čak i ako to znači produženo vreme kad je računar neoperativan tokom najveće gužve.

E-mail upućen nama
Briše se pre nego sto se pročita, zato ne gnjavite se da ga šaljete.

Default-i
Mi volimo kako su postavljeni; izabrali smo ih sa razlogom. Ne petljajte se sa njima, smatrajte ih obaveznim.

Poruke o greškama
Ne interesuju nas. Ionako ćemo vam ubiti proces, pa ih zato zadržite za sebe.

Ubijanje vaših procesa

1. NIKAD ne pitajte zašto
2. To je van vaše kontrole
3. Nikakva upozorenja se ne izdaju
4. Vrhunac našeg radnog dana
5. Ako zovete, to će se desiti. Bez ikakvih izuzetaka.

Password-i
Zadržavamo pravo da ih menjamo bez prethodnog obaveštenja. Što više zanovetate, to će gori da budu.

Korisnici (luseri)

1. Usporavate računar
2. Trošite nam vreme
3. Opšta ste napast
4. U stvari, gori ste od svega navedenog

Modifikacije software-a
Vi NE ZNATE sta želite — mi ćemo vam reci šta želite. Software ostaje kakav je i dosad bio. Tačka.

Privilegije
Mi ih imamo, vama ne trebaju. Dovoljno rečeno.

Prioritet
Naš je veći od vašega, prihvatite to. To je razlog zašto se naše igre izvršavaju brže od vaših odurnih simulacija (videti „Vreme odziva”).

Terminali
Pre nego što nas pozovete u vezi vašeg problema sa terminalima, razmislite o sledećem:

1. Jeste li spremni da ne koristite isti nekoliko nedelja?
2. Da li STVARNO želite da vam pobijemo sve procese?
3. Da li ste se opet sapleli o kabl?
4. Naravno da jeste.

Prostor na disku
Mi postavljamo kvote, vi živite sa njima. Ako vam treba još prostora pogledajte pod „Podaci”.

Operateri
Mi ih biramo i mi ih obučavamo. Oni rade ono što im mi kazemo. Obično su naoružani; uvek su opasni.

Backup-i
Dobra ideja ukoliko je nekoga briga, kao što, naravno, nije.

Ručak
Jedini vremenski interval kada poziv našoj kancelariji neće rezultovati ubijanjem vaših procesa.

Bezbednost podataka
To je vaš problem. Mi sigurno nećemo da gubimo noći i dane zbog toga. Naši fajlovi su dobro obezbeđeni i mi se osećamo sigurno.

Sekund
Vremenski interval koji je potreban da rešimo vaše probleme ubijanjem vaših procesa.

Večnost
Vremenski interval koji je potreban da se reše vaši problemi koji se ne mogu rešiti ubijanjem vaših procesa.

Nemoguće

1. Ne može biti ura|eno (što se vas tiče)
2. Ne možemo biti zabrinuti
3. Počinjete da nam dosađujete

Meniji
Ako se ne nalazi u meniju, ne pitajte za to. Nije dostupno. Ako jeste u meniju onda ili nije od koristi ili ne radi. Radimo na tome (videti pod „Večnost”).

Utilities
Nalazimo da su veoma korisni, a vi ćete naći da su skroz nedostupni. Uostalom, oni nisu u meniju, je l’ da? Šta smo vam rekli u vezi toga?

Napast
Vi.

Naravno, za sebe zadržavamo pravo da dodamo, promenimo ili izbacimo bilo šta sa ove liste. Ne tražimo od vas da to prihvatite bez pitanja, samo vas obaveštavamo o tome.

Sada svako od nas i vas zna na čemu je. Sigurni smo da neće više biti nikakvih problema. Ukoliko imate ikakvih pitanja ili komentara, osećajte se slobodnim da ih zadržite za sebe.

Ukoliko osetite potrebu za dodatnim informacijama, preporučujemo vam da pitate nekog drugog.

Iskreno,
SysAdmin-i sistema RC ETF-a

P.S. Nova disk kvota od 30 blokova po luseru pocela je da se primenjuje juče. Svima koji budu premašili novu disk kvotu oduzeće se nalozi.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Puky  Male
  • Scottish rebel
  • Pridružio: 18 Apr 2003
  • Poruke: 5815
  • Gde živiš: u Zmajevom gnjezdu

AxeZ ::Računar:
Crna kutija koja obavlja posao za vas. To je sve što treba da znate o njemu.


Nekada je i sive boje od duvanskog dima i nepomeranja godinama. Obicno stoji i solja kafe pored, neoprana - naravno.


Citat:
Pad sistema
NIKAD ne zovite sistem menadžera da mu kažete da mislite da je računar pao. Takođe, NIKAD ga ne zovite da ga pitate kada će se sistem ponovo podići. Što ga više gnjavite, više vremena će trebati da se sistem ponovo digne.


