Formula 1-Sezona 2014

1

Formula 1-Sezona 2014

offline
  • Pridružio: 15 Mar 2012
  • Poruke: 12
  • Gde živiš: Novi Beograd

Dakle, da pocnemo..
Ova godina videla je najvece promene od 2009 a spekulise se da su najvece u istoriji. A sta je sve to promenjeno?
-motor nije vise 2.4l V8, nego 1.6l V6 - prakticno hibrid sa dva sistema vracanja toplotne i kineticke energije tj. KERS (MGU-K) i MGU-H najprostije receno turbo.
-uveden je turbo prvi put posle 1988.
-gorivo ograniceno na 100 kg tokom 1 trke (prosle sezone bilo je dozvoljeno 160kg)
-promenjen menjac koji sada ima 8 brzina i kome podesavanja mogu da se menjaju samo jednom tokom cele sezone (prosle godine je moglo pre svake trke)
-broj motora koji mogu da se koriste u sezoni je 5 a menjaca 6
-uveden novi break-by-wire sistem kocenja bez fizicke veze pedale i kocnica(kao fly-by-wire sistem kod aviona)
Sto se tice aerodinamike:
-vrh nosa mora biti 185 mm iznad zemlje
-sirina prednjeg krila je smanjna za 150 mm
-postoji samo 1 auspuh (a ne 2 kao 2013)
-smannjen zadnji stabilizator
-tezina povecana za 50 kg

Zato se kaze da su najvece promene u istoriji F1...


Ove sezone jedne stvati nece faliti- neizvesnosti. Posto je kvota u kladionicama na Vettela u drugoj polovini 2013 bila 1.5 da ce on da pobedi, lepo je videti da Red Bull ne dominira vise..Da ne duzimo mnogo, sve se svodi na motor. Mercedes je uradio domaci i napravio najpouzdaniji motor, Ferrari nije izneverio, ali nije na nivou Mercedesa dok je Reno potpuno promasio.
U Januaru i Februaru bila su 3 testa (Herez i Bahrein) koja su pokazala ko je radio a ko nije. Stanje po timovima izgleda ovako ...(redosled odredjen prema tabeli timova iz 2013 a ne po uspehu)

Red bull-Reno
Sebastian Vettel
Daniel Ricciardo

Adrijan Njuji je i ovaj put pokazao da je majstor za dizajniranje ali je ipak preterao. U kombinaciji sa potpuno nepouzdanim mororom, napravio je preuzak kraj bolida koji celu zimu nije mogao da obrne vise od 30-tak krugova a da se ne zapali. Zato je Vettelov test izgledao ovako Bebee Dol

Red Bull je u velikim problemima i od njih se ne ocekuje da zavrse truku u Australiji, zato sto nisu ni jednom uradili simulaciju trke. Naravno, Vettel kaze da ce ti dati sve od sebe da spreme RB10 za Melburn. Jedno je sigurno- kada poprave motor, bice u vrhu. Trenutni poredak po timovima- 9.(tu su sa Toro Rossom). Moje misljenje: Ako osvoje neki bod, bice srecni.

Mercedes
Lewis Hamilton
Nico Rosberg

Posle Bahreina, Mercedes je definitivno najjaci tim. Motor im je pozdan, a bolid im je brz. Kao i svi, imali su problema ali daleko najmanje i presli su najvecu kilometrazu, odradivsi simulaciju trke nekoliko puta i pripremivsi setup (podesavanja) za trku. W05 deluje najmocnije za sada. Trenutni poredak-1. mesto.Moje misljenje: Favoriti za pobedu u Melburnu. Cool

Ferreri
Fernando Alonso
Kimi Raikkonen

Ferrari je bio idealna sredina. Nisu bili najbrzi i nisu bili najpouzdaniji, ali nisu imali ni mnogo problema. Osim sto imaju definitivno najjaci tandem vozaca, imaju i dobru masinu koja itekako ima sansu da pomrsi racune srebrnim strelama. F-14 T ne treba odpisivati ni po koju cenu ! Trenutni poredak: izmedju 3. i 5. mesta (u bliskoj borbi sa McLarenom i Force Indijom). Moje misljenje: Imaju sanse za podijum ako stignu do cilja. Kao navijac Alonsa i Kimija koji sada voze za isti tim, nadam se da ce popraviti taj motor i prinuditi nam lep spektakl sledeci vikend Smile

Lotus-Reno
Roman Grosjean
Pastor Maldonado

Da... spojili njih dvojicu koji se znaju odavno LOL .. i koji su poznati po svojim "manevrima". Salu na stranu, Lotus nije mogao gore da pocne.. Propustili su test u Herezu a kada su dosli u Bahrein nisu mogli da se sastave. Erik Bulier je napustio tim zajedno sa Kimijem... Aerodinamicki su dobri, sa jedinstvenim V nosom, ali Renoov motor je jako los.

