Polovnjak do 3500eura

5

Polovnjak do 3500eura

offline
  • Pridružio: 08 Sep 2008
  • Poruke: 299
  • Gde živiš: pjong-jang

te 1.6 v tec imale su problem sa glavom motora nije bilo popravke no menjaj celu glavu Crying or Very sad .to je druga generacija crx-a
koja me ne odusrvljava kao prva,bile su nekih 100-120kg(neznam tacno) teze od mk1.
koliko kapiram bila je prica o naj obicnijem rednom motoru ? pa zato crx 1.6=135 Twisted Evil i 870 kg :twisted:prljava sa blatom i punom pepeljarom 874kg Mr. Green



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • BIO  Male
  • Super građanin
  • Pridružio: 12 Jun 2005
  • Poruke: 1056
  • Gde živiš: Beograd

Ja sam citao da su svi V-TEC motori napravljeni neverovatno izdrzljivi (ne bi me cudilo da su ove najnovije pokvarili...). Nisam naisao na podatak za glavu motora u toj prvoj varijanti.

Druga generacija je poboljsana sto se tice stabilnosti, verovatno i zbog dodatne tezine...

Inace ja i ne znam da je honda uopste pravila nesto drugo sem rednih motora... U crx, civic i prelude prilicno sam siguran da su isli iskljucivo redni.
Meni je honda zakon, sta reci kad crveno polje na meracu broja obrtaja pocinje na 7800, a blokada mu je na 8000 ... To je pravljeno da se gazi!



offline
  • Pridružio: 08 Sep 2008
  • Poruke: 299
  • Gde živiš: pjong-jang

japanci su "bolesni" njihovi motori rade na visokim obrtajima.
motor crx mk1 me odusevljava steta sto sve hondice na koje naidjem su cukane manje ili vise a cena im se krece od 2000 do 2500 za one koje valjaju.pravi auto za jurcanje u hondici se sedi veoma nisko pa je s time i osecaj u brzoj voznji bolji.
mk2 ima vise lima od mk1 pa je time i teza onako niska i siiroka nije uopste imala problem sa stabilnoscu no je posveceno vise paznje bezbednosti vozaca ,v tec se radio negde 90-tih (mk2)neznam tacno odlican motor izdrzljiv do besvesti samo sto je bio problem sa glavom naj bolje resenje je bilo zameniti glavu u slucaju kvara Razz

offline
  • Lorki  Male
  • Moderator foruma
  • Sasa
  • Pridružio: 21 Nov 2006
  • Poruke: 2576
  • Gde živiš: U automobilu ...

Ako hocete i imate sta da diskutujete o Hondi mozete slobodno da otvorite novu temu, ovde svakako nije mesto ...

offline
  • BIO  Male
  • Super građanin
  • Pridružio: 12 Jun 2005
  • Poruke: 1056
  • Gde živiš: Beograd

Sorry, malo smo se zaneli Mr. Green

offline
  • Pridružio: 08 Sep 2008
  • Poruke: 299
  • Gde živiš: pjong-jang

zasto? pa pricmo o polovnjacima do 3500 evra Very Happy Very Happy Very Happy
tema sirokog spektra Mr. Green

offline
  • Pridružio: 23 Sep 2009
  • Poruke: 12
  • Gde živiš: Nis

Naveo bih jos jedan polovni automobil koji ulazi u cenu od 3500 evra, a to je Pasat 35i ili 3. generacije.
Moze se naci sve u zavisnosti od zelje kupca, limuzina ili karavan koji je po mojim kriterijuma lepsi i moderniji, a i dosta komforniji. Ovaj auto se moze naci u dobrom stanju, a to podrazumeva da je limarija automobila ocuvana, pocinkovana karoserija jedan je od aduta ovog automobila tako da se moze naci lepo ocuvan auto koji nema tragove korozije sto nije cudo videti i na novijim automobilima.
Auto pruza veliki komfor i za putnike na zadnjoj klupi, relativno je komforan sto vise dolazi do izrazaja na duzim putovanjima mada se ne moze porediti sa francuskim predstavnicima tog godista sto se tice udobnosti. Zapremina prtljaznika od 500 l, pruza i dosta mesta za odlaganje prtljaga.
Veoma je stabilan, ima direktan servo upravljac sto dodatno olaksava voznju. Preporucio bih ti verziju sa benzinskim motorom od 1800 kubika i 90 konja koji ume lepo da povuce mada sto se tice danasnji kriterijuma i nije skroman potrosac, 10- 12 l po gradu, naravno sve u zavisnosti od tempa same voznje. Mada vecina na trzistu polovnih automobila imaju ugradjen plin.

offline
  • Pridružio: 10 Jan 2006
  • Poruke: 11

Zanima me da kupim auto do 4000evra, da ne bude veliki potrosac, pre benzinac nego dizel, zbog gasa, pristupacnost delova i slicne pogodnosti.
U glavi mi je Punto 2002-2003 kao najoptimalnija opcija i Reno Clio kao neko drugo resenje.
Bitno mi je da bude EURO3 motor, jer ne znam da li ce drzavi pasti na pamet da one bez EURO3 proglasi krshevima u neko skorije vreme.

Znaci, Punto, Clio ili neka druga opcija u tom godistu otprilike.

Na sta bi posebno trebalo da obratim paznju, osim da mi ne uvale VAN umesto putnickog? Sta na prvi pogled, pre majstora, mogu da uocim da eventualno ne valja?

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Što se tiče izbora automobila, veće povrenje imam u Clia nego u punta. I jedan i drugi imaju jako dobre benzince od 1.2 odnosno 1.4 litra a i snaga im je slična, da ne kažem identična. Što se tiče kvaliteta, Clio je daleko ispred. Uostalom u više tema smo pisali i o jednom i o drugom modelu.

Što se tiče toga na šta treba obratiti pažnju, stvari stoje ovako. Na prvom mestu treba obratiti pažnju na one standardne stvari tipa izlizanost obruča upravljača, ručice menjača..., proveriti da li je auto nekad korišćen kao dostavno vozilo (ako postoje oštećenja ''neba'' u automobilu ili ako se vidi da su zadnja sedišta i tapacirung kasnije nameštani... Naravno, treba uzeti auto i na probnu vožnju, barem jedan krug. Ako vuče u jednu stranu, trese volan i sl. to su sigurni znaci da bivši vlasnik nije o tim kolima brinuo na adekvatan način.

offline
  • Pridružio: 14 Nov 2008
  • Poruke: 186
  • Gde živiš: na

Kakva je cena rezervnih delova punto vs clio ?

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 562 korisnika na forumu :: 7 registrovanih, 2 sakrivenih i 553 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3028 - dana 22 Nov 2019 07:47

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: Adekvatan, dragonserbia, Gama, Nebo_M, nemkea71, VES 11119, Zerajic