Dete nema komunikaciju sa učiteljicom

3

Dete nema komunikaciju sa učiteljicom

offline
  • helen1  Male
  • Anti Malware Fighter
    Rank 2
  • Master učitelj
  • Pridružio: 27 Avg 2005
  • Poruke: 8617
  • Gde živiš: Novi Beograd

GrobarRomanticar ::
Zaključak- '' Zlatna riječ i gvozdena vrata otvara ''.


Naravno, zato je ovde potreban individualan razgovor izmedju svih ucesnika medjusobno, pa ukljuciti i psihologa ako ne bude napretka.

Ne bi bilo lepo da dete se ispise iz tog odeljenja, jer bi moglo shvatiti da su ga zapravo odbacili drugari i uciteljica. Vec razgovor, pozitivna povratna informacija prema uceniku, topla rec. Smajli



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 24 Nov 2014
  • Poruke: 9

Napisano: 26 Nov 2014 10:42

helen1 ::GrobarRomanticar ::
Zaključak- '' Zlatna riječ i gvozdena vrata otvara ''.


Naravno, zato je ovde potreban individualan razgovor izmedju svih ucesnika medjusobno, pa ukljuciti i psihologa ako ne bude napretka.

Ne bi bilo lepo da dete se ispise iz tog odeljenja, jer bi moglo shvatiti da su ga zapravo odbacili drugari i uciteljica. Vec razgovor, pozitivna povratna informacija prema uceniku, topla rec. Smajli

hvala na savjetim

Dopuna: 26 Nov 2014 10:49

Citat:Ne znam kako ce se dalje stvari odvijati, ali mislim da je dopunska nastava savrsena prilika da se prevazidju "prepreke" izmedju uciteljice i deteta. Da dete shvati da mu uciteljica zeli sve najbolje, sto sam siguran da je tako, a i da se uciteljica bolje zblizi sa detetom pre svega kao osoba koja treba da je razume i pomogne joj u svim problemima, pa i pri prevazilazenju tog gradiva koje navodno ne zna.
na temu dopuske i kazne razgovarala sam sa uciteljicom, i mjeru koju je ona preduzela bila je zadnji čas da je kazni da prepisuje, a ona se spakovala i posšla kuci, a djete mi je ostalo samo,ponavljam nisam protivnik kazne ni dopuske ali mislim da ovo nije bilo pedagoški.čak i kad nece da komunicira sa uciteljicom ja joj ne dam za pravo i pričam sa njome da mora da odgovara na pitanja, a neko je napisao da u njenom prisustvu se priča u negativnom kontekstu, da podvučem nikad ali nikad nisam u njenom prisustvu komentarisala pa čak ni kad je ostavila samu..............



offline
  • Lazar
  • čik pogodi
  • Pridružio: 30 Apr 2013
  • Poruke: 311
  • Gde živiš: tu iza ugla xD

Što više ova tema napreduje to više prepoznajem i problem koji sam ja imao u osnovnoj.
Da,jeste mnogo bitno da se reši taj problem sa učiteljicom jer se ona definitivno ne ponaša korektno...Ali je isto tako bitno da se nađe pravi razlog zašto mala toliko sporo prepisuje(to je ustvari i uzrok svega) jer čim joj treba više nego ostalim vršnjacima znači da problem postoji i ako se nešto ne uradi povom toga on se neće rešiti sam od sebe.
Razgovaraj opsirnije sa malom oko toga.Pitaj je da lli može da čita učiteljicin rukopis?Da li dobro vidi tablu sa mesta gde sedi? Da li joj se slova mešaju?Da li joj je lakše da čita kada je nešto napisano štampanim ili pisanim slovima?
A mogla bi i da napraviš mali eksperiment i da joj nađeš neki kratki tekst u čitanci da prepiše i da je vidiš kako se ponaša,i kako uopšte prepisuje;da li prepisuje slovo po slovo ili reč po reč,i ako to radi koliko joj vremenski treba da nađe gde je stala pošto je zapisala.Da li neke reči više puta briše pa ispravlja ili ih preskače pa dopisuje iznad ili negde sastrane.
I da znaš,to obično nije znak da je dete aljkavi i nemarno ili da jednostavo nije zainteresovano...

