problem rendovajne

problem rendovajne

offline
  • Pridružio: 19 Jan 2008
  • Poruke: 388
  • Gde živiš: podzemlje

imam problem sa rendovanjem u 3ds maxu kad rndujem animaciju u mov ili bilo kom drugom video formatu animacija se ne pokrece
da li znate kako da resim ovaj problem



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 10 Dec 2005
  • Poruke: 355

Stavi u .tga format pa sklopi te slike u animaciju uz pomoc nekog programa, tipa VirtualDub...



offline
  • Pridružio: 19 Jan 2008
  • Poruke: 388
  • Gde živiš: podzemlje

stavio sam u .tga ali kad se zavrsilo rendovanje ispala je samo jedna slika u .tga formatu sta da radim

offline
  • Pridružio: 10 Dec 2005
  • Poruke: 355

Kompresujes u .avi File save as AVI, idi na Video Compression i odaberi ono sta hoces...

offline
  • Pridružio: 19 Jan 2008
  • Poruke: 388
  • Gde živiš: podzemlje

gde se to nalazi da li je ovo to

offline
  • Pridružio: 10 Dec 2005
  • Poruke: 355

Ja koristim Maya-u, ne Max, i rekao sam ti da se to namesta u VirtualDub-u...
Slike ubacis i od njih napravis animaciju, nikako da u Max-u radis render u .avi formatu...

offline
  • Pridružio: 19 Jan 2008
  • Poruke: 388
  • Gde živiš: podzemlje

resio sam problem

offline
  • Pridružio: 10 Dec 2005
  • Poruke: 355

Hvala bogu... Smile

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1024 korisnika na forumu :: 36 registrovanih, 6 sakrivenih i 982 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 357magnum, Atomski čoban, cavatina, celik, Dimitrise93, DPera, dule10savic, Frunze, h8propaganda, havoc995, HrcAk47, JOntra, Karla, Krusarac, ladro, LynxKV, M1los, MiloradKomadic, Milos ZA, mrvica78, nemkea71, Nikolaa11, panzerwaffe, Parker, proka89, repac, robert1979, rovac, royst33, Srky Boy, stegonosa, Stojković, tmanda323, vasa.93, Vojvoda86, wizzardone