Poslao: 09 Jul 2017 21:40
|
offline
- Pridružio: 25 Maj 2010
- Poruke: 1597
|
Pozdrav
Odnedavno mi se opet pojavio problem koji odavno nisam imao (javio se svojevremeno na Outlook-u 2003 dok sam još bio na Windows-u XP). Naime, kad otvorim Outlook 2010 koji koristim, iznenada mi iskoči prozor na kojem piše "Enter your user name and password for the following server" sa nekakvim poljima na kojima mi kao traži da unesem username i lozinku a u stvari ne služi ničemu. Kao posledica iskakanja tog prozora, Outlook mi izgleda kao šlogiran, bez mogućnosti slanja i primanja poruka. Kad pokušam da ugasim prozor preko x ili Cancel, iskače mi novi prozor koji kaže "Your IMAP server wants to alert you to the following: your imap server appears temporarily out of service". Nemam pojma kako sam ovo rešio prvi put, prošle su godine od tada a sada sam pokušavao da primenim razna predložena rešenja od ljudi sa različitih foruma koji su imali isti problem. Za sada ništa nije dalo rezultat. Ako je neko imao ovaj problem a zna kako se rešava, zamolio bih ga za savet.
Evo kako prokletinja izgleda:
Unapred zahvaljujem
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 10 Jul 2017 11:20
|
offline
- Dok
- Moderator foruma
- - Dok Milioner -
- - Profesionalni Vanzemaljac -
- Pridružio: 01 Jul 2005
- Poruke: 4703
- Gde živiš: Tamo gde mi nije mesto.
|
Probaj reinstalaciju.
|
|
|
|
Poslao: 10 Jul 2017 15:55
|
offline
- Pridružio: 25 Maj 2010
- Poruke: 1597
|
Da li je moguća reinstalacija samo Outlook-a ili mora da se reinstalira kompletan MS Office?
|
|
|
|
|
|
|
Poslao: 10 Jul 2017 18:30
|
offline
- Dok
- Moderator foruma
- - Dok Milioner -
- - Profesionalni Vanzemaljac -
- Pridružio: 01 Jul 2005
- Poruke: 4703
- Gde živiš: Tamo gde mi nije mesto.
|
drgnk ::Da li je moguća reinstalacija samo Outlook-a ili mora da se reinstalira kompletan MS Office?
Deinstaliraj ceo paket,pocisti tragove sa nekim Cleaner-om,pa instaliraj ponovo.
Ne zaboravi restart posle deinstalacije,svakako.
|
|
|
|
Poslao: 10 Jul 2017 19:24
|
offline
- Pridružio: 25 Maj 2010
- Poruke: 1597
|
Postoji nekakav problem sa portom na POP3. Na sajtu CanYouSeeMe.org, nijedan od portova ne može da se prepozna. Instalirao sam i Outlook Express Classic (verzija za Windows 7) i ne mogu zbog istog problema da primam mejlove. Ne znam više kako da izađem na kraj sa ovim problemom niti znam šta je izazvalo ovu promenu.
|
|
|
|
Poslao: 11 Jul 2017 04:17
|
offline
- vasa.93
- Moderator foruma
- Pridružio: 17 Dec 2007
- Poruke: 14811
- Gde živiš: Niš
|
Poruka koju dobijaš je dovoljno jasna. Ne znam samo kako očekuješ da reinstalacija email klijenta reši problem koji ima email server.
|
|
|
|
Poslao: 11 Jul 2017 07:28
|
offline
- Pridružio: 25 Maj 2010
- Poruke: 1597
|
vasa.93 ::Poruka koju dobijaš je dovoljno jasna. Ne znam samo kako očekuješ da reinstalacija email klijenta reši problem koji ima email server.
Kapiram. E sad me zanima da li ja mogu nešto da uradim po tom pitanju i šta ili je to problem van mog domašaja. Da li je potrebno da u vezi istog kontaktiram korisnički servis provajdera (ptt u mom slučaju) ili će ova anomalija nestati u nekom momentu sama od sebe.
|
|
|
|