offline
  • helen1  Male
  • Anti Malware Fighter
    Rank 2
  • Master učitelj
  • Pridružio: 27 Avg 2005
  • Poruke: 8617
  • Gde živiš: Novi Beograd

LakyTheMacak ::Što više ova tema napreduje to više prepoznajem i problem koji sam ja imao u osnovnoj.
Da,jeste mnogo bitno da se reši taj problem sa učiteljicom jer se ona definitivno ne ponaša korektno...Ali je isto tako bitno da se nađe pravi razlog zašto mala toliko sporo prepisuje(to je ustvari i uzrok svega) jer čim joj treba više nego ostalim vršnjacima znači da problem postoji i ako se nešto ne uradi povom toga on se neće rešiti sam od sebe.
Razgovaraj opsirnije sa malom oko toga.Pitaj je da lli može da čita učiteljicin rukopis?Da li dobro vidi tablu sa mesta gde sedi? Da li joj se slova mešaju?Da li joj je lakše da čita kada je nešto napisano štampanim ili pisanim slovima?
A mogla bi i da napraviš mali eksperiment i da joj nađeš neki kratki tekst u čitanci da prepiše i da je vidiš kako se ponaša,i kako uopšte prepisuje;da li prepisuje slovo po slovo ili reč po reč,i ako to radi koliko joj vremenski treba da nađe gde je stala pošto je zapisala.Da li neke reči više puta briše pa ispravlja ili ih preskače pa dopisuje iznad ili negde sastrane.
I da znaš,to obično nije znak da je dete aljkavi i nemarno ili da jednostavo nije zainteresovano...


Potpisujem od reci do reci. Smile
I slazem se da dete ne sme da ostavi samo u toku trajanja dopunske nastave.

offline
  • Pridružio: 24 Nov 2014
  • Poruke: 9

Napisano: 26 Nov 2014 19:16

LakyTheMacak ::Što više ova tema napreduje to više prepoznajem i problem koji sam ja imao u osnovnoj.
Da,jeste mnogo bitno da se reši taj problem sa učiteljicom jer se ona definitivno ne ponaša korektno...Ali je isto tako bitno da se nađe pravi razlog zašto mala toliko sporo prepisuje(to je ustvari i uzrok svega) jer čim joj treba više nego ostalim vršnjacima znači da problem postoji i ako se nešto ne uradi povom toga on se neće rešiti sam od sebe.
Razgovaraj opsirnije sa malom oko toga.Pitaj je da lli može da čita učiteljicin rukopis?Da li dobro vidi tablu sa mesta gde sedi? Da li joj se slova mešaju?Da li joj je lakše da čita kada je nešto napisano štampanim ili pisanim slovima?
A mogla bi i da napraviš mali eksperiment i da joj nađeš neki kratki tekst u čitanci da prepiše i da je vidiš kako se ponaša,i kako uopšte prepisuje;da li prepisuje slovo po slovo ili reč po reč,i ako to radi koliko joj vremenski treba da nađe gde je stala pošto je zapisala.Da li neke reči više puta briše pa ispravlja ili ih preskače pa dopisuje iznad ili negde sastrane.
I da znaš,to obično nije znak da je dete aljkavi i nemarno ili da jednostavo nije zainteresovano...

