Unity Game Engine - opšta diskusija

3

Unity Game Engine - opšta diskusija

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12346

Pollen, Unity VR igra :



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12346

Unity dostupan na Linuxu

http://www.omgubuntu.co.uk/2015/08/unity3d-linux-build

Citat:Unity, the well known engine powering some of the world’s most popular games, has launched an experimental version of its games editor on Linux.

Although anticipated for some time, the Unity for Linux is strictly a tech preview. Future support is not guaranteed.

It also lacks a few of the bells and whistles that its Windows and Mac kin are famed for, including support for importing models from third-party apps.

But every journey has to start somewhere.


Citat:Based on Unity 5.1.0f3, the native Unity Linux editor allows developers to export to the following run-times:

Windows, Mac, Linux Standalone (Unity-based)
WebGL
WebPlayer
Android
Tizen
SamsungTV
The launch of the Unity Linux build marks a significant moment in the viability of Linux, not just as a gaming platform but a more encompassing development one.



offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12346

Napisano: 08 Sep 2015 14:27

Stigao je Unity 5.2

- Unity 5.2 donosi novi prozor za lak pristup servisima poput Unity Ads, Unity Analytics, Unity Cloud Build i Unity Multiplayer.
- Tri nove platforme za izvoz projekta : Project Morpheus, Windows 10 i Universal Windows Platform
- Bolja integracija sa Visual Studiom, sada postoji mogućnost da se preuzme Visual Studio Community 2015 i Tools for Unity.
- Stigla je nova kontrola za UI > Dropdown Control

Cela lista novina i izmena
Download

Dopuna: 08 Sep 2015 15:23

Dobar je ovaj Services prozor !



offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12346

Ljudi iza ovog projekta kažu da izgleda bolje nego Frostbite igre

Šta vi kažete ?

Unity 5


Inače oni kažu i da su odradili ogroman broj modifikacija samog Endžina.

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12346

Napisano: 08 Dec 2015 18:18

Stigao je Unity 5.3

Od novina :

MonoDevelop je dobio nadogradnju.

Scene sada mogu da se bolje organizuju i koriste zahvaljujući mogućnosti da se strimuju celi nivoi fluidno. Drugim rečima, sada možete da napravite ogromnu mapu i da delove te mape učitate u memoriju kad vam trebaju.

Novi alati za Particles System,

Dodato je mnogo novih alata, 3D rotacija, scaling, skinned mesh renderer podrška, potpun pristup koda celom sistemu i opcijama ....

WebGL build podrška

Je konačno završena. Kasnije tokom 5.3.x će stići podrška za tvOS ...


VR primeri

Četiri projekta koja fokusiraju VR, da pomognu programerima da pišu svoje igre za ovu platformu.


Ceo log izmena : http://unity3d.com/unity/whats-new/unity-5.3

Dopuna: 08 Dec 2015 21:03



Sada se tokom instalacije nudi mogućnost izbora komponenata koje će se instalirati.

offline
  • Pridružio: 25 Jan 2004
  • Poruke: 2784
  • Gde živiš: Niš

Srki94 ::
WebGL build podrška

Je konačno završena. Kasnije tokom 5.3.x će stići podrška za tvOS ...


Kul! I podrška za asm.js (pošto je on target) je sada već dosta bolja http://caniuse.com/#search=asm

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12346

Evo testiram ove scene.

Dakle dovoljno je prevući drugu scenu u Hierarchy i dobijemo potpuno novu celinu - scenu, u trenutnoj sceni.



Možemo da napravimo referencu nekog gameObjecta iz druge scene ali prilikom igranja se taj gameObject duplira iz nekog razloga u aktuelnu scenu gde se nalazi skripta :







public class Test : MonoBehaviour {     public GameObject gameObjectFrom2ndScene;    // Use this for initialization    void Start () {         gameObjectFrom2ndScene.GetComponent<Renderer>().material.color = Color.blue;    }        // Update is called once per frame    void Update () {        } }

Objekte iz druge scene ne možemo ni da obrišemo.

Možda postoji neki način da se komunicira između scena, takođe gledam sada kako možemo kodom da aktiviramo i deaktiviramo scenu.

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12346

OK, sada je Application.LoadLevel obsolete, i koristi se :
UnityEngine.SceneManagement.

Tamo se nalazi SceneManager koji nam dozvoljava da čačkamo sve scene.

SceneManager.GetAllScenes()
vraća sve scene koje se nalaze u Hierarchy kartici i koje su aktivne

SceneManager.MergeScenes

Spaja dve scene, opet ako su obe aktivne, u jedninu.

E sada,

SceneManager.LoadScene i
SceneManager.LoadSceneAsync

samo učitavaju nivo i prepisuju stari, međutim postoji drugi konstruktor koji prima i LoadSceneMode,
ako prosledimo LoadSceneMode.Additive, scena koja se nalazi u Hierarchy i koja je isključena, će se dodati u trenutnu scenu.

Ovo je naravno do jaja je l' Mr. Green

Umesto da igrač čeka dok se učita neka zona, možemo da napravimo neki trigger koji će da učita brdo ispred a igrač neće to ni da vidi ...
I kada ode ispred onda izbacimo iz memorije prošlu zonu.

Video sam i funkciju koja pomera GO u drugu scenu takođe, što je svakako korisno ako želimo da manipulišemo samo jednim objektom.

Evo sample koda :
using UnityEngine; using System.Collections.Generic; using UnityEngine.SceneManagement; public class Test : MonoBehaviour {     List<Scene> gameScenes = new List<Scene>();        void Start () {         gameScenes.AddRange(SceneManager.GetAllScenes());         foreach (Scene scene in gameScenes)         {             Debug.Log(scene.name);         }         // SceneManager.SetActiveScene(gameScenes.Find(x=> x.name == "03"));         // SceneManager.LoadScene("01");         SceneManager.LoadScene("01", LoadSceneMode.Additive);                // SceneManager.MergeScenes(gameScenes[0], gameScenes[1]);     }       }

Inače Scene čak i kada se serijalizuje ili stavi kao Public, ne može da se pojavi u Editoru kao polje.

Možda neki custom editor ali verujem da će kad tad da srede to.

Meni je ovo trenutno najveći feature koji je došao uz 5.3.

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12346

Napisaše i ekstenziju za VS Code, tako da sada možete da debagujete Unity projekte i u tom editoru.

Odlična alternativa kad uzmemo u obzir tromost VS-a.
Nisam probao ali sam bio prezadovoljan brzinom VS Code-a.

http://forum.unity3d.com/threads/vs-code-unity-deb.....ew.369775/
https://github.com/Unity-Technologies/vscode-unity-debug

offline
  • Robert von Miller
  • povjesničar, pedagog
  • Pridružio: 04 Sep 2012
  • Poruke: 56
  • Gde živiš: Rijeka

pozdrav

evo zanima me unity, koliko sam vidio dosta ljudi radi fps, rts, razne platformere, a nitko utrke
da li se može napraviti nešto slično dirt-u, fm6, i ac, i sličnim rally igrama

nadam se može u ovoj temi biti pitanje
hvala

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 729 korisnika na forumu :: 24 registrovanih, 9 sakrivenih i 696 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., Apok, bojank, croato, dozorni, FOX, gile58, goxin, Jovan Nenad, kovinacc, Marko Marković, moldway, nikoladim, ofbeyond, pera bager, RJ, ruso, Snorks, suton, Tas011, Toni, vlvl, vukdra, Zvrk