Polarizacija Anlasera

2

Polarizacija Anlasera

offline
  • Pridružio: 29 Dec 2011
  • Poruke: 105
  • Gde živiš: Doboj, RS, BiH

Kada smo ga ručno okretali njega viljuška potiskuje vani i okreće u suprotnom smjeru od kazaljke na satu (opet gledajući gore prema drugoj slici), što znači kad je montiran okretao bi zamajac prema vozaču gledajući od lijevog blatobrana. Nemam ni ommetar ni unimer, ima komšija al' sutra nije tu pa ću to ispitati kroz dan dva. A ujutro ću provjeriti i četkice da nije do njih.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Ričard  Male
  • Lavlje srce
  • Supermoderator
  • Zver!
  • Electro maintenance engineer
  • Pridružio: 28 Nov 2006
  • Poruke: 13744
  • Gde živiš: Vršac

Sad u kom smeru se okreće bendiks, i zamajac; nemam pojma.

Bendiks se ne može ručnim okretanjem "izbaciti". Njega izbacuje viljuška kada automat dobije napon.

Anlaser možeš probati i van auta. Povežeš sve kako sam napisao. Plus na desni zavrtanj, žicu sa statora na levi zavrtanj. Minus poveži na kućište anlasera. I dovedi plus na buksnu za bravu to će startovati automat, a on će pokrenuti el. motor. Samo morate anlaser dobroooo držati, zbog velikog obrtnog momenta.



offline
  • Pridružio: 29 Dec 2011
  • Poruke: 105
  • Gde živiš: Doboj, RS, BiH

Napisano: 07 Avg 2014 21:59

Ok, hvala na info, pokušaćemo sve gore što je navedeo na mogućnosti neispravnog rada. Pa javim ovdje ako bude još nekih nejasnoća, i ako rješim to. Pozzz

Dopuna: 07 Avg 2014 22:09

Jedino me interesuje još ovo, ako bude sve uredu sa anlaserom, i proradi van auta da li može da ga zeza zamajac. Njega nisam dirao niti namjeravam, ali kad sam skinuo anlaser vidi se unutra da je malo pohrđao, možda mu i on pravi neki otpor i ne dozvoljava okretanje?

offline
  • _Sale  Male
  • Prijatelj foruma
  • Pridružio: 30 Jul 2010
  • Poruke: 13392
  • Gde živiš: Z-moon

Napisano: 07 Avg 2014 22:23

Citat:Auto je bilo poplavljeno....
Auh ...
Jeste li ispuštali ulje iz motora, isušili pokvašenu instalaciju sve sa tablom sa osiguračima i kompjuterom, jeste li ispirali rezervoar sa gorivom?
Nije zarđali zamajac nikad problem, ali ovo gore jeste.
Neka vam je onaj gore u pomoći ...

Dopuna: 07 Avg 2014 22:28

Najpametnije je zameniti kompjuter, startovanje auta koji je bio u vodi je veoma rizično...

offline
  • Pridružio: 29 Dec 2011
  • Poruke: 105
  • Gde živiš: Doboj, RS, BiH

Napisano: 07 Avg 2014 22:30

Ispušteno je ulje iz motora (nije iz mjenjača), ubačena nafta i klipovi su bili pokrenuti ručno preko remenice radilice. A što se instalacije tiče, pregledana, prečišćena, kontakt sprejom prešpricana i konzervirana, takođe i kompjuter i ostali elektronski dijelovi. Jedino može li praviti problem što nije elektrika povezana sa kokpitom, tj. kontorlnom tablom, kompjuter nije ukopčan. U rezervoar sa gorivom nije ušla voda. Svjećice su posikdane i u dobrom su stanju a imam i nove nije sporno, al' sam htio malo izverglati motor na anlaser da ga malo produvam od priljavštine ako je bilo. Mislio sam samo izverglati auto bez kompjutera jel može bez njega, ne pravi mu on problem? A kompjuter je isto tako otovren očišećen i nema nikakvih fizičkih oštećenja. A ovaj na njemu je kompjuter samo za kontrolu smjese u karburatoru nije to moderan auto. Nema on svoju memoriju Smile

Dopuna: 10 Avg 2014 22:36

Ričard ::Napisano: 07 Avg 2014 21:13

Da, pod jedan zavrtanj idu dve kleme, jedna je statora anlasera, a druga je od kraja namotaja automata.


Izvini, možda smaram al' sad mi je ostalo nejasno, da li ide ovako kako ovdje napisao spajanje, ili ide kako si gore predhodno naveo? Ostalo mi je to nejasno, a ne bih da rizikujem.... Ziveli

offline
  • Ričard  Male
  • Lavlje srce
  • Supermoderator
  • Zver!
  • Electro maintenance engineer
  • Pridružio: 28 Nov 2006
  • Poruke: 13744
  • Gde živiš: Vršac

Ne smaraš. Wink

Pogledaj svoju drugu sliku. Vidiš da na levom zavrtnju (bliži statoru) već postoji jedna klema, koja izlazi iz automata. E na isiti zavrtanj ide i izvod iz statora (takođe se vidi na drugoj slici). Na te dve kleme sam mislio, a verovatno je i Sale na to mislio. Na desni zavrtanj (dalji od statora) ide plus kraj sa akumulatora. Minus sa akumulatora ide na zavrtanj koji drži anlaser za zvono, i to bolje do anlasera. Buksna sa bave nije sporna, ima tačno svoje mesto.

offline
  • Pridružio: 29 Dec 2011
  • Poruke: 105
  • Gde živiš: Doboj, RS, BiH

Napisano: 11 Avg 2014 15:55

Ok hvala, sad mi je jasno. Wink

Dopuna: 22 Avg 2014 13:03

By the way. Zna li neko kako se zove onaj uređaj u nissan-u onaj kompjuter što navodno služi za regulisanje smjese u karburatoru? Nemam sad sliku da priložim. Mislim da sam negdje pročitao da je to ECU (ili ECM). Interesuje me njegova uloga, jel samo služi za regulaciju smješe ili ima još neku ulogu, i interesuje me cijena? Izgleda da je "cvrcno".

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 794 korisnika na forumu :: 46 registrovanih, 4 sakrivenih i 744 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: _Rade, amaterSRB, bokisha253, Boris90, Bubimir, Dannyboy, djboj, djo97, dushan, FileFinder, FOX, Frunze, Griffon vulture, Hans Gajger, Instruktor 1223, Kaplar2, Karla, kolle.the.kid, Kubovac, kybonacci, laki_bb, Lieutenant, Luka Blažević, Marko Marković, Mi lao shu, mikrimaus, milutin134, MiroslavD, mocnijogurt, Motocar, nenad81, NoOneEver Dreams, pavlo, pein, pristinski korpus, rovac, stegonosa, suton, vathra, Vatreni Zmaj, virked, VJ, vladulns, Vlajman1957, wizzardone, 125