A Maldonado je tu zbog PDVSE- sponzora koji je navodno dao 50 mil. eura... Lotus je u finsansijskim problemima (bio), a sada kasni za ostatkom timova. Steta.. Sad Sansa da im se ponovi prosla sezona ja malaa...Sanse da ponove rezultat u Melburnu nema. Trenutni poredak-cvrsto poslednji na tebeli, 11. Moje misljenje: Nemaju nikakve sanse u Melburnu, a verovatno ni posle Melburna.

McLaren-Mercedes
Jenson Button
Kevin Magnussen

Posle katastrofalne sezone 2013 bez podiuma, McLaren se preporodio. Aerodinamicki dobro sklopljen bolid sa Mercedesovim motorom (sledece godine Hondinim). Witmarsha je zamenio Ron Denis, i rekao da McLaren gadja titulu. Magnusen je pokozao da je zasluzio mesto u McLarenu najboljim vremenom u Herezu. Trenutni poredak: Izmedju 3. i 5. mesta(u bliskoj borbi sa Ferrarijem i Force Indijom). Moje misljenje: Jedni od kandidata za podijum u Melburnu.

Force India-Mercedes
Nico Hulkemberg
Sergio Perez

Force Indija je u Bahreinu pokazala da je pouzdana, ali pre svega, brza! Sa tandemom Hulkemberg-Perez, jednim od najjacih u F1, i dobrim VJM07 bolidom, prvi put posle dosta godina se stavljaju u istu recenicu sa Ferrarijem i McLarenom. Za sada su pokazali da imaju tempo, ali da li ce ga pokazati u u Melburnu ? Trenutni poredak: izmedju 3. i 5. mesta (U borbi sa Ferrarijem i McLarenom). Moje misljenje: Bodovi su sigurno u opticaju, pitanje je da li mogu nesto vise Arrow ?

Sauber-Ferrari
Adrian Sutil
Esteban Gutierrez

Sutil dosao iz Force Indije tj. zamenio mesto sa Hulkembergom, Gutierrez ostao (zasluzeno ?!). Bilo kako bilo, Sauber nije najbolje krenuo. Problemi sa Ferrarijevim motorom, i sa break-by-wire sistemom doveli su do kasnjenja u programu treniranja. Ipak, iz 2012 i 2013 znamo da je Sauber brz i da moze da se vrati u drugoj polu-sezoni. Videcemo da li ce sada uspeti da iznanade.Trenutno stanje:6. mesto. Moje misljenje: Ako zavrse trku, mozda mogu da pokupe neki bod u Melburnu.

Toro-Rosso-Reno
Jean-Eric Vergne
Daniil Kvyat

Toro Roso je bio jedan od pouzdanijih Renoovih timova. Imaju novog vozaca, Danila (Rusa) koji je pokazao da zna da vozi. Sto se tice bolida, nije pouzdan (pouzdanii od Red bula Bebee Dol ) i samim tim neupotrebljiv. Za sada su na 10. mestu ( dele ga sa Red Bullom). Moje misljenje: Mislim da ne mogu do bodova u Australiji ..

Williams-Martini-Mercedes
Fillipe Massa
Valtteri Bottas

Da, Martini Very Happy Wiliams ima i vozace i auto. Sa Massom koji je gladan pobeda posle mesta vodonose u Ferrariju i Bottasom koji je sa proslogodisnjim losim bolidom dosao do 3. startne pozicije u Kanadi i 8. mesta u trci u Texasu, Williams ima cemu da se nada. Primetili ste da u poretku nema 2. mesta- njega drzi Williams, sa Massom koji je bio najbrzi generalno gledano u Bahreinu dok je Botas bio 4. (posle Mercedesa). Trenutni poredak: 2. mesto. Moje misljenje: Jedni od glavnih ako ne i glavni protivnih srebrnim strelama u Melburnu Smile Williams se vratio na stare staze Ziveli

Marrusia-Ferrari
Julles Bianchi
Max Chillton

Verovali ili ne Marusija je trenutno bolja od Red bula/Toro Rosa. Nisu brzi ali bar mogu da zavrse test-trku, ali nisu spori (14. i 16. vreme). Izgleda da ce ove godine biti blize srednjem delu "cirkusa". Trenutno stanje:7. mesto. Moje misljenje: Mislim da nemaju sanse za bodove, ali mogu da doguraju do visokih pozicija (za njih) od 10-14 mesta u Melburnu.