HVALA NA KOMENTARIMA

Dopuna: 26 Nov 2014 19:17

helen1 ::LakyTheMacak ::Što više ova tema napreduje to više prepoznajem i problem koji sam ja imao u osnovnoj.
Da,jeste mnogo bitno da se reši taj problem sa učiteljicom jer se ona definitivno ne ponaša korektno...Ali je isto tako bitno da se nađe pravi razlog zašto mala toliko sporo prepisuje(to je ustvari i uzrok svega) jer čim joj treba više nego ostalim vršnjacima znači da problem postoji i ako se nešto ne uradi povom toga on se neće rešiti sam od sebe.
Razgovaraj opsirnije sa malom oko toga.Pitaj je da lli može da čita učiteljicin rukopis?Da li dobro vidi tablu sa mesta gde sedi? Da li joj se slova mešaju?Da li joj je lakše da čita kada je nešto napisano štampanim ili pisanim slovima?
A mogla bi i da napraviš mali eksperiment i da joj nađeš neki kratki tekst u čitanci da prepiše i da je vidiš kako se ponaša,i kako uopšte prepisuje;da li prepisuje slovo po slovo ili reč po reč,i ako to radi koliko joj vremenski treba da nađe gde je stala pošto je zapisala.Da li neke reči više puta briše pa ispravlja ili ih preskače pa dopisuje iznad ili negde sastrane.
I da znaš,to obično nije znak da je dete aljkavi i nemarno ili da jednostavo nije zainteresovano...


Potpisujem od reci do reci. Smile
I slazem se da dete ne sme da ostavi samo u toku trajanja dopunske nastave.
HVALA NA KOMETARIMA I SAVJETIMA

offline
  • Lazar
  • čik pogodi
  • Pridružio: 30 Apr 2013
  • Poruke: 311
  • Gde živiš: tu iza ugla xD

helen1 ::
I slazem se da dete ne sme da ostavi samo u toku trajanja dopunske nastave.

To nikako nije smela da uradi učitelica.Kad ju je već ostavila na dopunski,onda je trebala da iskoristi to vreme i da vidi kako stvarno može da joj pomogne,a ne da je ostavi tako samu.Mogu samo da zamislim kako se to dete osećalo samo u praznoj učionici kao da je ko zna šta strašno uradela.
Sve to što ona radi je skroz kontraproduktivno...Ona kao prosvetni radnik morala bi da zna to da ništa neće postići tako što posramljuje i kažnjava dete koji ili nešto ne zna ili ne može kao negovi vršnjaci već treba da posveti malo pažnju i da vidi zašto to ne ide kod nje kao kod drugih všnjaka i da potraži neko rešenje.

offline
  • Pridružio: 29 Feb 2012
  • Poruke: 1107
  • Gde živiš: na grani-ci

_Sale ::Napisano: 26 Nov 2014 7:23



angelika :: Ja nisam smela ni da cutim ni da se zalim, moj otac je imao stav slican tvome, pa je bilo psst i trpi i trudi se da izdrzis, samo sam bila u prednosti u odnosu na ovu devojcicu. Mene su moji drugari razumeli. Samo onda se nije ni smelo reci bilo sta protiv autoriteta. Sta autoritet, bog i batina. (:

I, šta je tu negativno?

Pa nista nije skroz pozitivno, a ni negativno.
Ja licno imam negativan stav prema autoritetu koji se sam po sebi podrazumeva.
Autoritet i kod deteta treba postici upravo u odnosu prema njemu.
Preterana strogost kao preteran zastitnicki odnos prema detetu jednako je los odnos i los pristup.

offline
  • _Sale  Male
  • Prijatelj foruma
  • Pridružio: 30 Jul 2010
  • Poruke: 13392
  • Gde živiš: Z-moon

Generališeš.
To je toliko subjektivno da se ne vredi baviti time, vezano i za decu a i za roditelje.

offline
  • Pridružio: 29 Feb 2012
  • Poruke: 1107
  • Gde živiš: na grani-ci

smešak Ok, generalisem jer necu da kvarim temu jer ovde se ocito ne radi o prestrogom roditelju.
Citat:Osam godina je zaista prerano za izostanak autoriteta ili inat.
Ova tvoja recenica me podsetila na neki moj kraci perid koji mi je bio nocna mora, kad to pamtim tooolikooo godina posle, upravo iz ovog tada uvrezenog stava prema deci.
Sve ima svoj uzrok pa i inat.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 893 korisnika na forumu :: 17 registrovanih, 2 sakrivenih i 874 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., alkatraz080, babaroga, Bubimir, cenejac111, Fabius, ladro, marsovac 2, nebkv, Oscar, raketaš, repac, solic, stegonosa, suton, Vatreni Zmaj, yufighter