Inverzna Kinematika

Inverzna Kinematika

offline
  • Pridružio: 27 Avg 2005
  • Poruke: 7

Zna li neko neshto o tome i alatima tj.plug inovima za max ?



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 29 Jun 2003
  • Poruke: 972
  • Gde živiš: beograd

ne znam cemu plug-in-ovi, max ima svoje IK solvere.... konkretizuj malo pitanje??



offline
  • Pridružio: 27 Avg 2005
  • Poruke: 7

pa sad...zashto,max ima svashta,ali je ipak mnogo lakshe raditi sa plug inovima.A shto se tiche konkretnog pitanja...hehe...mislim da ti je sada jasno na shta sam mislio Smile znam ja da max ima svoje solvere,ali sam se tu slabo snashao,bash sam se smorio Smile a mozda je to u svakom sluchaju smaranje,iz ovog mog ,tebi nejasnog pitanja verovatno se primetilo da nemam mnogo iskustva sa tim,skorije sam pocheo da listam to,npr. tek pre nekoliko dana sam saznao za gesture max Smilei kad smo vec kod toga...da li postoji plug in koji bi mogao da uveze animaciju iz posera ?mislim da bi ona aniaciju koju sam ja pokushao da napravim trebala da ide mnogo jednostvanije Smile ,zapravo ja sam ruchno pravio korake Smile...i naravno odmah odustao,u CAt-u je to dosta pojednostavljeno ali josh uvek ne znam d li vredi troshiti vreme na njega,mogao bi da mi kazesh u chemu ti radish poshto vidim da ti je to profesija.Eto malo konkretnijeg pitanja Smile

offline
  • Pridružio: 29 Jun 2003
  • Poruke: 972
  • Gde živiš: beograd

radim u max-u i maya-i,
mada max mi je glavni software, u njemu znam sve da radim a u mayi samo animaciju.

kod max-a se karakterna animacija najlakse postavlja uz pomoc biped-a, to je vec gotov humanoidni sistem koji ima istovremeno aktivnu i inverznu i forward kinematiku,



idi u create > systems > biped...

u njegovom figure modu ga prilagodjavas mesh-u tvog karaktera (velicina, zapremina i polozaj kostiju) a onda sa skin ili physique modifajerom zavrsavas rig.. ne znam koliko se razumes u to ali ovo je nekako uopsteno..
nakon toga izlazis iz figure moda i biped je tada potpuno animatabilan.

za posao najcesce koristim bipeda zato sto je vec sav iskonfigurisan, ali mozes sam da pravis skelet pomocu bones-a, ali to je tek posebna prica...

nadam se da sam ti ista pojasnio, ali sta god te jos zanima, pitaj...

offline
  • Pridružio: 27 Avg 2005
  • Poruke: 7

pa thinkeru...hvala na pomoci,vidim nije ti mrsko svima nama neukima da odgovorish,u tom sluchaju u ime svih nas neukih Smile
Da,sve je kako si rekao,nashao sam bipeda,ali...novi problem Smile izgleda mi da ce ih biti vishe,hehe...zapravo kad mu dodelim korake ne mogu da mu animiram ruke niti bilo shta drugo.dakle moze samo da hoda,...ili da trchi.
Pa tako care,pomagaj,znam da znash Smile
A bonesi....stvarno posebna pricha !!! Smile

Sve najbolje narode ! Wink

offline
  • Pridružio: 29 Jun 2003
  • Poruke: 972
  • Gde živiš: beograd

potrebno je da izadjes iz footstep moda.


hvala, trudim se koliko mi vreme dozvoljava...

p.s. ne preporucujem ti preterano koriscenje tih footstep-a,
najbolje je da rucno animiras hod, kao i sve ostalo.

ja u poslu nikada ne koristim to - sve radim sam, mnogo je bolji rezultat.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 828 korisnika na forumu :: 42 registrovanih, 4 sakrivenih i 782 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 8u47, A.R.Chafee.Jr., Andrija357, babaroga, Bane san, Bobrock1, Dannyboy, Denaya, FileFinder, FOX, Georgius, hologram, ILGromovnik, Karla, kovinacc, Kubovac, kybonacci, Leonov, ljubacv, Lošmi, M1los, maiden6657, Mihajlo, Milometer, Mlav, mocnijogurt, Mravce, nemkea71, nick79, pein, rodoljub, sap, Sirius, slonic_tonic, Srky Boy, Steeeefan, theNedjeljko, Trpe Grozni, VJ, Vlad000, VP6919, zillbg