Caterham-Reno
Kamui Kobayashi
Marcus Ericcson

Caterham je promenio oba vozaca, vrativsi Kobajashija u F1 i dovevsi novajliju, Eriksona. Obojica su brzi sto su pokazali u proslosti/GP2 seriji. Sto se tice bolida, definitivno je najruzniji ove godine. Sto se tice performansi, najpouzdaniji je Renoov bolid, ali je sporiji vise od sekunde od glavnog rivala-Marusije. Ipak, ove sezone, pouzdanost je bitnija od brzine. Trenutno stanje: 8. mesto, ali samo zbog pouzdanosti. Kada se Red Bull oporavi, bice daleko ispred Caterhama i Marusije. Moje misljenje: Isto kao i za Marusiju, nemaju sanse za bodove, ali mogu da doguraju do visokih pozicija (za njih).


Zakljucak: Ovo ce biti jedna od najboljih trka u poslednjih 10 godina, i potpuno neizvesna ! Mnogi kazu da se ne bi zacudili da vise od pola bolida odustane, i zato smatraju da ko zavrsi, osvaja bodove. Da li je tako saznacemo u nedelju 16.Marta u 07.00 ujutru po nasem vremenu na Sport Klubu (ako se ne varam). Navijte alarme posto "najbrzi cirkus" "polece" u zoru, a ova trka ne sme da se propusti Smile !



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
rip
  • argus  Male
  • Anti Malware Fighter
    Rank 2
  • Pridružio: 27 Apr 2008
  • Poruke: 9160
  • Gde živiš: Prokuplje

Katastrofa formule u 2014 god. Poslusajte zvuk motora i sve ce vam biti jasno.



offline
  • Pridružio: 15 Mar 2012
  • Poruke: 12
  • Gde živiš: Novi Beograd

D, vise nisu potrebni cepici za usi. Bilo kako bilo, vreme je da analiziramo trku po timovima( nemam sad vremena da pisem za 22 vozaca pojedinacno). Recimo da sam pogodio vecinu, mada me je Toro Roso prijatno iznenadio Smile za razliku od Ferarija Razz ...

AUSTRALIA

Na vrhu je bio mercedes. Rosberg je vodio od prve krivine i niko ga nije ugrozio do kraja. S druge strane, Hamiltonu je otkazao 1 cilindar i morao je da odustane u 5 krugu da bi sacuvao motor.

Drugi je zavrsio Red Bull Rikarda, ali je kasnije diskvalifikovan zbog vece potrosnje goriva. Vetel je odustao u 3 krugu zbog otkazivanja motora.

Treci... pa tehnicki drugi su bili Meklarenovci- Magnusen 3. a Baton 4. (obojica su profitirali zbog diskvalifikacije Rikarda kao i svi koji slede- racunajte pozicija -1=prava pozicija). Ovo je bila prva trka za Magnusena-Svaka cast!

Sredinu bodova drzali su Ferarijevci- Ni Kimi ni Alonso nisu mogli vise od 8. i 5. mesta. Prosecno, tako da je Ferari u problemu ..

Wiliams nije imao srece. Masu je Kobajasi izbacio u prvoj krivini, dok je Botas sam sebe izbacio iz trke za podijum. Borio se sa (ja mislim) Kimijem, kada je ocesao zid i probusio gumu. Tada se nalazio na 6. poziciji. Do kraja trke uspeo je da se vrati sa poslednjeg na 6. mesto- ocekujem vise u Maleziji.

Fors Indija je pokazala da je uradila domaci. Nisu se borili bas za podijum ali 7. mesto za Hulkemberga je skroz korektno. Perez je ima 1 pit-stop viska pa nije mogao vise od 11. mesta.

