Poslao: 06 Sep 2012 23:38
|
offline
- Srki94
- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2008
- Poruke: 12391
|
Otišao sam danas do prodavnice i imam izbor između Wintere i Eskimo, ćale ima Winteru ali bih ja uzeo po ovim savetima Eskimo. Trenutno imam Toyo (nisam napomenuo nigde).
Cena me je iznenadila doduše, 5900, ja sam hteo da izdvojim do 65-70 E.
Može neki savet između ove dve ?
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 07 Sep 2012 09:10
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Bolja ti je Sava. Tigrova Wintera (Winter1) moze dobro da ''zagrebe'', tj. ima dobar grip. Kocenje joj nije jaca strana.
Sava je meksa jer ima dodatu siliku u smesu i oni poprecni kramponi dobro ''grebu'' ali i koci. Nije kao gume iz viseg ranga ali dobro radi posao. Kazem ti, ja je imam vec tri godine.
|
|
|
|
|
Poslao: 07 Sep 2012 17:53
|
offline
- doktor1964
- Zaslužni građanin
- Pridružio: 23 Maj 2012
- Poruke: 645
- Gde živiš: Niš bre
|
^
Nisi pogresio. Ja vec 3 godine ih imam a posto svaki dan idem relaciju Nis-Prokuplje i po najvecem snegu sam prosao i to bez lanaca. Pozzz
|
|
|
|
Poslao: 07 Sep 2012 21:11
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
I meni su pumpali azotom, i to ima dosta prednosti, ali i jednu veliku manu. Na benzinskim pumpama pored puta nigde nema kompresora sa azotom, vec samo klasicnih. Ako pumpas azotom, moras i da ih dompupavas i proveravas pritisak samo kod vulkanizera koji to imaju.
|
|
|
|
Poslao: 08 Sep 2012 01:50
|
offline
- Recoba20
- Stručni saradnik
Umrežavanje
- Pridružio: 19 Apr 2003
- Poruke: 2711
- Gde živiš: Beograd
|
FAMAS ::I meni su pumpali azotom, i to ima dosta prednosti, ali i jednu veliku manu. Na benzinskim pumpama pored puta nigde nema kompresora sa azotom, vec samo klasicnih. Ako pumpas azotom, moras i da ih dompupavas i proveravas pritisak samo kod vulkanizera koji to imaju.
Punjenje azotom je totalna glupost i jos jedna u nizu marketinskih prevara gde se kupcu uvaljuje nesto sto mu nije potrebno. Jedina prednost je sto lepse zvuci kad kazes da je u gumama azot, a ne vazduh.
|
|
|
|
Poslao: 08 Sep 2012 02:51
|
offline
- Srki94
- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2008
- Poruke: 12391
|
Zar jedna od prednosti azota nije ta što održava temperaturu kao i to što sporije ističe iz gume ?
|
|
|
|
Poslao: 08 Sep 2012 07:02
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Jeste, ali ja imaces problema kad hoces da dopumpas gume ili proveris pritisak. Moras a trazis vulkanizera koji ima kompresor sa azotom.
|
|
|
|
Poslao: 08 Sep 2012 12:38
|
offline
- Recoba20
- Stručni saradnik
Umrežavanje
- Pridružio: 19 Apr 2003
- Poruke: 2711
- Gde živiš: Beograd
|
Srki94 ::Zar jedna od prednosti azota nije ta što održava temperaturu kao i to što sporije ističe iz gume ?
Kakvo odrzavanje temperature? Sporije isticanje iz guma, sprecavanje korozije zicane konstrukcije gume i jos gomila nekih izmisljotina kako bi vam prodali maglu.
Molekuli O2 i N2 su slicni, s'tim sto je molekul N2 neznatno veci od O2. Velicina pora na gumama kroz koje isticu gasovi je neuporedivo veca od velicine oba molekula. Teorijski gledano, manji molekul bi trebao pre da izadje nego veci, ali u ovom slucaju to je ne merljivo. Na kraju krajeva, u vazduhu vec ima 78% azota i nekih 20ak posto kiseonika, tako da ta razlika u brzini isticanja gasa je jos manja. Mozda bi se ta razlika u brzini isticanja mogla nekako uociti ukoliko bi smo jednu napunili cistim azotom, a drugu cistim kiseonikom. Ovako, osim psiholoskog efekta, nema neke prednosti u punjenju guma azotom.
|
|
|
|
Poslao: 08 Sep 2012 12:57
|
offline
- GTA
- Počasni građanin
- Pridružio: 14 Avg 2008
- Poruke: 717
|
Trenutno na kolima imam cetiri zimske gume koje nisu bas prikladne za voznju leti ( ne zovu se dzabe zimske ) pa na prolece planiram da uznem gume za sve sezone. Sad me zanima da li uopste postoji neki dobre gume, nije bas mnogo vazna cena. Osnovni razlog je sto nema rezerve felne pa bi morao kad dodje zima da skidam letnje pa da stavljam zimske i tako redom.
|
|
|
|