Zanimljivost: Impreza izvlaci kamion

4

Zanimljivost: Impreza izvlaci kamion

offline
  • Pridružio: 21 Nov 2009
  • Poruke: 193
  • Gde živiš: U kucistu

Impreza je najbolja..



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 02 Feb 2008
  • Poruke: 14018
  • Gde živiš: Nish

Tezina ovde vodi jako bitan faktor. (odnosi se na prvi klip)
Mislim,ako samo malo bolje razmislimo shvaticemo da bez pomoci slepera nista se ne bi dogodilo,tj.on bi ostao u mestu. Kao sto neko rece, auto nije napravljen za izvlacenje/vucu slepera Mr. Green
Pogledajte i oslusnite malo bolje klip i sve ce vam biti jasno. Wink



offline
  • Pridružio: 20 Jul 2008
  • Poruke: 4682

Nego evo jedne reklame za Subaru, slicne tematike.Sada bas gledam na youtube-u neke klipove, ovaj subaru ljudi koriste bukvalno kao traktor, jedan domacin izvlaci drva iz sume.


Ovaj bar nije u sumi.

offline
  • Pridružio: 27 Mar 2009
  • Poruke: 202
  • Gde živiš: Sombor

Pa ljudi se snalaze,ljudi ga koriste kao traktor jer nemaju traktor a ne zato sto on moze da vuce drva.Ovde se pokazala prava snaga subaru-a a ne preuvelicana kao moze da vuce sleper...Jedva je povukao ovo drugo drvo a jedva da je malo zapelo u zemlju.

offline
  • Pridružio: 20 Jul 2008
  • Poruke: 4682

Pa dobro kako jedva.Ovo prvo je izvukao nije posteno ni proklizao, ovo drugo, em se pobilo u zemlju, em se zakacilo pozadi u neko granje, i izvuce ga. Druga stvar, nisi uopste nista procitao sa gornjih linkova sto sam okacio o Imprezi.Ova sto vuce kamion je wrx sti i ima 305 konja, a ova karavan ima upola manje snage, ako ne i vise.Glupo je sada da se raspravljamo, ali ako je ikada budem kupio ima da zakacim slepera, i bas da vidim mozeli da ga povuce.

offline
  • Pridružio: 27 Mar 2009
  • Poruke: 202
  • Gde živiš: Sombor

Vec ti je napomenjeno konji su nula ako nemas tezinu(zamisli traktor koji ima 5-6 tona pocne da skace na asfaltu koliko u tom trenutku ima tona i da li tada moze da proklize)i jos nesto da dodam na to koliko su vazni konji IMT 533 nadvukao IMT 560 kako pogledaj snimak pa mi reci svoje misljenje
http://www.youtube.com/watch?v=YwbzOlUSC5s

Kada je ovo drugo drvo vukao povukao ga je na cimanje kao i sto je kamionu pomogao sa svojim naglim zatezanjem a sa traktorom ces na cimanje otkinuti prednjicu kamionu.

offline
  • Pridružio: 20 Jul 2008
  • Poruke: 4682

Pa dzaba ti tezina, ako nema sta da je ponese, ako nema snage.A sto se tice ovih traktora, vidi se da ga je 533 uhvatio na prepad, pre je startovao.

offline
  • Pridružio: 27 Mar 2009
  • Poruke: 202
  • Gde živiš: Sombor

Ocigledno je da nemas pojma bez uvrede.Na snimku se jasno vidi da su probali nekoliko puta u kome je IMT 533 svaki put pobedio zasto?evo ti objasnjenje IMT 533 je zakacio sajlu uze ili sta vec vislje nego IMT 560 pa samim tim kada vuce napred traktor zadnje tockove lepi za asfalt i dobija dodatnu tezinu koja je veca od traktora IMT 560.Da su bili u istoj situaciji povezani sa stanglom i kretali se u rikverc nema teorije da IMT 533 nadvuce(odgura) ovaj drugi.Ovo je cista fizika,manje konja i manje tezine nadvuklo vise konja i vise tezine...Pa manje konja nemora uvek da znaci da manje povuce...Isto i kod auta manje konja a vece ubrzanje od nekog auta sa vise konja.Bitni faktori su takodje i menjac i na koliko tockova ima pogon dostupnost obrtnog momenta(i koliko dugo sa njima raspolaze)...

offline
  • Pridružio: 20 Jul 2008
  • Poruke: 4682

Izuzetno mi je drago da ti imas pojma.Vidis li da je 533 uvek blagoj prednosti sto se tice starta, cim je na kraju 560 prvi povukao sajla je pukla.Ne mozes ti porediti startnost auta sa konjiima, to sto je auto sa manje konja startniji od auta sa vise konja, to je samo blaga (prividna) prednost, na otvorenom putu ga ovaj drugi jede.To sto si ti od semafora do semafora brzi sa nekom gti zujalicom od nekog mercedesa od 300 i kusur konja, ne znaci da si brzi,jaci i stabilniji na otvorenom.On na otvorenom vozi 250 sa jednom rukom na volanu, a ti sa 200 samo cekas kada ces da se prevrnes, ako vec nisi.I kad vec pomenu menjac ,pogon i obrtni moment, vrati se na one linkove pa procitaj sve to o Imprezi i bice ti sve jasno.

offline
  • Pridružio: 27 Mar 2009
  • Poruke: 202
  • Gde živiš: Sombor

Da li ti zeljko shvatas da u normalnim uslovima kada su sajle zakacene na istoj visini IMT 560 sa ili bez prednosti u startu mora ali bukvalno mora nadvuci IMT 533.Imam ih oba i razlika je ogromna u snagi i mogucnosti povlacenja jednostavno ti ne vredi raspravljati o tome.ponavljam SA ILI BEZ PREDNOSTI U STARTU U NORMALNOM POLOZAJU SAJLE IMT 560 MORA NADVUCI IMT 533(makar imt 533 imao duple tockove).Konji nisu sve nemoj molim te da tvrdis ono sto neznas.nekazem da nisu vrlo bitni ali definitivno nisu sve.npr auto od 80 konja koji ima 2 tone nemoze biti startniji od auta sa 80 konja i 1 tone.Menjac je vrlo bitan faktor zbog duzine odredjene brzine,takodje koliko auto ima brzina.svaki auto ima drugaciji menjac(prenos i duzinu brzina) kao i svoju tezinu velicinu tockova boju i sve ostalo imas raznih faktora koji uticu na stabilnost ubrzanje i maksimalnu brzinu auta.Da je tako kao sto tvrdis svi bi onda pravili aute sa sto vise konja jer je samim tim brzi.Uporedi evropske aute i americke americki imaju vise konja ali nisu uvek i brzi...da ne duzim Very Happy

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1160 korisnika na forumu :: 44 registrovanih, 8 sakrivenih i 1108 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: Apok, Brana01, cavatina, ccoogg123, comi_pfc, debeli, Denaya, Dimitrise93, dragoljub11987, FOX, goxin, hatman, hologram, ikan, Istman, Karla, Kriglord, Kubovac, kunktator, laganini123, laki_bb, Libertas, Lieutenant, lord sir giga, mercedesamg, Mi lao shu, Milometer, Mixelotti, mkukoleca, nemkea71, Pohovani_00, Recce, Srle993, stankolich, Stefan M, tomigun, Tvrtko I, vathra, VP6919, vukdra, vukovi, zeo, žeks62, 125