Tim koji je najvise iznenadio, a kome sam ja potpuno pogrenu sudbinu dodelio je Toro Roso- I Vernje i Kvijat su bili u bodovima na 9. i 10. mestu. Rus je pokazao da nije slucajno u F1- najmladji osvajac bodova za sada (19 godina).

Sauber je bio prvi ispod crte, i ja stvarno ne vidim kako (ne racunajuci neke mega-udese) oni nameravaju da osvajaju bodove. Razlika izmedju prvih 10 i ostatka je bio 1.5 pitstop (vise od pola minuta) a to nije malo. Sauber je u velikim problemima, a Gutjerez je jos jednom pokazao da je nezasluzeno u f1 izazvavsi sudar u 3. krivini.

Marusija je imala dan za pomcenje. Prvo Bjanki nije mogao da izadje na grid a onda se pri paljenju crvenih svetala za start Chiltonu ugasio auto. Odradjen je jos jedan krug za zagrevanje, a mehanicari su uspeli da pokrenu oba bolida- Chiltonov iz boksa , a Bjankijev sa zakasnjenjem od 6 krugova- zato on nije klasifikovan, mada je zavrsio trku - (minus)6 krugova. Kada se sve sabere i oduzme, Chilton je zavrsio 13. sto je fantasticna pozicija za njih (rekao sam ja da mogu da doguraju daleko uz malo srece Wink ) Marusija za sada vodi ispred Katerhama.

Kad smo kod zelenih gremilina, gremlini i jesu bili problem. Kobajasi je imao defekt kocnica, zbog cega je izazvao udes, a Eriksonu je jednostavno izdahnuo motor. Ne deluje dobro za Katerham..

Ali ubedljivo najgori od svih bio je- Lotus, kao sto sam i predvideo. Maldonado je presao nesto vise od pola trke, a Grozan 3/4. Obojica su imali isti kvar: MGU-K (KERS). Ne pise im se dobro, sto je steta jer su i Maldonado i Grozan kvalitetni vozaci sposobni za borbu u vrhu..

Kada se sve pogleda, bila je ovo jedna zanimljiva i uzbudljiva trka- ponovljen krug za zagrevanje, udes u 1. krivini, jurnjava i razlia od pola minuta izmedju 10. i 11. , Safety Car, Botasova borba kao i borba na vrhu - nesto sto je nedostajalo poslednjih 9 trka 2013.. poslednja 3 tima na tabeli su redom Katerham, Lotus i Red bull (zbog diskvalifikacije) svi korisnici Renoa. Bebee Dol
Maleziju ne treba propustiti, 30. Marta u 10 ujutru, u nekom normalnom terminu, za razliku od Australije LOL Videcemo da li Mercedes moze da nastavi niz ili ce Red Bull, Wiliams, McLaren ili Ferari (mozda haah Very Happy ) da sustignu srebne strele. Do tada, pozdrav Ziveli
Sky

offline
  • _Sale  Male
  • Prijatelj foruma
  • Pridružio: 30 Jul 2010
  • Poruke: 12934
  • Gde živiš: Z-moon

Skyrider, kapa dole za entuzijazam i veoma kvalitetne poruke.

offline
  • S2M  Male
  • Građanin
  • life developer
  • Pridružio: 21 Nov 2009
  • Poruke: 54
  • Gde živiš: Stuttgart

Ja, kao stara kuka,koja prati F1 od 1974-te godine misli da je ovo sumrak F1.

offline
  • Pridružio: 15 Mar 2012
  • Poruke: 12
  • Gde živiš: Novi Beograd

Pa... cinjenica je da se formula menja. Sto se mene tice, najbolji motori za F1 su V10. Svi znamo da su rekordi staza (starijih) postavljeni 2003/4/5 u eri V10. Sva ova tehnologija je proseravanje. Ovo vise nije trkanje nego taktika. Volan im izgleda kao kokpit aviona-lovca. A onda je tu i apsolutno nepotrebna FIA koja samo zna da deli kazne. Ja sam prvi pizdeo prosle godine zbog dominiacije Vetela/Red Bula , ali da decku oduzmu prvi podijum zato sto cak nije ni potrosio vise goriva, nego zato sto je koristio drugi senzor ?!!?!?!? pa bre, gde ce vam dusa ...pritom Rikardo nije mogao nista da uradi. A na FIU se zale i WRC (reli) i WTCC (trkacka serija automobila). To treba ukinuti...

