Auto vergla oko 1,5-2s i tek onda upali

Auto vergla oko 1,5-2s i tek onda upali

offline
  • qds 
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 16 Apr 2015
  • Poruke: 483
  • Gde živiš: Negotin-Lopare

Do juce mi palio odma,cim kljuc okrenem upali.Znaci pola sekunde od kako okrenem kljuc dok upali.A danas sam krenuo upaliti i nece,drzo oko sekundu malo duze nego pre i samo verglo i nije hteo upaliti za tu 1 sekundu sto sam ga verglo.Onda sam ponovo dao kontakt sacekao par sekundi i upalio verglo oko 1,5-2s i upali.Malo se provozao po gradu i ostavio ga na parking.Posle dva sata dodjem i opet isto nece da upali odma kad okrenem kljuc,nego posle oko 2sek.
Na board kompu nema nikakvi lampica da su se upalile.Jedino sam primetio da mi od akumulatora lampica kad palim zatreperila nekoliko puta 2-3 puta mozda.
Sad me zanima to,da li ta lampica uvek od akumulatora zatreperi kad se pali auto.Kad dam kontakt crvena lampica od akumulatora upaljena stoji,kad krenem palit zatreperi.Sad ne znam da li uvek treperi ali ja sam tek veceras primetio da je zatreperila kad sam palio auto.Sada nisam siguran,mozda zbog akumulatora nece da upali odma i zbog toga je treperila.Ako je zbog akumulatora onda ne znam sto,nisam nista ostavio upaljeno da bi izvuklo akumulator.
Golf 4 1.9 tdi je u pitanju.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Research Engineer @MalwareBytes
  • Pridružio: 09 Avg 2011
  • Poruke: 15877
  • Gde živiš: Beograd

Ima li razlike pri paljenju kada je motor hladan i kada je zagrejan? TDI motori imaju tu boljku da dugo verglaju kada je motor vruc, dok kad je hladan, oni pale odmah. Doduse to nekad moze da se resi kod elektricara, nekad ne moze.

Moj ti je savet da odes kod elektricara da vidi sta se desava, moguce da je slab akumulator. Ne verujem da ce ti naplatiti vise od 500-1000 dinara za pregled, ukoliko nije nista.



offline
  • _Sale  Male
  • Prijatelj foruma
  • Pridružio: 30 Jul 2010
  • Poruke: 12942
  • Gde živiš: Z-moon

U kakvom su stanju dizne i filter goriva?

offline
  • Research Engineer @MalwareBytes
  • Pridružio: 09 Avg 2011
  • Poruke: 15877
  • Gde živiš: Beograd

Sale, kako znati u kakvom su stanju dizne?

offline
  • _Sale  Male
  • Prijatelj foruma
  • Pridružio: 30 Jul 2010
  • Poruke: 12942
  • Gde živiš: Z-moon

Dijagnostikom ili pregledom u servisu.
Nije napisano godište automobila, pretpostavljam da se radi o starijem golfu (7-10 godina), pa otuda i moja sumnja na dizne.
Treperenje lampice na tabli može biti znak malih obrtaja motora prilikom startovanja, što opet može biti znak da je akumulator malo slabiji. Sve je "možda" jer nije napisano mnogo detalja.
Filter goriva je u većini slučajeva uzročnik slabijeg startovanja, pod uslovom da je sve ostalo u redu.
Kakav je dim na auspuhu prilikom dodavanja gasa u leru, beo, crn ili se skoro ne primećuje?

offline
  • qds 
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 16 Apr 2015
  • Poruke: 483
  • Gde živiš: Negotin-Lopare

Ja se ne razumem u auta skoro nista ali evo nesto ako sta moze pomoci.2002 je godiste.Ja sam ga kupio pre mozda mesec ipo,uvezen.Odma sam uradio veliki servis pre mesec dana,znaci zamenjeni filteri verovatno svi filteri se menjaju kad se radi veliki servis pa tako i taj za gorivo?
A za motor kada je hladan ili vruc ne znam sad,ali kada sam ga juce prvi put upalio dok je bio hladan trebalo je te 2s da verglam pa da upali.Drugi put kad sam palio auto opet tako isto oko 2s.I vozio sam oko 5-10 minuta po gradu auto i parkirao,ugasio ga i odma ponovo upalio ali nije bilo razlike.Sad ne znam je li to dovoljno da se zagrije motor,pretpostavljam da nije dovoljno 5-10 minuta voznje.Dim ne znam pogledacu danas,dok budem kod auta.Koliko bi trebao vozati da bi se akumulator napunio dovoljno, da znam je li do njega?
Da li se dizne menjaju kada se radi veliki servis?
Koliko one kostaje dizne da se zamene,jesu li skupe?

offline
  • Pridružio: 14 Okt 2012
  • Poruke: 3611
  • Gde živiš: Herceg Novi

Veliki servis podrazumijeva osim zamjene filtera (negdje ovo smatraju malim servisom) i zamjenu zupčastog kaiša sa španerom i nekakvim zatezačima, a na Golfa 4 - 1.9 TDI (crveno, takav je moj) se mora mijenjati i pumpa za vodu. Tako su radili na mojem Golfu u servisu, jer kažu da se dešava problem sa ležajem od pumpe koji je star u odnosu na novougrađene djelove, pa može da se desi ovo, ono. Zamjena dizni se ovdje ne radi kod velikog servisa, jedino ako mušterija traži.

Ovo za paljenje, možda nema nikakve veze sa tvojim problemom, ali i meni je bilo slično. Nisam ga nešto puno vozila, od posla do kuće... I sve, danas ću, sjutra ću poći kod majstora, dok nije počeo u toku vožnje čas da prihvati, čas ne prihvati gas Bebee Dol, a znala sam da nije lamela. Jedan od majstora je mislio da je samo problem u paljenju i rekao je da je možda davač temperature, da možda on laže, i rekli su, ništa bez dijagnostike. Dijagnostika je pokazala da je u pitanju bio protokomer vazduha (70e), i sada je u redu.
Kakvi su grejači na tvom Golfu? Dovoljno je da jedan nije ispravan, pa da pravi probleme.

I kako kaže _Sale – dijagnostika, jedino tako ćeš znati.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 750 korisnika na forumu :: 29 registrovanih, 5 sakrivenih i 716 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., aramis s, bojank, cikadeda, darkangel, Duh sa sekirom, Faki-Valjevo, goxin, HDMI, hyla, ILGromovnik, Insan, ivica976, Krusarac, Lieutenant, login-bayonets, LUDI, Marko Marković, Mercury, Misirac, nuke92, ostoja, pein, Sr.Stat., stegonosa, Toni, trajkoni018, Trpe Grozni, virked