Normalno. Ne mogu ni administratore da stignem da nazovem koliko zapuse telefonske linije. Srecom ... mobilni radi ki blesav.

Citat:
Korisnici (luseri)
1. Usporavate računar
2. Trošite nam vreme
3. Opšta ste napast
4. U stvari, gori ste od svega navedenog


"A sta je to modem?"
"A jel ja moram da prikljucim i TAJ modem u telefon?"
"Korisnicko ime? A mislite username! aaa ...."



offline
  • Puky  Male
  • Scottish rebel
  • Pridružio: 18 Apr 2003
  • Poruke: 5815
  • Gde živiš: u Zmajevom gnjezdu

E to je ono - na zalost !!!
Pazi kada ne stizem da procitam za 8h radnog vremena sve analize oko MyDoom virusa koliko ima poziva. A pozivi ... daj ... to su smaraci.
JOJ.... cek da se setim... da
Lik zove i vidim da kuca velika slova za sifru.
"Sifra vam je malim ili je cela velikim slovima."
"MALIM."
"A da probate da iskljucite Caps lock?"
"Aaaa.. vid stvarno... Hvala vam." ... i dok spusta slucalicu cujem "A je**** ti ma*** sto si ... " tu tu tu

offline
  • Vlada
  • Pridružio: 20 Apr 2003
  • Poruke: 3360
  • Gde živiš: Beograd

"Ko je dirao tastaturu dok ja nisam bio kući ?" Very Happy

offline
  • AxeZ 
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 17 Apr 2003
  • Poruke: 3989
  • Gde živiš: Novi Sad, Vojvodina

Press any key

......"hmmmm, where is any key"...SmileSmileSmileSmile

offline
  • Goran 
  • Prof.Mr.Dr.Sci. Traumatologije
  • Pridružio: 05 Maj 2003
  • Poruke: 9977
  • Gde živiš: Singidunum

Ne, ide "Where is fucken any key". Wink

offline
  • gamzzy 
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 24 Apr 2003
  • Poruke: 10725
  • Gde živiš: Novi Sad

Kada mi traži any key ja pritisnem onaj ružni taster između Ctrl i Alt, ako neko ima neki taster sa pingvinom-koji-sedi odma' da mi javi!

offline
  • Pridružio: 18 Apr 2003
  • Poruke: 1819
  • Gde živiš: Beograd

na srpskom

-------------------------------------------------------------------
-----------------------------
Podrska: Kakav kompjuter Vi imate?
Korisnik: Beli...

------------------------------------------------------------------------
-----------------------------
Korisnik: Haj, ovde Celine. Ne mogu da izvadim disketu.
Podrska: Da li ste pokusali da pritisnete dugme?
Korisnik: Da, ali se nista ne desava.
Podrska: Ovo ne zvuci dobro; zabelezicu pa cemo…
Korisnik: Ne ... sacekajte trenutak... Nisam je jos stavila...jos uvek je u mom stolu... izvinite.

------------------------------------------------------------------------
-----------------------------
Podrska: Kliknite na ikonicu "My computer" na levoj strani ekrana.
Korisnik: Vase levo ili moje levo?

------------------------------------------------------------------------
-----------------------------
Podrska: Dobar dan. Kako Vam mogu pomoci?
Korisnik: Zdravo... Ne mogu da stampam.
Podrska: Hocete li da klikcete onako kako ja budem i...
Korisnik: Slusaj drugar; namoj da pocinjes strucno sa mnom! Nisam ti ja Bil Gejts!

------------------------------------------------------------------------
-----------------------------
Dobar dan, ja sam Marta, ne mogu da stampam. Svaki put kada pokusam pojavi se poruka "Ne mogu da nadjem stampac". Cak sam podigla stampac i stavila ga ispred monitora, ali kompjuter jos uvek kaze da ne moze da ga nadje...

------------------------------------------------------------------------
-----------------------------
Korisnik: Imam problem da stampam u crvenoj boji...
Podrska: Da li imate kolor stampac?
Korisnik: Ne.

------------------------------------------------------------------------
-----------------------------
Podrska: Sta je sada na vasem monitoru gospodjice?
Korisnik: Meda koga mi je moj decko kupio u supermarketu.

------------------------------------------------------------------------
-----------------------------
Podrska: A sada pritisnite F8.
Korisnik: Ne radi.
Podrska: Sta ste tacno uradili?
Korisnik: Pritisnuo sam F taster 8 puta, bas kao sto ste mi rekli, ali se nista ne desava...