offline
  • S2M  Male
  • Građanin
  • life developer
  • Pridružio: 21 Nov 2009
  • Poruke: 54
  • Gde živiš: Stuttgart

Ma sranja su počela još 1982-ge kad je Keke Rozberg napustio formulu nako osvajanja titule.Tada su za sledeću sezonu ograničili količinu goriva,a čovek rekao da nije taxista i napustio takmičenje.FIA je od te godine počela da postavlja sve rigoroznija pravila iz godine u godinu da bi kulminacija bila u Nedelju u Melburnu.Pa ako se prisetite samo sezone kad je broj okretaja motora ograničen na 18k,iz aviona se videlo koliko su bolidi sporiji.U Nedelju sam odgledao 10-ak krugova i rekao zbogom F1 nakon 40 godina praćenja.U međuvremenu sam u živo gledao Moncu.Imolu,Budimpeštu i Hokenhajm.Antologijsku utrku Sene i Mensela u Budimpešti 1989-e sam gledao u živo....itd da ne nabrajam.

offline
  • Pridružio: 15 Mar 2012
  • Poruke: 12
  • Gde živiš: Novi Beograd

Napisano: 22 Mar 2014 18:03

Ne znam da li ste upuceni, ali ove godine broj okretaja motora je 12k ... Umesto da F1 ide sve brze i brze, ona ide sve sporije i sporije ... steta Confused

U Nedelju u 10 ujutru je trka za veliku nagradu Malezije, ali ne zaboravite pomeranje vremena u napred znaci u 9 po sadasnjem vremenu ! Wink Uzvajte ! Ziveli

Dopuna: 30 Mar 2014 16:59

MALEZIJA

"Malezijke kontraverze" se nastavljaju Very Happy hehe... ovaj put, Wiliams je u pitanju, al' ajde da krenemo iz pocetka.
Sepang, tropska staza, gde se mokra pista ne smatra cudnom- kisa pada svaki dan! Petak je porsao suv, kao i T3 (T1,2,3 - nezvanicki treninzi petkom i subotom), ali 10 minuta pre pocetka kvalifikacija, nebo se otvorilo, pa su kvalifikacije kasnile, a vozile se po kisi.
Danasnja trka bila je suva (za promenu), sto je omogucilo timovima da pokazu sta znaju.

(Ocekivano) Mercedes je dominirao ceo vikend, pa i danas. P1 i P2 za Hamiltona i Rosberga. Odlican rezultat, kojim preuzimaju vodjstvo u sampionatu konstruktora, a Rosberg se ucvrscuje na 1. mestu na tabeli vozaca.

Red bull je, zanimljivo, pokazao da je taj RB10 ipak brz kada moze da se "kotrlja" Bebee Dol Fetel je bio 3. na podijumu, i time pokazao da je sezona tek pocela i da rano odustajanje u Australiji ne moze da ga sputa da se bori za 5. titulu. Rikardu se , sa druge strane, nastavlja pocetak iz haosa. Bio je solidan 4. posle starta sa 6. mesta, da bi mu se u poslednjem pit-stopu desio peh-mehanicar nije zavrnuo tocak, a Rikardo je krenuo (ne njegovom greskom). Dok su ga vratili nazad i zavrnuli saraf, trka je vec bila upropascena. Krug nakon toga, prednje krilo mu se polomilo (ne zna se kako), po je pocepalo prednju desnu gumu, sto je znacilo jos 1 boks. Posle je dobio kaznu stani-i-kreni-10 sekundi, da bi 9 krugova pre kraja dobio naredjenje da zavrsi trku u boksu, da ne bi trosili motor za dzabe, kada je 2 kruga iza svih tada u trci. Kao vrhunac lose trke, dobio je 10 mesta kazne na startu u Bahreinu zbog nesigurnog pustanja u boksu. Jos jedna nesrecna trka za njega, ali Red Bull bar ima ritam- valjda ce imati vise srece u Bahreinu.

Ferrari je bio 3. tim danas. Alonso je uzeo solidno 4. mesto, dok je Raikonen imao kontakt u prvoj krivini sa Magnusenom i probusenu gumu. Finac je uspeo da se vrati samo do P12 na kraju.

