Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Sad radim sve ono što pre nisam stizao.
  • Pridružio: 17 Maj 2006
  • Poruke: 18467
  • Gde živiš: I ja se pitam...

Castrum ::Sirius Извини, Тихомир Станић као Анђелко у представи "Фалсификатор"

Naturlich, TIhomir Stanić. Very Happy Ovo je bila ''andaluzija'' na omašku koju je u saopštavanju odluke žirija učinio njegov predstavnik te večeri. Ko zna čime ponesen, predstavnik žirija je nazvao Stanića Arsićem i Tiha je stajao na sceni, trenutak-dva , gledajući odakle će se pojaviti Arsić. Nije se pojavio, a mi smo ostatak večeri proveli u blagom ogovaranju tog gafa...No, pošto forumaška publika ne zna za taj detalj, evo pojašnjenja.

offline
  • Pridružio: 02 Feb 2010
  • Poruke: 25

"Mačka na usijanom limenom krovu"

offline
  • Pridružio: 17 Maj 2006
  • Poruke: 18467
  • Gde živiš: I ja se pitam...

Napisano: 12 Apr 2010 10:16

Tenesi Vilijems je pisac koji je ušao u nastavne planove svih ozbiljnih pozorišnih akademija , ali i filoloških fakulteta na svetu. Jedan je od pisaca koji su mladoj i nedorasloj američkoj dramskoj književnosti stvorili dignitet i prestiž. Pored Judžina O'Nila svakako najveće ime američke drame. Bavio se , za razliku od svog uvaženog kolege, pre svega čovekom - pojedincem, njegovim unutrašnjim svetom, problemima u interakciji sa stvarnošću i okolinom.
Požarevačka publika imala je priliku da četiri puta odgleda Tenesijeve komade. Dvaput je ovde gostovala ''Staklena menažerija'' , oba puta u izvođenju hrvatskih kazališta - čuvenog ''Teatra u gostima'' i HNK- scena u Rijeci. Gledali smo i ''Tramvaj zvani želja''u izvođenju JDP, a sada smo odgledali i ''Mačku''.

Ako ću po čemu pamtiti ovu predstavu (osim po retorici reditelja koji odlično objašnjava ono što se u predstavi nije lepo videlo), to je po jednoj pojavi koja je karakteristična za film, a izuzetno retka u pozorištu - a to je kameo. Po tome je svakako najpoznatiji Hičkok koji je voleo da se prošeta kroz neki kadar u svom filmu. Kod nas je to radio Goran Paskaljević. Sinoć je u predstavi, u kameo roli bio Kosta Bunuševac, možda naše najveće ime performansa i multimedijalnog angažmana. Šezdesetih i sedamdesetih godina Kosta je iz temelja tresao javni Beograd, koji nije bio neupućen u anvangardu i eksperiment, niti su mu bili strani. Sinoć je Kosta u ulozi Batlera uživao u svojoj anonimnosti, a samo retki gledaoci u sali mogli su u tom suvom, markantnom čoveku mogli prepoznati osobu koja je obeležila jedno vreme.

Dopuna: 12 Apr 2010 22:13

Poslednje takmičarsko veče donelo je , ko zna koju po redu, nagradu publike Predragu Ejdusu, a spomen na glumca osvojio je Aleksandar Đurica. Sada znamo i ko će sve konačno konkurisati za najprestižniju nagradu - glumca festivala i statuetu Milivoja Živanovića.

Tanasije Uzunović
Branislav Trifunović
Tihomir Stanić
Nenad Jezdić i
Aleksandar Đurica

offline
  • Pridružio: 02 Feb 2010
  • Poruke: 25

"Pokojnik" - Narodno pozorište Beograd

offline
  • Pridružio: 17 Maj 2006
  • Poruke: 18467
  • Gde živiš: I ja se pitam...

Evo i pobednika: Tihomir Stanić, za ulogu u predstavi ''Falsifikator''. Čestitamo petnaestom nosiocu statuete velikog Milivoja!

