Generalna na dizelu dti

Generalna na dizelu dti

offline
  • Pridružio: 28 Feb 2007
  • Poruke: 6
  • Gde živiš: Kragujevac

Da pocnem: Auto mi tesko pali kad je hladan, sve moguce sto postoji sam mu prekontrolisao, pocevsi od bosch-pumpe, grejaca... Merio kompresiju, i posto se vidi da je oslabila (auto dimi samo kad se pali, tj. kad ga upalim posle duzeg verglanja, izgleda da i ne trosi ulje), majstor mi je rekao da treba da se radi motor. Sad sam u velikoj dilemi: on je uporan da se odradi ful-generalna, koja bi me kostala oko 800 eura, jer, kako kaze, ako bih menjao samo karike ili radio polu-generalnu, time ne bih dobio nista, jer bi se karike opet "istanjile" posle samo 2-3 meseca i morao bih ponovo da radim, cak i u slucaju da su klipovi dobri, jer po njemu klipovi ne mogu da budu u fabrickom stanju i sigurno ce ponovo da oslabi kompresija i da na zimu necu moci da upalim auto. kakva su vasa iskustva? Sta mi preporucujete da radim? znam da je bolja generalna, ali da li mora po svaku cenu?



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 20 Jul 2008
  • Poruke: 4682

Koji je auto u pitanju,imali auto EGR ventil?AKo ima EGR ventil mozda je zaglavio u otvorenom polozaju i non stop ubacuje mrtav vazduh.Ja sam jednom drugaru na Marei izolovao to sranje i vise nema nikakvih problema sa vucom i paljenjem, a auto ide kao zmaj.



offline
  • Pridružio: 28 Feb 2007
  • Poruke: 6
  • Gde živiš: Kragujevac

zeljko f ::Koji je auto u pitanju,imali auto EGR ventil?AKo ima EGR ventil mozda je zaglavio u otvorenom polozaju i non stop ubacuje mrtav vazduh.Ja sam jednom drugaru na Marei izolovao to sranje i vise nema nikakvih problema sa vucom i paljenjem, a auto ide kao zmaj.

Auto je megan iz 2002. 1.9 dti
Ima egr ventil i kad sam ga kupio receno mi je da zeza, a na dijagnostici uvek pokazuje da je greska na egr ventilu. Medjutim, skinuo sam katalizator, a rekli su mi da kad skinem katalizator ni egr vise nece da zeza, tj. nema nikakvu funkciju. Jel to tacno?
Kao sto rekoh na dijagnostici je uvek pokazivao gresku za egr, ali u svim servisima su mi rekli da na to ne obracam paznju, jer nije to uzrok problema.

offline
  • Pridružio: 20 Jul 2008
  • Poruke: 4682

Iskreno da ti kazem dizele nesto ne volim (to ne znaci da su losi) i ne zanimam se puno za njih.Ali mislim da nisi resio problem EGR-a ako si skinuo katalizator,cak i ako raskacis kontakte sa ventila nista nisi uradio on i dalje ostaje u otvorenom polozaju ako je zaglavio.Najbolje resenje je skinuti ono crevo (metalnu cev),koja ide iz ventila u box i zastoplovati je i sa jedne i sa druge strane tako sto ce se napraviti zaptivac od lima (bakar).Nemoj da skines cev, pa zastopluje rupe i ne vratis cev, cev obavezno vrati zbog vizuelnog izgleda Mr. Green .

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1110 korisnika na forumu :: 37 registrovanih, 3 sakrivenih i 1070 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., antonije64, Areal84, babaroga, Bobrock1, bokisha253, delrey, dushan, Georgius, Griffon vulture, hooraay, Karla, Kriglord, krkalon, Krvava Devetka, kybonacci, Lieutenant, Lošmi, mercedesamg, Milos ZA, milutin134, nebkv, Oscar, pein, procesor, raptorsi, ruger357, Srky Boy, Srle993, stegonosa, Tores, Trpe Grozni, Vladko, VP6919, Webb, wolf431, yrraf