P5 je pripala odlicnom Hulkembergu u Fors Indiji, koji nastavlja svoj niz vecih bodova (P6 u Australiji). Jedini je imao samo 2 stajanja u boksu, a Alonso ga je jedva uhvatio - u 54. od 56 krugova. Perez, s druge stane, nije imao srece. Mehanicki problemi su mu onemogucili start trke, tako da je u Maleziji bio samo "posmatrac".

Do P6 je stigao Baton." Teska trka" kako on kaze, i nada se boljem tempu u Bahreinu. Magnusen je zbog ostecenja pri kontaktu sa Raikonenom morao da zameni prednje krilo, mada tek u prvom stajanju (oko 12. kruga) pa nije previse izgubio (5-6 sekundi) + 5 sekundi kazne zbog sudara u sledecem pit stopu. Na kraju je stigao do P9.

P7 i P8 pripale su Wiliamsu. Pri kraju trke, Masi se povario DRS, a bio je 1 sekundu iza Batona. Botas ga je stigao, Masi je iz tima receno da ga propusti, jer moze da stigne Batona, ali je Brazilac ignorisao timsko naredjenje, pa od te borbe nije bilo nista, jer Botas nije mogao da obidje Masu. Ni jedan ni drugi nisu izgledali zadovoljno na konferenciji za medije.

Deseti je zavrsio fantasticni Rus-novajlija Kvijat ! Druga trka u karijeri i drugi bodovi u karjeri, odlican rezultat i za njega i za Torro Rosso. Vernje je s druge stranje, imao problema i odustao je u 18. krugu.

U cilju,11. je bio Grozan, i to obelezava prvu trkacku distancu Lotusa ove godine( oko 300 km bez stajanja). Maldonado je imao defekt motora, ponovo, i odustao je u 7. krugu., dok je na startu ucestvovao u udesu sa Biankiem.

Iznenadjujuce, Caterham je danas pobedio Marusiju. P13 i P14 su pripale Kobajashiju i Eriksonu, i time Caterham preuzima pretposlednje mesto u konkurenciji konstruktora. Takodje, ovo je prva trka koju je bilo koji Caterham zavrsio.

15. je bio Chilton, ujedno i poslednji koji je zavrsio trku. Negov klubski kolega, Bianki, je imao udes u 1. krugu, i zbog kasnijeg kvara na bolidu, nije uspeo da zavrsi trku, odustavsi u 8. krugu.

Jedini tim koji nisam pomenuo je Sauber. I Sutil i Gutierez su odustali u roku od 2 kruga. Sutil zbog kvara na motoru, pritom parkiravsi se na sred staze u poslednjij krivini Bebee Dol , a Gutierez 2 kruga kasnije, u boksu, zbog kvara na menjacu (nije mogao da ubaci u 1. brzinu posle pit-stopa). Kao sto rekoh, Sauber je u velikim problemima.


To je manje-vise sve sto se danas desavalo u Maleziji. Prilicno dobra trka, sa dosta drame i preticanja. Sledi Bahrein, 6. Aprila, koji se ove godine vozi kao nocna trka Very Happy u 17:00 casova po nasem vremenu. Do tada, pozdrav Wink
Sky

Dopuna: 12 Apr 2014 23:20

BAHREIN

Ovo je bila jedna od najboljih trka u poslednjih par sezona...Prakticno trka parova, posto su svi timovi vozili zajedno. Vrlo cudno...

(Ocekivano) Mercedes je dominirao. Ovoga puta, na vrhu je besnela borba za prvo mesto izmedju Hamiltona i Rosberga. Rosberg je obisao Hamiltona 9 puta ali se Britanac svaki put vratio i na kraju trijumfovao. BEZ timaskih naredjenja- to je trkanje, a ne smrdjlivi red bull i mercedes iz Malezije 2013.

Serhio Perez zavrsio je treci, na podiumu za Fors Indiju, prvi posle Belgije 2009. HUlkemberg je zavrsio 5. , ali zbog Safety Car-a, inace bi imali 3, 4 bez problema.



Red bulovci su bili 4. i 6., ali Rikardo ispred Vetela. Nista spektakularno od njih.

7. i 8. su bili Masa i Botas. Ovaj put bez svadji preko radije Very Happy ... Dugo su se borili za 3. ,esto sa Fors Indijom ali ih je SC (safety car) poremetio. Mozda budu imali prilike da pokazu sta znaju u Kini..

