branko62 ::vilenjakmax ::@branko62
Најбоље је слушати препоруке произвођача.
To je ok.
Ja sam hteo ovde malo da produbim temu. Iz ekonomskih razloga, proizvodjacima je jednostavnije, i korisnicima prakticnije da imaju sve cetiri felne iste, i da koriste iste gume. Ako je neki "sportski" auto u pitanju ili auto za trke, onda se moramo odreci ekonomije, jednostavnosti, i uzeti razlicite pneumatike napred i nazad jer je tako BOLJE i SIGURNIJE za ekstremne uslove. Kad vozis 50 po gradu, zaista nije mnogo vazno kakve gume imas, i najprostija varijanta je sve cetiri iste gume.
LM, da zakljucim : ne preporucuje zakon sve iste gume iz razloga sto je to najbolje, nego zato da ne bi neko skrpio 4 razlicite gume i montirao sta ima na svoj automobil. Dakle to je MINIMUM za bezbednost, a ne najbolje resenje.
Причамо о различитим стварима. Ја све време причам о путничким возилима која се свакодневно користе, а ти о спортским аутима и формулама. Оне се сетују у зависности од трке, тј. од стазе на којој се трка одвија и то не може да се пореди са свакодневним коришћењем возила.
Друго, написао си да када возиш по граду 50 километара на сат заиста није много важно какве гуме имаш. То је, са опроштењем, највећа глупост коју сам овде прочитао. Такав став може неког коштати живота.
Треће закон не препоручује све 4 гуме исте, већ само обавезује да су гуме на истој осовини исте. Нигде не стоји да све 4 морају бити исте а разлога за то нема. Такође, не видим разлог да неко за свој ауто не купи све 4 исте, већ да компликује и ризикује да направи неку глупост.
Извињавам се, морао сам ово да напишем и нећу више о овој теми.
|