Šta reći o ''Pokojniku''. O ''Pokojniku'' - sve najlepše. Egon Savin je napravio dobro temperovan komad, sa odmerenim ''iščašenjima'' i savremenim uglovima. Kako reče Čotrić - ''ko o čemu, Nušić o našim trenutnim teškoćama''. Publika se ni jednog momenta nije grohotom smejala ili neobuzadano reagovala, već je stalno odgovarala na sjajne provokacije sa scene. Ansambl je , vođen sigurnom rukom rasnog reditelja, proveo publiku kroz najcelovitiji Nušićev komad. Ejdus je , kao stari pozorišni vuk, lišen sujete, pretrpan nagradama, igrao opušteno i lepo, dobacujući izvanredne šlagforte kolegama. Najbolje je te glumačke asistencije iskoristio glumac večeri, Aleksandar Đurica. Bilo je to odlično pozorišno veče.

offline
  • Pridružio: 02 Feb 2010
  • Poruke: 25

offline
  • Pridružio: 17 Maj 2006
  • Poruke: 18467
  • Gde živiš: I ja se pitam...

Festival je bio...a na festivalu: evo, da sumiramo, najkraće, i ovaj jubilarni festival.

Zna se da je ovo festival glumačkih ostvarenja, ali je više nego jasno da on ne bi mogao doći do punog izražaja bez odličnih predstava. Bez obzira na selektorovo ubedljivo objašnjenje da je to ovogodišnja najbolja produkcija, ostaje upitanost da li je to stvarno tako. Dodatno objašnjenje osvetlilo je nešto više ovaj problem. O čemu je reč? Gotovo do samog deadline datuma nije se s pouzdanošću moglo znati ko sve može, pre svega uopšte i da dođe na festival. Poznavaoci, kolege iz naše branše znaju da se sve vrti oko te famozne koordinacije. Praktično cela pozorišna Srbija zavisi od tog osmog ili desetog u mesecu, kada , kao porota, u jednoj sobi nekog od prestoničkih pozorišta , okupe se operativni direktori i počinju nemoguću misiju: da ''upare'' redovne glumce, ugovorne glumce, njihove tezge, studente na praksi, itd, itd. Ne samo , naravno, glumce. Tu su: scenogafi, muzičari, koreografij, majstori svetla, itd, itd. Zatim: iznajmljivanje tehnike (recimo, ''Madlenianum'' većinu tehničara, tehnike i opreme mora da iznajmljuje, pa to dodatno opterećuje rad organizatora), senskih elemenata, voznog parka, itd, itd...Sve to potpada pod bezazleni, ali zastrašujući termin ''koordinacija''.
Elem, prihvatam i takvo objašnjenje , mada ranijih godina nije tako bilo, bar nije bilo tako izražajno. Treba uzeti još jednu otežavajuću okolnost a ta je: previše je sada lokalnih i regionalnih televizija koje su, praktično, jedino sredstvo popularizacije i preživljavanja sve većeg broja glumaca, pa i tu treba raditi koordinaciju. Noćna mora, najkraće rečeno. Film, naravno nisam ni pominjao jer ga nema mnogo, ali i on ume da pomrsi račune organizatoru.

Ko je trenutno na forumu

Ukupno su 914 korisnika na forumu :: 46 registrovanih, 7 sakrivenih i 861 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., babaroga, bankulen, cavatina, cenejac111, chica, deLacy, Denaya, djboj, Djokislav, Duh sa sekirom, Dvojac005, FOX, ikan, jaeger, Karla, kybonacci, Lazarus, Leonov, lord sir giga, mackenzie, mercedesamg, Metanoja, mile23, milenko crazy north, Milos ZA, milos97, moldway, nebojsag, nuke92, opt1, Oscar, ostoja, Panter, S2M, Singidunumac, skvara, Srle993, Stanlio, stegonosa, Tvrtko I, wexy, wizzardone, zeo, Zimbabwe, 125