Ferarijevci su me mnogo razocarali, jer nisu imali ni brzine ni snage a ni volje. Alonso i Kimi su bili 9. i 10. to je ..... uzasno. OBilazila ih je Fors Indija ko da voze karting... Kimi nije hteo da komentarise "debakl" sto dovoljno govori o stanju Ferarija...

Kviijatu su treci bodovi pobegli zamalo. P11, sto je skorz OK buduci da Torro Rosso nije imao tempo za nesto vise. Vernje je imao udes na startu, te je morao da odustane u 18. krugu.

Lotus se pomakao sa dna P12 i P14 za Grozana i Maldonada, mozda i nisu tako lose na kraju. Ono sto je Maldonado uradio, trebalo je da se mnogo ozbiljnije kazni (objasnjenje malo kasnije).

Chilton je bio 13. i time je vratio Marusiu na 10. mesto u konstruktorima. Bianki je takodje imao udes, sto mu je ponovo upropastilo trku.

Kobajasi je imao skroz solidnu triku do 2 kruga do kraja, kada je bio u ozbiljnom problemu sa gorivom pa je morao mnooogo da uspori da bi zavrsio trku. P015 za njega, dok je Erikson odustao zbog pristiska sa uljem.

McLarenovci nisu zavrsili- i BAton i Magnusen su imali isti kvar sa kvacilom. Steta za njih, bili bi u kvalitetnim bodovima (a izbacili bi Ferrarijevce iz istih).

I na kraju Sauber, koji ponovo nije zavrsio trku, ovaj put zbog incidenata, i to kakvih. Sutil je imao jedan "muski" duel sa Biankijem, i izvukao je deblji kraj iz njega, te je morao da odustane posle nekog vremena. Ali Gutierez .... mislim da slika govori vise od 1000 reci (a evo vam i snimak, pa vi prosudite. Ja bih kaznio Maldonada na suspenziju bar 1 trku. Ono Grozanovo iz Belgije 2012 nije nista u poredjenju sa ovim).



video- youtube.com/watch?v=swaiMxzT3oI

Sta da vam kazem, odlicna trka, puna preticanja i akcije (pozitivne i negativne), i nadam se da nam isto sledi u Kini 20. Aprila u 9 jutru Smile
Pozdrav, Sky

offline
  • Daktilograf 21. veka
  • Pridružio: 17 Maj 2007
  • Poruke: 2766
  • Gde živiš: Apsurdistan

Katastrofalan zvuk motora prvenstveno zbog smanjenja broja obrtaja. Nisu prvi put u opticaju turbo motori male kubikaže. Mislim da je najveći problem ograničenje potrošnje goriva. Suštinski podržavam promene u F1, jer one nisu posledica nečijeg iživljavanja već činjenice da će se rezerve nafte potrošiti u narednih 50 godina. Hibridi i električna vozila ulaze u auto industriju na velika vrata i tu nema povratka. Ali opet ovo ograničenje potrošnje i diskvalifikacija Rikarda u prvoj trci je najobičnija lakrdija. Timovi bi sami trebali da odluče da li će startovati nešto teži i više 'odvrnuti' motore ili će započeti trku sa manje goriva... Bebee Dol

Motori ispod 15k nisu za F1, niti će zvuk oduševiti navijače. Mislim da bi u tom pogledu morali nešto da izmene. Ušteda ili ne, ravna je GUZ - Glavom U Zid

offline
  • Lorki  Male
  • Moderator foruma
  • Sasa
  • Pridružio: 21 Nov 2006
  • Poruke: 2576
  • Gde živiš: U automobilu ...

Konacno da neko prekine dominaciju Mercedesa posle 6 uzastapnih pobeda, juce pobeda Red Bula i odlicnog Rikarda. Po meni jedna od boljih trka poslednjih 20-ak krugova imali smo situaciju da se 5-6 vozaca se bori za prvo mesto. Mislim da je Wilijams pogresio kada je Masa otisao u boks, mogao je verovatno na kraju trke da bude prvi i da izbegne onu strasnu gresku i zakucavanje u Pereza krug pre kraja trke.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 388 korisnika na forumu :: 22 registrovanih, 3 sakrivenih i 363 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: bbogdan, CrazyDiablo, dragon986, Drug pukovnik, goxin, HrcAk47, Ilija Cvorovic, indja, ivan979, Jovan Nenad, Kaplar2, Kruger, MB120mm, nenad81, ozz, pacika, proka89, ruseskij, Srki94, stegonosa, Vlad000, W123