------------------------------------------------------------------------
-----------------------------
Korisnik: Moja tastatura ne radi uopste.
Podrska: Da li ste sigurni da je utaknuta u kompjuter?
Korisnik: Ne. Ne mogu da vidim zadnju stranu kompjutera.
Podrska: Podignite tastaturu i napravite 10 koraka unazad.
Korisnik: OK
Podrska: Da li je i tastatura posla sa Vama?
Korisnik: Da.
Podrska: To znaci da tastatura nije prikljucena. Ima li tamo jos jedna tastatura?
Korisnik: Da, ovde je jos jedna tastatura. Aaaa...ova radi!

------------------------------------------------------------------------
-----------------------------
Podrska: Vasa lozinka je malo slovo j kao jabuka, i veliko slovo V kao Viktor, i broj 7.
Korisnik: Da li je 7 velikim ili malim slovima?

------------------------------------------------------------------------
-----------------------------
Korisnik ne moze da se "nakaci" na internet.
Podrska: Da li ste sigurni da koristite ispravnu lozinku?
Korisnik: Da siguran sam. Video sam da je i moj kolega uneo istu.
Podrska: Mozete li da mi kazete koja je vasa lozinka?
Korisnik: Pet zvezdica.

---------------------------------------------- --------------------------
-----------------------------
Podrska: Koji antivirusni program koristite?
Korisnik: Netscape.
Podrska: To nije antivirusni program.
Korisnik: Jao, izvinite...Internet Explorer.

------------------------------------------------------------------------
-----------------------------
Korisnik: Imam ogroman problem. Drugar je postavio skrinsejver na moj racunar, ali svaki put kada pomerim mis, on nestane!

------------------------------------------------------------------------
-----------------------------
Podrska: Majkrosoftova tehnicna podrska, mogu li Vam pomoci?
Korisnik: Dobar dan! Cekao sam vise od 4 sata na vas. Mozete li mi reci koliko dugo treba da cekam pre nego sto budete mogli da mi pomognete?
Podrska: Uff..? Izvinite, ne razumem Vas problem?
Korisnik: Radio sam u Word-u i kliknuo na help dume pre vise od cetiri sata. Mozete li mi reci kada cete konacno moci da mi pomognete?

------------------------------------------------------------------------
-----------------------------
Podrska: Kako Vam mogu pomoci?
Korisnik: Pisem svoj prvi e-mail.
Podrska: U redu, i, kakve vrste je vas problem?
Korisnik: Pa, napisao sam pismo, ali ali kako da ga ubacim u postansko sanduce?

offline
  • gamzzy 
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 24 Apr 2003
  • Poruke: 10725
  • Gde živiš: Novi Sad

Korisnik: Moja tastatura ne radi uopste.
Podrska: Da li ste sigurni da je utaknuta u kompjuter?
Korisnik: Ne. Ne mogu da vidim zadnju stranu kompjutera.
Podrska: Podignite tastaturu i napravite 10 koraka unazad.
Korisnik: OK
Podrska: Da li je i tastatura posla sa Vama?
Korisnik: Da.
Podrska: To znaci da tastatura nije prikljucena. Ima li tamo jos jedna tastatura?
Korisnik: Da, ovde je jos jedna tastatura. Aaaa...ova radi!

- na ovo sam se pokidao od smeha Very Happy

offline
  • DR  Male
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 08 Okt 2004
  • Poruke: 5450
  • Gde živiš: Beograd

HAHAHAHAHAHAHA!Ovo je najbolje:“Dobar dan, ja sam Marta, ne mogu da stampam. Svaki put kada pokusam pojavi se poruka "Ne mogu da nadjem stampac". Cak sam podigla stampac i stavila ga ispred monitora, ali kompjuter jos uvek kaze da ne moze da ga nadje...“
Nakon sto sam ovo procitao STVARNO sam ostao bez komentara...

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1403 korisnika na forumu :: 60 registrovanih, 9 sakrivenih i 1334 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 357magnum, 39mm, A.R.Chafee.Jr., amaterSRB, Atomski čoban, bankulen, Batinas, bojank, Boris90, Brana01, darkangel, DeerHunter, Dežurni pod palubom, Djokislav, dmdr, Dorcolac, drimer, Duh sa sekirom, Georgius, HogarStrashni, ikan, Ilija Cvorovic, Insan, kinez88, Klecaviks, kokodakalo, Kruger, Krvava Devetka, Kubovac, kunktator, Kure126-7, Litostroton, LUDI, Lukaaa, Lutvo_Redzepagic, milenko crazy north, mkukoleca, MrNo, Nemanja.M, nemkea71, oganj123, oldtimer, opt1, robert1979, royst33, sap, sasa87, slonic_tonic, Srle993, stegonosa, StepskiVuk, suton, Tvrtko I, vathra, virked, VJ, vukdra, yufighter, Zimbabwe, zlaya011