Poslao: 02 Mar 2009 14:31
|
offline
- Ken_Parker
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 18 Sep 2007
- Poruke: 22
|
Malo sam se zanimao (AS2), i evo rezultata:
[Link mogu videti samo ulogovani korisnici]
Kako vam izgleda?
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 02 Mar 2009 16:11
|
offline
- lnenad

- Stručni saradnik
Web
- Pridružio: 16 Jan 2007
- Poruke: 2860
- Gde živiš: Bijeljina
|
Meni je super, pogotov odraz, samo sam nasao jedan bag, tj. kad previse zumiras ne da ti da se vratis
|
|
|
|
Poslao: 02 Mar 2009 16:25
|
offline
- Ken_Parker
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 18 Sep 2007
- Poruke: 22
|
Bagova, na žalost, ima puno ):.
Koga zanima, fla fajl može skinuti na:
[Link mogu videti samo ulogovani korisnici]
|
|
|
|
Poslao: 02 Mar 2009 19:17
|
offline
- nesli

- Građanin
- Pridružio: 15 Jan 2008
- Poruke: 147
- Gde živiš: Novi Sad
|
Skroz je super, pogotovo sto i misem odredjujes osu rotacije
|
|
|
|
Poslao: 03 Mar 2009 13:37
|
offline
- Tamtitam

- Legendarni građanin
- Pridružio: 19 Maj 2005
- Poruke: 5224
- Gde živiš: Oslo
|
Lepo
Jesi li koristio papervision klase?
Sad sam probala da je zarotiram pa da je opet dovedem u pocetni polozaj nekim balansiranjem. Mogao bi da napravis neku igricu od toga.
|
|
|
|
Poslao: 03 Mar 2009 14:36
|
offline
- Ken_Parker
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 18 Sep 2007
- Poruke: 22
|
Malo sam iskorigovao falinke.
Sada je odraz realniji, to mi je najvažnije. Naime, nisam mogao postici da Matrix/gbeginGradientFill bude promenljiv jer masina to nije mogla da izdrži, previše je zahtevno. Zato je kreiran na početku, a sada se _yscale menja u zavisnosti od velicine glavnog objekta, sa empirijskim vrednostima(sa R i R*R)
Možda nekome bude korisno...
Dopuna: 03 Mar 2009 13:55
"Jesi li koristio papervision klase? "
Opet ću da budem glup u društvu, ali nemam pojma kakve su to klase. JBG!
Nisam, kuckao sam od početka.
Inače, nisam znao kako da uradim promenu Up-lodovanih fajlova, pa sam Up korigovane fajlove pod istim imenom (nadao sam se da će me prepoznati + isto ime, ali džaba...):
[Link mogu videti samo ulogovani korisnici]
Dopuna: 03 Mar 2009 14:36
Tamtitam,
Malo sam prošrljao netom i ovim forumom, pa vidim da si pre godinu dana imala isto pitanje kao i ja. Da ne bih lutao, reci nam, molim te, nešto o papervision. Vredi li to, ili ne, učiti, i šta time dobijamo_ Budi opširna, mislim da nikome neće smetati.
Hvala...
|
|
|
|
Poslao: 03 Mar 2009 15:57
|
offline
- Tamtitam

- Legendarni građanin
- Pridružio: 19 Maj 2005
- Poruke: 5224
- Gde živiš: Oslo
|
To sto si ti napravio (sad ti bas gledam kod) je ustvari, osnovna i polazna ideja odakle se razvio Papervision. Upravo po tom principu je napravljena odlicna biblioteka i odlicni alati za 3D u Flashu.
Skines celu biblioteku odavde
http://code.google.com/p/papervision3d/
i pratis uputstva za instalaciju.
Sa upoznavanjem kreni odavde:
http://www.gotoandlearn.com/play?id=40
pa onda odmah na
http://www.gotoandlearn.com/play?id=68
Dakle, to sto si ti uradio rucno i peske, je sve sazeto u ovoj biblioteci uz dodatne mogucnosti i funkcije. Jednostavno, da ne bi svaki 3D projekat/program pisao i postavljao od skrecha, instaliras klase i koristis ih kao i bilo koje druge klase u flashu.
( Mozes se povezati sa otvorenom papervision zajednicom preko nekog subversion alata da bi uvek bio u toku sta se desava i uvek imao apdejtovane klase, ali nije neophodno.)
Ja nisam mnogo radila s tim ali kako je rad vrlo lak, ukapira se brzo. Verujem da ce tebi koji su usao u kod, biti jos lakse. Procenjujem da ces za dva dana uci u fazon. Ne mogu cak ni da koristim rec "uciti" jer ako si vec toliko upoznat sa matricama i radom sa tri ose, tebi nece mnogo trebati da savladas rad u PPV. Da, vredi, zaista.
Evo pogledaj. Ovo je papervision cheatsheet u pdf-u. Tu imas sve klase sa metodama i argumetima. Prepoznaces odmah matrix klasu, a tu su i ostale (obrati paznju na kamere, zamisli da svojoj kocki mozes da dodas setajucu kameru u samo tri linije koda) koje samo cekaju da ih neko iskoristi:
[Link mogu videti samo ulogovani korisnici]
|
|
|
|