^
Vise ti se isplati da kupis 4 felne i na njih montiras letnje gume. Problem je samo da li imas gde da smestis 4 felne sa zimskim gumama. Ja zivim u kuci i imam garazu pa mi to nije problem, a moj kolega zivi u zgradi pa nema gde da ih ostavi pa cele godine vozi Vinteru.
Sam sam se uverio da se malo pretvore u žele kad se ugreju ali sam prezadovoljan za sada, pravi test dolazi tek tamo kada padne sneg
Inače u odnosu na prošle toyo koje sam imao, izlizane, imam osećaj da mi je upravljanje preciznije sada.
@Recoba
Ne znam da li je tačno ovo što govore, ali je u pitanju 100 dinara punjenje tako da, ako će ih to usrećiti na prevaru neka ih, ja neću umreti za tih 100 dinara, doduše pojma nisam imao, meni je samo ćale rekao prednosti azota i zato je odlučio da napumpa azotom.
Dopuna: 13 Sep 2012 16:09
Našao sam ovaj, po meni, najbolji klip koji objašnjava razlike između tipova guma na testu :
I ja sam se prosle godine raspitivao za te gume i skoro nigde nisam naisao na pozitivna iskustva. Zasneg mozda i jeste dobra zbog konstrukcije sare, ali zameraju joj sto je tvrdja jer je namenjena i z toplije vreme pa joj prijanjanje nije jaca strana.
S druge strane, ta ista sara bas i nije nesto prilagodjena voznji po suvom putu. Zale se korisnici ida je dosta bucna tada.
Kupiću za par dana još dve, razlika između Tigra i S3 je 100 RSD, mislim da ću kupiti S3 za zadnju osovinu takođe jer sam već uzeo napred S3. Vidim da mnogi nemaju iste na obe osovine, zbog nekog posebnog razloga ili ?
Hvala svima
Pazario sam i ugradio danas dve zadnje Eskimo S3 195/65/15 tako da imam ceo set.
Za leto ću na felne od starog Renaulta 21 staviti letnje jer mi je tako praktičnije i imaću dva seta.
Tj. ako od ovih rupetina ove zimske prežive ovu zimu.
Eskimo S3 je koštao 5960 kod mene.
Dopuna: 11 Dec 2012 12:38
Još jednom da se zahvalim na predlogu, išao ćale danas po ovom snegu od bar 25cm, S3 nikakvih problema nije imao ni da izađe kroz totalni sneg ni kasnije po putu, "ore" i "topi" kao u reklami, prezadovoljan...
vilenjakmax ::У принципу, боље је да су све четири исте, али обавезно је да су гуме на истој осовини исте у противном би било много проблема.
Mislim da je to "sve cetiri iste gume" prica koja se stalno ponavlja, a da pri tom nema puno veze s istinom. Recimo formula 1, koja je projektovana da sto manje proklizava nema sva 4 pneumatika ista, zar ne ?
Kod automobila prednji i zadnji pneumatici uopste nemaju iste uslove rada. No da ne idemo u detalje, samo sam hteo da skrenem paznju na uvrezeno misljenje koje je po meni pogresno...